Вячеслав
Керуючий готелем
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9048750
Досвід роботи
Керуючий готелем
з 04.2023 по нині
(1 рік 2 місяці)
Ark Palace Hotel, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
- Забезпечення належної роботи всіх підрозділів готелю
- Координація взаємодій з іншими службами готелю
- Ведення звітності
- Залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів
- Укладання договірних відносин із новими партнерами
- Налаштування та підключення готелів до ОТА та додавання до каталогів
- Застосування динамічного ціноутворення
- Розробка маркетингової стратегії розвитку готелю
- Планування бюджету та контроль видатків
- Управління конфліктними ситуаціями
- Проведення щоденного аудиту
- Контроль за якістю обслуговування гостей
- Організація своєчасного проведення ремонтних робіт
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
Керівник відділу продажу
з 07.2022 по 03.2023
(8 місяців)
BRG (Business Regency Group), Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
- організація продуктивної та результативної роботи відділу продажу та бронювання
- встановлення KPI для відділу
- аналіз та прогнозування доходності від продажів приватному гостю
- аналіз та прогнозування доходності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- налаштування та підключення готелів до ОТА та додавання до каталогів
- застосування динамічного ціноутворення
- розробка маркетингової стратегії розвитку готелів
Керівник відділу корпоративних продажів
з 01.2021 по 07.2022
(1 рік 6 місяців)
Отель Аквапарк Затока, Вся Україна (Готельно-ресторанний бізнес)
- аналіз та прогнозування доходності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед підприємств та організацій з метою організації відпочинку для їх співробітників (b2b)
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- утримання існуючих партнерів
- організація та проведення зустрічей з потенційними партнерами
Керуючий готелем
з 06.2020 по 10.2020
(4 місяці)
Готель "Черное Море" Бугаз, Грибівка (Готельно-ресторанний бізнес)
- Забезпечення належної роботи всіх підрозділів готелю
- координація взаємодій з іншими службами готелю
- ведення звітності
- планування бюджету та контроль видатків
- Управління конфліктними ситуаціями
- Проведення щоденного аудиту
- контроль за якістю обслуговування гостей
- Організація своєчасного проведення ремонтних робіт
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
Керівник відділу продажу
з 04.2016 по 06.2020
(4 роки 2 місяці)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- організація продуктивної та результативної роботи відділу продажу та бронювання
- встановлення KPI для відділу
- мотивація та заохочення співробітників ВБ
- аналіз та прогнозування дохідності від продажів приватному гостю
- аналіз та прогнозування дохідності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед підприємств та організацій з метою організації відпочинку для їх співробітників (b2b)
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- утримання існуючих партнерів
- організація та проведення зустрічей з потенційними партнерами
- залучення нових об'єктів розміщення для організації посередницької (агентської) діяльності для продажу
Керівник служби прийому і розміщення
з 04.2016 по 10.2019
(3 роки 6 місяців)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- забезпечення належної роботи СПіР (контроль роботи служби прийому та розміщення з обслуговування гостей, щодо їх реєстрації та розміщення)
- координація взаємодій з іншими службами готелю
- навчання та введення на посаду нових співробітників СПіР
- Мотивація співробітників СПіР
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
- Управління конфліктними ситуаціями
- Контроль роботи служби сервісу
- Здійснення контролю за роботою зі скаргами гостей
Менеджер служби прийому і розміщення
з 04.2014 по 04.2016
(2 роки)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- забезпечення роботи з ефективного та культурного обслуговування/поселення гостей, створення для них комфортних умов
- контроль за своєчасною підготовкою номерів до прийому гостей
- інформування гостей про послуги готелем, а також контроль за їх виконанням
- прийом та оформлення необхідних документів
- вжиття заходів щодо усунення конфліктних ситуацій
- робота з касою та дотримання касової дисципліни
Менеджер відділу бронювання
з 02.2014 по 04.2016
(2 роки 2 місяці)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)
- дотримання стандартів телефонної та письмової комунікації з гостями у процесі обслуговування вхідних звернень та заявок
- виконання стандартів роботи на всіх етапах створення та ведення угоди
- продаж/бронювання згідно скрипту, а також усім етапам продажів
Освіта
Одеський Національний Економічний Університет
Маркетинг, Одеса
Вища, з 2015 по 2016 (1 рік)
Освіту здобуто за програмою "Українська ініціатива".
Одеський Національний Економічний Університет
Туризмознавство, Одеса
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
"Побудова відділу продажів", Бізнес Конструктор, К. Куницький
2016, 3 дні
"Систематизація бізнесу", Бізнес Конструктор, К. Куницький
2017, 2 дні
"Побудова ефективного відділу продажу", BST consulting, І. Сокуренко
2017, 5 днів
"Ефективне управління конфліктом", Гостинність у деталях, С. Карлова
2016, 1 день
"Бездоганний сервіс", Гостинність в деталях, Т. Загнітна
2016, 1 день
"Інтернет-маркетинг для готелю", Гостинність у деталях, М. Кудінова
2016, 1 день
"OLOS-Підхід в активних продажів", OLOS ACADEMY, А. Шуліка
2020, 3 дні
"Переговори. Практикум щодо абсолютної переконливості", OLOS ACADEMY, Є. Маневич
2020, 7 днів
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — вище середнього
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Є досвід у:
- написання книг стандартів по роботі СПіР
- написання книги продажу для роботи відділу бронювання по B2C
- написання книги продажу для роботи відділу бронювання по B2B
- впровадженні ISO9001 в готелі
- Участь на внутрішніх/міжнародних виставках з презентацією готелю
- виступи та презентації готелю перед потенційними партнерами на різних івентах
- Проведення ділових зустрічей
Про себе:
- Клієнтоорієнтованість
- Доброзичливість
- Орієнтація на результат
- Системність
Інші резюме цього кандидата
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Керівник відділу продажу, BRG (Business Regency Group), 1 рік 11 місяців
Схожі кандидати
Администратор отеля, медицинского центра, ЖК, новостроя, консьерж
13000 грн, Одеса
Адміністратор готелю, ресторану
30000 грн, Одеса
Адміністратор готелю
30000 грн, Одеса
Hotel administrator
Одеса, Ужгород, Мукачево
CEO, генеральний директор готелю, керуючий готельним комплексом
Одеса, Дніпро
,
ще 4 міста
Адміністратор готелю
Одеса