Резюме від 16 травня 2024 PRO

Вячеслав

Керуючий готелем

Вік:
32 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий готелем

з 04.2023 по нині (1 рік 2 місяці)
Ark Palace Hotel, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

- Забезпечення належної роботи всіх підрозділів готелю
- Координація взаємодій з іншими службами готелю
- Ведення звітності
- Залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів
- Укладання договірних відносин із новими партнерами
- Налаштування та підключення готелів до ОТА та додавання до каталогів
- Застосування динамічного ціноутворення
- Розробка маркетингової стратегії розвитку готелю
- Планування бюджету та контроль видатків
- Управління конфліктними ситуаціями
- Проведення щоденного аудиту
- Контроль за якістю обслуговування гостей
- Організація своєчасного проведення ремонтних робіт
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників

Керівник відділу продажу

з 07.2022 по 03.2023 (8 місяців)
BRG (Business Regency Group), Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація продуктивної та результативної роботи відділу продажу та бронювання
- встановлення KPI для відділу
- аналіз та прогнозування доходності від продажів приватному гостю
- аналіз та прогнозування доходності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- налаштування та підключення готелів до ОТА та додавання до каталогів
- застосування динамічного ціноутворення
- розробка маркетингової стратегії розвитку готелів

Керівник відділу корпоративних продажів

з 01.2021 по 07.2022 (1 рік 6 місяців)
Отель Аквапарк Затока, Вся Україна (Готельно-ресторанний бізнес)

- аналіз та прогнозування доходності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед підприємств та організацій з метою організації відпочинку для їх співробітників (b2b)
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- утримання існуючих партнерів
- організація та проведення зустрічей з потенційними партнерами

Керуючий готелем

з 06.2020 по 10.2020 (4 місяці)
Готель "Черное Море" Бугаз, Грибівка (Готельно-ресторанний бізнес)

- Забезпечення належної роботи всіх підрозділів готелю
- координація взаємодій з іншими службами готелю
- ведення звітності
- планування бюджету та контроль видатків
- Управління конфліктними ситуаціями
- Проведення щоденного аудиту
- контроль за якістю обслуговування гостей
- Організація своєчасного проведення ремонтних робіт
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників

Керівник відділу продажу

з 04.2016 по 06.2020 (4 роки 2 місяці)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)

- організація продуктивної та результативної роботи відділу продажу та бронювання
- встановлення KPI для відділу
- мотивація та заохочення співробітників ВБ
- аналіз та прогнозування дохідності від продажів приватному гостю
- аналіз та прогнозування дохідності від продажів B2B сегменту
- залучення нових партнерів серед підприємств та організацій з метою організації відпочинку для їх співробітників (b2b)
- залучення нових партнерів серед туристичних операторів та агентів (b2b)
- укладання договірних відносин із новими партнерами
- утримання існуючих партнерів
- організація та проведення зустрічей з потенційними партнерами
- залучення нових об'єктів розміщення для організації посередницької (агентської) діяльності для продажу

Керівник служби прийому і розміщення

з 04.2016 по 10.2019 (3 роки 6 місяців)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)

- забезпечення належної роботи СПіР (контроль роботи служби прийому та розміщення з обслуговування гостей, щодо їх реєстрації та розміщення)
- координація взаємодій з іншими службами готелю
- навчання та введення на посаду нових співробітників СПіР
- Мотивація співробітників СПіР
- Проведення тренінгів для підвищення кваліфікації співробітників
- Управління конфліктними ситуаціями
- Контроль роботи служби сервісу
- Здійснення контролю за роботою зі скаргами гостей

Менеджер служби прийому і розміщення

з 04.2014 по 04.2016 (2 роки)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)

- забезпечення роботи з ефективного та культурного обслуговування/поселення гостей, створення для них комфортних умов
- контроль за своєчасною підготовкою номерів до прийому гостей
- інформування гостей про послуги готелем, а також контроль за їх виконанням
- прийом та оформлення необхідних документів
- вжиття заходів щодо усунення конфліктних ситуацій
- робота з касою та дотримання касової дисципліни

Менеджер відділу бронювання

з 02.2014 по 04.2016 (2 роки 2 місяці)
Ruta Family Club Hotel, Затока (Готельно-ресторанний бізнес)

- дотримання стандартів телефонної та письмової комунікації з гостями у процесі обслуговування вхідних звернень та заявок
- виконання стандартів роботи на всіх етапах створення та ведення угоди
- продаж/бронювання згідно скрипту, а також усім етапам продажів

Освіта

Одеський Національний Економічний Університет

Маркетинг, Одеса
Вища, з 2015 по 2016 (1 рік)

Освіту здобуто за програмою "Українська ініціатива".

Одеський Національний Економічний Університет

Туризмознавство, Одеса
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

"Побудова відділу продажів", Бізнес Конструктор, К. Куницький

2016, 3 дні

"Систематизація бізнесу", Бізнес Конструктор, К. Куницький

2017, 2 дні

"Побудова ефективного відділу продажу", BST consulting, І. Сокуренко

2017, 5 днів

"Ефективне управління конфліктом", Гостинність у деталях, С. Карлова

2016, 1 день

"Бездоганний сервіс", Гостинність в деталях, Т. Загнітна

2016, 1 день

"Інтернет-маркетинг для готелю", Гостинність у деталях, М. Кудінова

2016, 1 день

"OLOS-Підхід в активних продажів", OLOS ACADEMY, А. Шуліка

2020, 3 дні

"Переговори. Практикум щодо абсолютної переконливості", OLOS ACADEMY, Є. Маневич

2020, 7 днів

Знання і навички

MS Office Користувач ПК CRM Бітрікс24 Google Docs WordPress Створення сайтів Ведення та просування соціальних сторінок (СММ)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Є досвід у:
- написання книг стандартів по роботі СПіР
- написання книги продажу для роботи відділу бронювання по B2C
- написання книги продажу для роботи відділу бронювання по B2B
- впровадженні ISO9001 в готелі
- Участь на внутрішніх/міжнародних виставках з презентацією готелю
- виступи та презентації готелю перед потенційними партнерами на різних івентах
- Проведення ділових зустрічей

Про себе:
- Клієнтоорієнтованість
- Доброзичливість
- Орієнтація на результат
- Системність

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: