Резюме від 31 грудня 2022 Файл

Kate

Офис-менеджер (секретариат, HR)

Вік:
28 років
Місто:
Кременчук

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Гогорєва Катерина Олегівна
(Hohorieva Kateryna)

Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 04.04.1996
Місце народження: м.Кременчук
Адреса: м.Кременчук, пров. Джохара Дудаєва (Грозненський), буд. 6
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає

Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з підбору персоналу, адміністратора, секретаря, помічника керівника.
Освіта: У 2018 р. закінчила Харківський національний університет міського господарства ім. О.М.Бекетова, кваліфікація магістр, спеціальність «Будівництво та цивільна інженерія» за освітньою програмою «Раціональне використання і охорона водних ресурсів» (денна форма навчання).

Професійні навички:
уміння працювати з базовими програмами MS Office;
робота в CRM «Бітрікс 24»;
знання оргтехніки;
грамотна усна і писемна мова;
знання основ діловодства та документообігу;
досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, семінарів, тренінгів, зустрічей та переговорів;
досвід підготовки та організація відряджень;
навички забезпечення життєдіяльності офісу;
знання мов: українська – вільно, російська – вільно, англійська – середній рівень.

Досвід роботи:
Березень 2020 – вересень 2020, Помічник керівника, Салтівський м’ясокомбінат, м.Харків
Функціональні обов’язки:
виконання особистих доручень керівника;
підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
прийом вхідних/вихідних телефонних дзвінків, приймання та відправлення електронної пошти, робота з оргтехнікою, ПК;
здійснення контролю за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, організація дегустацій і спеціальних прийомів гостей;
пошук цікавих ідей для розвитку компанії;
організація робочого місця керівника, створення умов, спрямованих для ефективної роботи керівника.

Листопад 2020 – грудень 2021, Діловод, ТОВ «Сталекс» (відомий український бренд, виготовляє професійний манікюрний інструмент).
Функціональні обов’язки:
підготовка аналітичної, інформаційної і довідкової інформації для керівника,
управління вхідними і вихідними дзвінками, листування електронною поштою,
ведення табелю обліку робочого часу працівників всього виробництва,
складання графіків роботи працівників у вихідні дні,
організація транспорту для перевезень працівників та компенсації транспортних витрат працівникам, що не користуються службовим транспортом
робота з приватною торговою маркою, приймання та супровід замовлень, підготовка зразків інструментів для клієнтів (візуалізація інструменту),
контроль за термінами і якістю оброблення замовлень,
координація роботи між підрозділами,
робота в CRM «Бітрікс 24».
Грудень 2021 – травень 2022, менеджер з підбору персоналу, ТОВ «Сталекс» (відомий український бренд, виготовляє професійний манікюрний інструмент).
Функціональні обов’язки:
пошук персоналу для підприємства;
створення системи мотивації працівників;
формування соціально-психологічного клімату, цінності та зацікавленість працівників у досягненні спільних цілей;
організація професійної та психологічної адаптації нових співробітників, проведення атестації працівників, робота с співробітниками, які звільняються;
організація тренінгів та навчальних семінарів для працівників.

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, здатність швидко навчатися, гарне почуття гумору.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: