Резюме від 18 квітня 2024 Файл

Дмитрий

Кадровик, юрист (troubleshooting)

Вік:
54 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Р Е З Ю М Е
Ливенко Дмитро Миколайович
Види діяльності: кадрова робота,
розрахунок заробітної плати,
юридичний супровід
troubleshooting

Дата та місце народження:
11 квітня 1970 р., м. Дніпропетровськ

Контактна інформація:
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Громадянство: громадянин України

Сімейний стан: одружений

Освіта:
- 1990 - 1995 рр. – Дніпропетровський державний університет, спеціальність – політологія;
- 2002 - 2005 рр. – Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, спеціальність – державне управління та місцеве самоврядування;
- 2015 – 2017 рр. – Університет ім. Альфреда Нобеля, спеціальність – правознавство.
Маю наукову ступень кандидата наук (доктора філософії) з державного управління (захист у Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України у 2014 р.)

Досвід роботи:
03.2011 р. – теперішній час
Державне підприємство «Український інститут по проектуванню металургійних заводів» (ДП «УКРДІПРОМЕЗ»), заступник директора з роботи з персоналом.
Обов’язки:
- здійснення методологічного та організаційного забезпечення діяльності підприємства за своїм напрямком роботи;
- розробка та впровадження внутрішньої нормативної та регламентної документації відповідно до діючого законодавства України;
- організація управління формуванням, використанням та розвитком персоналу інституту на основі максимальної реалізації трудового потенціалу кожного співробітника;
- розробка кадрової політики підприємства, визначення її основних напрямків у відповідності до стратегії розвитку підприємства та заходів щодо її реалізації;
- оптимізація організаційної структури підприємства та штату підприємства;
- складання штатного розкладу;
- розробка Правил внутрішнього розпорядку, Положень про оплату праці та преміювання, Колективного договору, Положень про структурні підрозділи підприємства, посадових інструкцій;
- прийом на роботу, звільнення, переміщення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників;
- оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок;
- ведення табелю робочого часу співробітників;
- складання, ведення і контроль графіків відпусток;
- ведення військового обліку;
- підготовка листів, протоколів і наказів на підприємстві;
- вирішення конфліктних ситуацій всередині підприємства і з контролюючими органами.

03.2008 – 02.2010 рр.
Верховна Рада України, помічник – консультант народного депутата України.
Обов’язки:
- організація проведення зустрічей народного депутата України з виборцями, трудовими колективами підприємств, організацій, установ;
- організація взаємовідносин народного депутата України з органами місцевого самоврядування, виконавчої влади, засобами масової інформації, об’єднаннями громадян, підприємствами. Установами, організаціями, виборцями;
- організація проведення особистого прийому народним депутатом України громадян та вирішення порушених ними питань;
- ведення діловодства відповідно до вимог, затверджених Верховною Радою України;

02.2005 – 08.2005 рр.
Головне управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Начальник відділу туризму та виставкової діяльності.
Обов’язки:
- організація та проведення виставок – презентацій щодо інвестиційної привабливості Дніпропетровської області на різноманітних всеукраїнських та міжнародних виставкових заходах (ЕКСПО – 2005, HANNOVER – 2005, «Барвиста Україна» та ін.);
- контроль та аналіз діяльності підприємств туристичної галузі Дніпропетровської області;
- розробка та впровадження «Програми європейської інтеграції України на регіональному рівні на 2005 – 2007 роки», «Програми розвитку туристичної галузі у Дніпропетровській області на 2005 – 2007 роки».

09.2001 – 03.2004 рр.
Управління розвитку платних послуг Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Заступник начальника управління – начальник організаційного відділу
Обов’язки:
- розвиток і поширенням платних послуг та нових форм господарювання;
- надання консультативної і методичної допомоги суб'єктам малого та середнього бізнесу у службі побуту;
- організація підготовки кадрів і підвищення їх кваліфікації, профорієнтаційної підготовки незайнятого населення;
- проведення науково-практичних конференцій, семінарів, громадських оглядів, прес-конференцій;
- координація роботи підприємств побутового обслуговування населення;
- проведення ярмарків, конкурсів та фестивалів;
- надання інформаційно-консультативних послуг населенню;
- створення системи інформаційного забезпечення підприємств і організацій побутового обслуговування з фінансових, правових та інших питань згідно з чинним законодавством.

02.1994 – 08.2001 рр.,
04.2004 – 01.2005 рр.,
09.2005 – 03.2008 рр.
03.2010 – 03.2011 рр.

Директор комерційних структур (ПП «Сантехкомплект», ПП «Авіс Д», ФОП)
Обов’язки:
- реєстрація підприємства та організація його роботи;
- підбір та навчання персоналу;
- відкриття центрального офісу, дочірніх підприємств (оренда та покупка приміщень, їх капітальний ремонт та переобладнання, отримання проектної та дозвільної документації та ін.)
- здійснення адміністративно-господарської діяльності (укладання договорів, контроль за поставками матеріальних ресурсів, перевірка об’ємів та якості виконаних робіт)
- організація та проведення тендерів на поставку матеріальних ресурсів та проведення будівельних робіт.

Додаткова інформація:
- володію англійською мовою на рівні Intermediate;
- 1-С, MS Office, Internet – впевнений користувач.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: