Резюме від 6 квітня 2024 PRO

Олена

Адміністратор, спеціаліст з документообігу, керівник адміністративного відділу, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст комерційного відділу

з 01.2013 по нині (11 років 3 місяці)
Група компаній ЧИСТО, Київ (Роздрібна торгівля)

У 2013 році прийшла на посаду помічника керівника відділу, до сьогодні займала посаду заступника.
За цей час обов'язки розширилися, а саме:
Юридичний супровід:
- Отримання та обробка документації щодо супроводу продажів, а саме: вичитка договорів, внесення коректив, складання протоколів розбіжностей, специфікації, створення типових шаблонів для оптимізації роботи менеджерів тощо.
- Переговори з представниками клієнтів щодо узгодження юридичних спірних питань.
- Внесення договорів до бази, та внесення договорів та умов в 1С (упр).
- Робота з боржниками, підготовка претензійних документів та досудове врегулювання.
- Ведення реєстру документів.
- Допомога при підготовці документації для участі в тендерних закупівлях.

Комерційний супровід:
- Робота в 1С - підготовка звітів по показникам продажів для керівника та для управителя.
- Відслідковування виконання планів продажів.
- Відслідковування дебіторської заборгованості.
- Пошук тендерів для участі менеджерів

Адміністративний супровід:
- приймання вхідних дзвінків та документації, реєстр та переадресація
- контроль роботи адмін.персоналу (прибиральниці, кур'єри, водії)
- ведення планового графіку роботи водія (записи на доставки, контроль завантаження тощо).
- ведення корпоративного мобільного зв'язку.
- розподіл та організація розсилок по регіонам (сувенірна та інша продукція)

Маркетинговий супровід:
спільна робота з підрядними організаціями:
- створення бренд-буку
- розробка корпоративної поліграфії (каталоги, листівки, плакати, вивіски тощо)
- новорічна сувенірна продукція (дизайн, замовлення)
- наповнення корпоративного порталу
- введення корпоративного стилю (одяг, телефонні розмови, тощо)

Помічник директора

з 07.2010 по 09.2012 (2 роки 2 місяці)
САТ Транспортна компанія, Київ (Транспорт, логістика)

допомога в роботі директора
підготовка звітів
організація тижневої роботи
підготовка та протоколювання на зборах та звітних нарадах
контроль виконання розпоряджень
допомога в орг.питання компанії

Менеджер відділу реклами та маркетингу

з 05.2007 по 04.2010 (2 роки 11 місяців)
Zepter International, Київ (Роздрібна торгівля)

Внутрішній та зовнішній маркетинг
Участь в організаціях корпоративних подій.
Організація (з підрядником) закордонних поїздок.
Оформлення документів.
Написання статей.
Робота з "глянцем", виставками та медіа.

Секретарка/менеджер з реклами

з 10.2005 по 03.2007 (1 рік 5 місяців)
Косметик Експо Медіа, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Спеціаліст 1 кат

з 02.2005 по 03.2005 (1 місяць)
Оболонська держ.адміністрація, Київ (Державні організації)

Освіта

Національний авіаційний університет

Правознавство, Київ
Вища, з 2011 по 2014 (3 роки)

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"

Економіка та підприємництво, Київ
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Знання і навички

Користувач 1С Управління командою MS Excel Управлінські навички Ведення CRM Пунктуальність Ведення документації Комунікабельність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Водійське посвідчення
кат.В.
Власне авто

Комп'ютерні навички
Впевнений та досвідчений користувач.
Знання 1С (упр.)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: