Резюме від 15 травня 2023 PRO

Оксана

Керівник адміністративного відділу, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника організаційного відділу. Начальник Секретаріату.

з 09.2016 по 10.2022 (6 років 1 місяць)
DUGLAS ALLIANCE LTD., Киев (спеціалізується на розробці та реалізації проектів у сфері промислового будівництва, зокрема енергетичних об'єктів.)

-Контроль над виконанням функціональних обов'язків співробітників Секретаріату.
Складання та контроль бюджету департаменту.
-Управління та реалізація проектів адміністративного департаменту. Організація та контроль учасників роботи. Контроль графіків робіт.
-Ведення переговорів із підрядниками. Укладання договорів та супровід.
-Ведення документообігу, ділове листування з постачальниками. Укладання договорів.
-Взаєморозрахунки з постачальниками послуг, зокрема, забезпечення авіаквитками, страховками та інші.
-Контроль за виконанням постачальниками послуг зобов'язань за укладеними договорами.
-Планування та забезпечення руху персоналу до робочих поїздок (офіс Київ, офіс Екваторіальна Гвінея, країни Європи).
-Організація чартерних рейсів.
-Забезпечення робочих поїздок та ротацій співробітників Компанії та підрядних організацій, зокрема: забезпечення авіаквитками, страховками, супровід отримання страхових відшкодувань, підготовка листів на відкриття віз, контроль за веденням звітності.
-Короткострокові відрядження для відкриття віз у Посольствах РЕГ (Туреччина).
-Контроль закупок, ведення звітів, закриття звітності із фінансовим департаментом.
-Організація логістики товарів (Україна, Європа, Екваторіальна Гвінея), необхідні забезпечення діяльності компанії.
-Планування необхідної корпоративної продукції. Розробка макетів, замовлення.
-Забезпечення підрозділів та співробітників Компанії, за попередніми заявками підрозділів Компанії, матеріально-технічними ресурсами, необхідними для роботи.
-Контроль та організація забезпечення візитів іноземних делегацій в Україну.
-Контроль та забезпечення візової підтримки іноземних партнерів в Україні: добір інформації щодо необхідних документів.
-Контроль з організації та забезпечення перекладів.
-Супровід та контроль навчання студентів Екваторіальної Гвінеї в університетах України.. Укладання та ведення договорів з Університетами.
-Обробка завдань керівника у режимі 24/7.
-Протоколування завдань та постановки їх через CRM, контроль термінів виконання.
-Пошуку персоналу та їх адаптація.

Керівник Vip центру/Заступник керівника з обслуговування індивідуальних VIP кліє

з 01.2013 по 08.2016 (3 роки 7 місяців)
ПАТ КБ "Приват Банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

-Організація роботи відділення у напрямку VIP бізнесу.
-Повсякденне управління діяльністю працівників по роботі з клієнтами у виділеному сегменті.
-Моніторинг прибутковості та показників відділення за напрямом VIP бізнесу.
-Забезпечення виконання планів продажу із залучення нових клієнтів, збільшення обсягів продажів банківських продуктів та послуг.
-Контроль та дотримання якості обслуговування клієнтів, здійснення банківських операцій та їх відповідності законодавчим та корпоративним нормам.
-Консультування клієнтів з фінансових питань банківських продуктів та послуг.
-Адаптація та навчання персоналу групи відділень за напрямком Vip бізнес.
-Постійна взаємодія з Консьєрж-Сервісом щодо ведення, обслуговування та оплати всіх питань клієнтів.
-Робота з крос продажами у напрямку залучення юридичних осіб із ВЄД, складання доходної моделі співпраці компанії з банком.
-Ведення господарських питань у відділенні (закупівля брендової продукції, госп.товарів): оплата та закриття рахунків.

Освіта

Національний університет державної податкової служби України

Економіка підприємства., Киев
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Знання і навички

MS Office MS PowerPoint CRM Google Docs Google Asana Slack Google Slides Finmap SalesDrive

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Ключові знання та навички:
-Маю досвід створення та організації проектів з нуля;
-Вмію організувати взаємодію співробітників між департаментами;
-Маю високий рівень відповідальності та контролю дедлайнів;
-Розвинені аналітичні здібності, уважність до рахунків та цифр;
-Досвід ведення ділового листування та різних видів звітності;
-Маю досвід організації зустрічей та заходів на 50+ учасників;
-Здатність працювати в стислий термін, дуже гарні навички визначення та балансування ключових пріоритетів;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: