Резюме від 23 квітня 2024 Файл

Ярослав

Начальник служби безпеки

Вік:
47 років
Місто проживання:
Вінниця
Готовий працювати:
Вінниця, Житомир, Київ, Тернопіль, Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Мандзюк Ярослав Валерійович

Місце проживання: м.Вінниця
Моб. номер телефону: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Вік: 47 років (05.01.1977 р.н.)
Мета: працевлаштування в стабільній компанії, особистий розвиток
Освіта: вища, 1995 –1999 рр. – Донецький інститут внутрішніх справ МВС України
Спеціалізація: економічна безпека.
Приймав участь у різних тренінгах з саморозвитку
Досвіт професійної та трудової діяльності:
• З 1999 по березень 2021 працював в МВС та Національній поліції у Головному
управлінні НПУ у Вінницькій області.
Пройшов шлях від оперативного працівника до керівника підрозділу.

• З 01.12.2021 по теперішній час працюю начальником служби безпеки підприємства з
іноземними інвестиціями ТОВ Церсаніт Інвест «Cersanit» (завод по виробництву санітарної
кераміки та плитки).
За час роботи мною було зроблено:
- Систематичне проведення аудиту безпеки підприємства, на підставі якого проводився
аналіз і оцінка існуючих загроз та ризиків з кожної функціональної складової
(економічна, фізична, кадрова, інформаційна), та розроблення на їх основі системи
протидіючих і застережних заходів направлених на мінімізацію втрат та збереження
контролю над власністю;
- Розробка та впровадження локальних нормативних актів, спрямованих на забезпечення
безпеки підприємства;
- Побудова з «0» ефективної системи зовнішнього та внутрішнього відеоспостереження, з
урахуванням специфіки підприємства та з дотриманням міжнародних норм PN/EN;
- Організація та забезпечення охорони підприємства та матеріальних цінностей компанії,
пропускного режиму;
- Організація та координація роботи охоронників для отримання максимальної
ефективності;
- Впровадження системи контролю доступу до важливих приміщень;
- Всебічна перевірка та не допущення до роботи кандидатів, які схильні до
правопорушень та мають негативний досвід, що може спричинити певні ризики
підприємству;
- Всебічне вивчення ділових партнерів;
- Контроль за використанням ресурсів підприємства;
- Збір та аналіз оперативної інформації;
- Проведення заходів по встановленню осіб, які своїми протиправними діями можуть
заподіяти шкоду підприємству;
- Участь у проведенні інвентаризацій (планових та контрольно-вибіркових);
- Проведення службових перевірок із відповідним документальним супроводом;
- Контроль роботи системи відеоспостереження та системи охоронної сигналізації;
- Налагоджена взаємодія та тісна співпраця з правоохоронними органами, органами
місцевого самоврядування;
- Представляв інтереси компанії;
- Маю досвід залучення охоронної компанії по договору аутсорсингу.

Особисті якості:
✓ Націленість на результат
✓ Честність
✓ Уважність та відповідальність
✓ Вміння працювати у команді
✓ Комунікабельність
✓ Ініціативність
✓ Організованість
✓ Стресостійкість
✓ Швидко навчаюсь новому
✓ Маю бажання працювати та отримувати дохід
✓ Впевнений користувач ПК

В особистому користуванні маю власний автомобіль.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: