Резюме від 25 квітня 2023 Файл

Володимир

Заступник фінансового директора

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Володимир Дрань
Місце проживання : м. Київ
Зайнятість: повна зайнятість
Графік роботи: повний день
Готовність до відряджень: без обмежень
Контакти: телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
Івано-Франківський інститут нафти и газу (Івано-Франківськ) - економіст нафтової та газової промисловості, факультет ФНГП, магістр
Міжнародний інститут менеджменту (Київ) - менеджмент, спеціаліст
Юридичний інститут Тернопільської академії народного господарства (Тернопіль) - юрист, факультет господарського права, спеціаліст

Досвід роботи
«Галичина-табак холдинг» – дистриб’ютор алкоголю, сигарет і бакалії.
Аудит, оцінка і супровід придбання компаній. Інтеграція новопридбаних компаній до політик холдингу в розрізі фінансової дисципліни, документообігу, системи управління, контролю, кадрової політики і впровадження CRM-системи холдингу.

2018-2019
ТОВ «Інтелект Сервіс» - ІТ компанія - український розробник IS-pro –
аудиторські і фінансово-економічні послуги
РМ-впровадження IS-pro (4 масштабних повністю закінчених впровадження з передачею проекту на сапорт)
Керівник навчально-методичного центру - Розроблено систему методологічного забезпечення замовників, вільний достуд до навчального матеріалу, запущено в роботу систему дистанційного навчання і атестування на платформі MOODLE, де за три місяці пройшли навчання і атестацію 960 чол. Організовано співпрацю з ВУЗами, в КНЕУ відкрито орендовану аудиторію і проведено підготовку викладацького складу аудиторських, облікових факультетів з впровадження вивчення системи IS-pro в навчальний план студентів. Самостійно читаю лекції в КНЕУ з питань впровадження ERP, CRM систем для широкого кола слухачів.
2015 -2018
ТОВ «Сираївське» - холдинг с/г виробник (5000га), елеватор, трейдинг зерна
фінансовий директор – організація роботи служб бухгалтерії, економістів, фінансової, створення компаній для ефективного трейдингу
операційний директор - організація роботи елеватора, організація роботи та налагодження обліку весняно-польових і осінньо-польових робіт, побудова відносин з орендодавцями землі.

2011-2015
ДСБУ Аграрний фонд
начальник відділу переробки зерна
начальник відділу внутрішнього контролю
заступник генерального директора з фінансів
виконуючий обов’язки генерального директора
впровадження бухгалтерського і управлінського обліку на основі платформи 1С. 8.2 (до цього облік вівся в Exсel і програмі “ПАРУС») – від розробки технічного завдання до забезпечення щоденного формування звітності, навчання працівників.
з метою оптимізації всіх процесів на підприємстві розроблено регламенти за кожною процедурою – усі дії працівників і керівників відділів детально описані і затверджені положеннями, усі процеси обліковуються у системі обліку в реальному часі, що дало змогу максимально скоротити обсяг менеджерських опцій, з переведенням їх в зону виробничих.
створення відділу внутрішнього контролю для виконання таких функцій 1) аудит бухгалтерського обліку, дотримання планових фінансових і господарських показників, 2) аудит дотримання затверджених регламентів і процедур, 3) аудит договірних відносин компанії на відповідність їх інтересам компанії (ціни, обсяги, умови, санкції і ін.), 4) аналіз показників діяльності відокремлених підприємств в структурі компанії, 5) безпосередній контроль кількості і якості зерна, що зберігається на складах зберігачів. Це забезпечило відповідність процесів в компанії затвердженим положенням і процедурам (в тому числі з врахування фактору часу), крім того забезпечило підвищення складської і логістичної дисципліни, договірної і фінансової дисципліни.
2004-2011
Холдинг "Медіа Профіль" (www.fabrika-kino.com.ua, www.catapult.com.ua) – багатопрофільний холдинг, основою діяльності якого є придбання та використання прав інтелектуальної власності. Це виробництво і розповсюдження оптичних носіїв інформації, реалізація інтернет-контенту, організація концертної діяльності, продюсерство, майстерня ювелірного дизайну. Кількість працюючих – 400 чоловік.
фінансовий директор - створення, забезпечення діяльності і постановка бухгалтерського і управлінського обліку 11 відокремлених структурних підрозділів по території України та 6 підприємств в Києві, створення єдиної бази обліку діяльності холдингу з забезпеченням засновнику кругло добового доступу до звітності, формування звітності однією клавішею, організація фінансових потоків (готівкові і б/готівкові), оптимізація оподаткування господарської діяльності. Крім того, реорганізував систему придбання прав інтелектуальної власності без посередництва російських підприємств, з «твердого рахунку» на «роялті». Це дало змогу холдингу успішно конкурувати з гігантом російського ринку компанією «1С» протягом семи років.
1995-2004
Аудиторська фірма "Гарант Аудит Плюс"
директор, засновник – після здачі кваліфікаційного іспиту в Аудиторській Палаті України отримав сертифікат аудитора та ліцензію на аудиторську діяльність. Кількість працюючих 10 чоловік. Основні види діяльності
- аудиторська перевірка підприємств усіх форм власності та сфер діяльності, трансформація звітності підприємств до вимог МСБО, підготовка документації для подання в НКЦПФР.
- ведення бухгалтерського обліку на договірній основі,
- розробка організаційних структур та регламентів відповідних управлінських та виробничих процесів з метою оптимізації операційного менеджменту компаній на замовлення власника
- проведення семінарів щодо нововведень в господарському та податковому законодавстві
- представлення інтересів клієнтів в господарських судах в спорах з податковою та КРУ. Корпоративний аудит.
Фірма була засновником щотижневої передачі місцевого телебачення «Вісник аудитора».
В цей же час був директором Асоціації промисловців і підприємців, являюсь автором аналітичних економічних статей в спеціалізованому тижневику «Галицькі контракти».
1992-1995
Концерн "Оріана" (сьогодні ЗАТ "ЛУКОР") (http://www.lukoilneftekhim.ru /main/static.asp?art_id=794) - концерн складається з десяти хімічних заводів повного циклу виробництва, кількість працюючих - 14 000 чол., м Калуш Івано-Франківська обл..
Нормувальник автотранспортного цеху – розробка нормативів витрат трудових ресурсів, розробка трудової технологічної карти підприємства, оптимізація використання трудових ресурсів.
Економіст автотранспортного цеху – аналіз економічних показників діяльності, розробка цінової шкали послуг транспортних одиниць та служб автотранспортного цеху. Як результат – виділення автотранспортного цеху в рамках концерну в окремий сервісний структурний підрозділ
Економіст планово-економічного відділу концерну – формування виробничої собівартості на продукцію концерну, аналіз (40 видів продукції). Декларування цін в Міністерстві промисловості (8 видів продукції).
Начальник управління цінової політики концерну – визначення цінової політики на продукцію концерну (40 видів продукції по Україні і на експорт в 12 країн світу), захист інтересів компанії при перевірках цінової інспекції, участь в антидемпінговому розслідуванні, ініційованому США (перше в Україні антидемпінгове розслідування, що закінчилось перемогою української сторони).
Навики
досвід управління персоналом
забезпечення ефективності діяльності команди
розуміння виробничих, господарських, фінансових процесів
готовність забезпечити виконання поставлених засновником задач в визначені терміни
НСБО, МСФО
Microsoft Office, 1C 7.7, 8.2 УТП, УПП, Outlook, IS-pro, MS Project, MS Visio Online, знайомий з SQL, SAP, Oracle.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: