Резюме від 21 березня 2024 Файл

Марина

Менеджер із закупівель

Вік:
35 років
Місто проживання:
Білогородка (Київська обл.)
Готовий працювати:
Святопетрівське

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Лобур Марина

Дата народження:25 травня 1988
Сімейний стан: заміжня, син 5 років
Місто:Київ, Києво-Святошинский р-н, с. Білогородка
E-mail:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта: Київський економічний інститут менеджменту
(ЕКОМЕН), менеджмент зовнішньо-економічної діяльності, магістратура, закінчила в березні 2011р.
Автомобіль : Audi Q5
Права на водіння: кат.В.

Текст резюме


Ціль: робота в стабільній компанії з подальшою перспективою кар'єрного і матеріального розвитку за результатами співбесіди.

Ключова інформація:
• легко навчаюся
• товариська, легко налагоджую контакт з людьми
• знання ПК на рівні користувача (Word, Excel, Internet, Outlook Express, 1C: бухгалтерія 8,1 та УПП 8,2, ДелоПро)
• знання бухгалтерського і податкового обліку
• уміння нести відповідальність за прийняті рішення
• обожнюю працювати з цифрами
• уміння швидко перемикатися з одного виду діяльності на інший і назад
• здатність працювати самостійно
• аналітичний склад розуму
• відповідальний підхід до роботи

Особисті якості: комунікабельна, привітна, врівноважена, пунктуальна, активна, уважна, цілеспрямована, бажання розвиватися і зростати, відповідальний підхід до роботи, без шкідливих звичок.

Знання мови: досконало володію російською, українською мовами; англійська мова базова (є бажання в майбутньому її вдосконалити).

Досвід роботи:

16.01.2023 – по сьогодні – працюю в ТОВ «НФ Агро» (ТОВ «Нова Формула»). Менеджер з закупівель.

26.05.2015-02.01.2023 – працюю в ТОВ «Експерт Трейд» (в групі компаній АЗС КЛО). Місце знаходження офісу: с. Святопетрівське. З 05.2015 р працювала в адміністративному відділі по роботі з клієнтами (супермаркети, АЗС). Потім 2 роки – декретна відпустка. З 10.04.2019 – по сьогодні працюю Менеджером з постачання товарів.
Мої обов’язки:
1/ Взаємовідносини з контрагентами
-Проведення переговорів з постачальниками та виробниками.
-затвердження специфікацій з перспективою зниження відпускної ціни.
-затвердження термінів поставки та виробництва.
-Укладання договорів поставки/заявка в юр.деп.ЦО/.
-Контроль договірних зобов'язань.
-Контроль якості ТМЦ.
-перехід з відстрочки на реалізацію.
-Супровід документообігу за договором/акти приймання-передачі, зберігання, довіреності, надходження товарів та послуг (оприбуткування ТМЦ), сертифікати якості/
-формування замовлення постачальникам на базі 1С.8, виходячи з якого приймається товар.
-Міжнародна логістика та супровід вантажу.
-Ліквідність та готовність до реалізації імпортного товару.
-компенсація бракованого товару.
-Запити актів звіряння від постачальників.
2/ Супровід.
-затвердження етикеток, упаковки та ін., в т.ч. Privat Label.
-Пошук виробників та постачальників тари.
-Інформаційна підтримка відділу продажів.
3/ Планування.
-формування плану закупівель, відповідно до затвердженого плану продажів.
-товарний запас на складі-не більше ніж 1-1,5 місяці (Україна); 3,5-4 місяці (Китай)
-Запуск нових товарів.
4/ Аналіз та контроль.
-Моніторинг ринку/кон'єктура, ціна/
-Контроль залишків товару (мертвий запас-повернення постачальнику, розпродаж), (неприпустимість нульового залишку по ходовому товару)
-Аналіз продажів каналами збуту.
-Контроль оплати постачальникам.
5/ Суперечки, розбіжності, повернення.
-Аналіз причин повернення/сезон, прострочення, брак товару, рекламація/
6 / Звітність:
-план поставки товару на тиждень.
-план поставок товару на рік.
7/ Комунікація:
-Брокер
-Відділ продажів
-Логістика
-Бухгалтерія
-Склад
-Дизайнер

03.07.2012-16.02.2015 – працювала в ТОВ «Каміон-Оіл» (авто хімія, автокосметика Liqui Moly, Bizol, Lux Car) менеджером зі збуту. З 03.07.2012 я працювала в відділі продажу товарів мережам супермаркетів (МЕТРО, Епіцентр, Мегамаркет, Фоззі-Фуд, Сільпо, Практікер, Нова Лінія і ін.). З 01.10.2015 мене перевели в відділ продажу товарів мережам АЗК (ТНК, Socar, Ультра, Авантаж, Лукойл, БРСМ, КЛО та ін.). Мої обов’язки:
- аналіз залишків товарів і продажів на ТТ;
- приймала і обробляла замовлення від ТТ, також робила самостійно замолення згідно аналізу;
- повне документальне оформлення поставок товару;
- контроль оплати і дебіторської заборгованості. Якщо виникали розбіжності по акту звірки, шукала помилку і її виправляла;
- робота зі специфікаціями, комерційними пропозиціями, додатковими угодами, договорами поставок;
- об’їзд ТТ.
21.08.2011 – 26.06.2012 – працювала в ТОВ «ТД «Система» (SystemGroup – www.systemgroup.com.ua) асистентом керівника відділу реалізації проектів (група Рітейл).
Мої обов’язки:
- прийом і обробка замовлень на постачання торгівельного устаткування;
- документальне оформлення продажів в обліковій системі 1С (рахунок, видаткова накладна, податкова накладна);
- оформлення договорів, службових записок, актів тощо;
- контроль оплати і контроль дебіторської заборгованості;
- контроль повернення документів в офіс;
- контроль постачань торгівельного устаткування на склад ГП;
- організація доставки товару клієнтові через департамент логістики;
- участь в організації сервісних послуг;
- внутрішня звітність для керівництва;
- врегулювання спірних моментів в роботі з клієнтами, та іншими департаментами.
Січень 2008р. - 19.08 2011р. - працювала в ТОВ «Голден Групп» (KIRBY) керівником сервісного відділу.
Мої обов’язки:
• прийом заявок на сервісне обслуговування від клієнтів з подальшим контролем їх виконання;
• звітність по виконаній роботі;
• ведення первинної документації в обліковій системі 1С 8,1;
• робота з договорами (сервісні, купівлі – продажу тощо);
• організація та планування напрямку продаж та сервісного обслуговування;
• адміністративна та організаційна підтримка сервісних інженерів;
• контроль постачань торгівельного устаткування на склад ГП;
• проведення первинних співбесід для нових співробітників;
• контроль оплати і контроль дебіторської заборгованості;
• прийом та обробка заявок на закупівлю комплектуючих у постачальників
• планування та бюджетування напрямків;
• нарахування і виплата заробітної плати співробітникам;
• контроль і облік товарних запасів на товарних місцях
• переміщення товару між регіонами
• проведення інвентаризації, контроль остатків.
Лютий 2007р. – липень 2007р. - працювала маркетинг-менеджером в ТОВ „АТМ Текстиль" (Linens) в м. Києві.
Мої обов'язки:
• ведення протоколів зборів;
• створення макетів для реклами в журналі, на телебаченні, макети на вітрини магазинів;
• планування маркетингових заходів;
• організація підвищення кваліфікації персоналу;
• робота с P.O.S. матеріалами.

Схожі кандидати

Менеджер з постачання
Святопетрівське

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: