Резюме від 30 січня 2023PRO

Оксана

Менеджер по роботі з клієнтами, спеціаліст бек-офісу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер у сфері операцій з нерухомістю для третіх осіб ( спеціаліст бек-офісу)

з 08.2021 по 08.2022 (1 рік)
ФОП Павленко Денис Ігорович, ЖК «Світло Парк», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- супровід угод з продажу нерухомості;
- надання рахунків інвесторам для оплати;
- підтвердження оплат, звірка платежів, розрахунок для інвесторів при дострокових оплатах розстрочки по придбаних об'єктах нерухомості;
- підготовка довідок про оплату;
- допомога в вирішенні спірних питань при оплатах з бухгалтерією, банками, підготовка заяв для зарахування оплат;
- ведення звітності по проданим об'єктах нерухомості.

Економіст ( спеціаліст бек-офісу)

з 01.2017 по 08.2021 (4 роки 7 місяців)
ТОВ " Лівобережжя плюс", ЖК « Ріверстоун», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- супровід угод з продажу нерухомості : перевірка розрахунків для продажу ( актуальність ціни, метражу нерухомості, наявності знижок і т.д., розрахунок при 100 % оплаті та при розстрочці), перевірка наповненості наданого пакету документів інвестора для підписання договору для купівлі нерухомості, координація роботи з менеджерами відділу продажу, підготовка документів для проведення угоди з купівлі-продажу нерухомості за прийнятими шаблонами;
- контроль за роботою відділу продажу та бек-офісу будівельної компанії: контроль документообігу, контроль обліку договорів купівлі-продажу нерухомості та оплати за ними;
- координація діяльності будівельної компанії, компанії з управління активами, товарної біржі, банківських установ та нотаріусів;
- комунікація з інвесторами : розрахунок та надання рахунків для оплати, підтвердження оплат, забезпечення отримання інвесторами документів купівлі-продажу нерухомості, підготовка довідок про оплату, підготовка документів для підписання договорів на облуговування, допомога в вирішенні спірних питань при оплатах з бухгалтерією, банками, та ін.;
- підготовка необхідного пакета документів, пов'язаного з отриманням інвесторами права власності на придбані об'єкти нерухомості;
- перевірка технічних паспортів на відповідність при введенні об'єктів будівництва в експлуатацію, контроль наявних перепланувань та оплат/доплат/повернення грошових коштів за ними;
- ведення звітності по проданим об'єктам нерухомості.

Спеціаліст з обслуговування масових роздрібних клієнтів – касир

з 09.2012 по 11.2016 (4 роки 2 місяці)
АТ " МІЖНАРОДНИЙ РЕЗЕРВНИЙ БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Робота з фізичними особами:
- контроль усіх видів рахунків та послуг клієнтів;
- купівля, продаж валюти клієнтам на МВРУ;
- контроль за виконанням касової дисципліни з виконання внутрішньо-нормативних документів;
- робота з усіма видами кредитів та їх ведення (документальне ведення угоди щодо видачі затверджених кредитів), реструктуризація по вже виданим кредитам ;
- відкриття та післяпродажне обслуговування поточних, депозитних, карткових, кредитних рахунків;
- відкриття та ведення всіх видів рахунків - інвестиційні, рахунки нерезидентів, контроль випуску карток для заможних, особливо заможних клієнтів;
- відправка та виплата міжнародних валютних переказів, проведення платежів, валютообмінних операцій, поповнення та видача з депозитів та ін.;
- оформлення довіреностей на розпорядження рахунками;
- проведення інкасації;
- загрузка банкоматів;
- контроль документообігу ;
- залучення нових клієнтів та ін.

Касир-операціоніст, старший касир

з 02.2011 по 09.2012 (1 рік 7 місяців)
АТ КБ «ПРИВАТБАНК», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Робота з юридичними особами, робота з фізичними особами:
- прийом та контроль за виконанням платіжних доручень;
- оформлення та виплата за чековими книжками з проведенням перевірки справжності печаток, підписів та сплати податків при видачі заробітної плати.
- оформлення та обслуговування поточних та депозитних рахунків фізичних осіб у національній та іноземній валюті;
- відправка/отримання міжнародних валютних переказів, прийом платежів населення;
- поповнення, зняття з пластикових карток;
- проведення інкасації;
- ведення банківської документації;
- обслуговування клієнтів та проведення банківських операцій по комплексу.

Касир

з 09.2009 по 01.2011 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "Рімаренко", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Спеціаліст з передпродажної підготовки товарів

з 06.2009 по 09.2009 (3 місяці)
ТОВ "Кордекс Компані", Київ (Продукти харчування)

Старший оператор ЗІА, адміністратор ЗІА

з 09.2007 по 05.2009 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "Порив", ТОВ "МДК", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Промоутер

з 05.2005 по 10.2006 (1 рік 5 місяців)
Рекламна агенція A-Group, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Працівник торгового залу

з 05.2005 по 10.2005 (5 місяців)
ТОВ "Метро кеш енд Кері Україна", Київ (Продукти харчування)


Освіта

Академія праці та соціальних відносин Федерації Профспілок України

Економіка та підприємство, маркетолог, Київ
Вища, з 2005 по 2009 (4 роки)

Таращанський агротехнічний коледж ім.Героя Радянського Союзу О.О.Шевченка

Економіка та підприємство, бухгалтер, м. Тараща, Київська область
Середня спеціальна, з 2002 по 2005 (3 роки)


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

вміння працювати в команді, націленість на результат, стресостійкість


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Кандидати у категорії
Кандидати за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: