Резюме від 9 лютого 2024 Файл

Віктор

Начальник адміністративно-господарського відділу

Вік:
43 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Зайцев Віктор Віталійович

Дата народження: 24.12.1980 р.
Номер телефону : [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
09.1997-07.2001 – Дніпропетровський монтажний технікум. Молодший спеціаліст.
09.2001-07.2005 – Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ. «Правоохоронна діяльність», спеціалізація «Економічна безпека». Спеціаліст.
Досвід роботи:
07.2005-09.2006 – Оперуповноважений кримінальної міліції.
Амур-Нижньодніпровський РВ ДМУ УМВС України.

11.2006-12.2013 – Менеджер з продажу металопрокату.
ТОВ СервісДніпроКомплект.

Функціональні обов’язки:
• оптовий продаж трубної продукції;
• пошук нових клієнтів;
• моніторинг ринку та конкурентів;
• контроль відвантажень і правильності заповнення документів;
• забезпечення взаємодіїї між усіма відділами підприємства;
• ведення внутрішньої звітності;
• ведення переговорів;
• виконання особистих доручень керівника;
• відстеження платіжних документів;
• контроль залишків продукції;
• контроль ведення документообігу.

04.2014 – 10.2018 – Заступник начальника господарського відділу.
Вищий навчальний приватний заклад «Дніпровський гуманітарний університет».

10.2018-09.2019 – Начальник господарського відділу.
Вищий навчальний приватний заклад «Дніпровський гуманітарний університет».

В підпорядкуванні 11 чоловік.

Функціональні обов’язки:
• організація роботи з господарської діяльності;
• забезпечення організації процесів реалізації проектів господарської частини на всіх стадіях;
• вирішення технічних, організаційних, адміністративних питань у будівельних проектах;
• закупівля та контроль видачі витратних матеріалів;
• інвентаризація;
• планування бюджету щодо забезпечення господарським інвентарем, засобами механізації інженерної та управлінської праці, спостереження за їх безпекою та проведенням своєчасного ремонту;
• укладання та ведення договорів з обслуговуючими організаціями;
• екстрене реагування на проблеми і своєчасний виклик необхідних служб;
• організація заходів щодо економії енергоресурсів;
• створення ефективної моделі господарської діяльності та системи управління процесами.
• контроль виконання заходів з охорони праці;
• контроль за складуванням матеріалів.
• організація постійного процесу первинного, періодичного та спеціального навчання та перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки.

09.2019-08.2020 – Підприємець.
ФОП ГС-Кераміка.

12.2020-02.2023 – Керівник господарського відділу.
Державний навчальний заклад «Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій».

В підпорядкуванні 33 чоловіка.
Функціональні обов’язки:
• організація роботи з господарської діяльності:
• забезпечення організації процесів реалізації проектів господарської частини на всіх стадіях;
• досвід ведення договірної роботи закладу освіти;
• вирішення технічних, організаційних, адміністративних питань у будівельних проектах;
• закупівля та контроль видачі витратних матеріалів;
• інвентаризація;
• планування бюджету щодо забезпечення господарським інвентарем, засобами механізації інженерної та управлінської праці, спостереження за їх безпекою та проведенням своєчасного ремонту;
• розуміння складської логістики та роботи транспортної служби;
• контроль якісного проведення технічних робіт компаніями підрядниками;
• укладання та ведення договорів з обслуговуючими організаціями;
• тендерний підбір та укладання договорів з постачальниками послуг;
• екстрене реагування на проблеми і своєчасний виклик необхідних служб;
• організація заходів щодо економії енергоресурсів;
• вивчення, складання структури закладу освіти, а також робіт підвищеної небезпеки та аналіз стану організації праці та господарської діяльності;
• створення ефективної моделі господарської діяльності та системи управління процесами;
• контроль виконання заходів з охорони праці;
• контроль за складуванням матеріалів;
• контроль та ведення документообігу;
• відстеження платіжних документів;
• організація постійного процесу первинного, періодичного та спеціального навчання та перевірки знань з питань охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки.
• організація медоглядів персоналу
• контроль за дотриманням працівниками законодавчих актів з охорони праці та трудового законодавства.

05.2023 -09.2023 Начальник відділу адміністративно-господарського
забезпечення АТ « Інтерпайп сталь»
Функціональні обов’язки:
• організація роботи адміністративно-господарської діяльності;
• забезпечення організації процесів реалізації проектів господарської
• частини на всіх стадіях;
• вирішення технічних, організаційних, адміністративних питань у
• будівельних проектах;
• закупівля та контроль видачі витратних матеріалів;
• інвентаризація;
• планування бюджету щодо забезпечення господарським інвентарем,
• засобами механізації інженерної та управлінської праці, спостереження
• за їх безпекою та проведенням своєчасного ремонту;
• укладання та ведення договорів з обслуговуючими організаціями;
• екстрене реагування на проблеми і своєчасний виклик необхідних
• служб;
• організація заходів щодо економії енергоресурсів;
• створення ефективної моделі господарської діяльності та системи
• управління процесами.
• контроль за складуванням матеріалів.

09.2023 – Т.Ч. – Керівник господарського відділу.
Державний навчальний заклад «Міжрегіональне вище професійне училище з поліграфії та інформаційних технологій».

Особисті якості: відповідальність, працелюбність, цілеспрямованість, пунктуальність, комунікабельність, робота на якісний результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: