Резюме від 14 грудня 2022 Файл

Людмила

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
38 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Паламарчук Людмила Вікторівна

Рік народження: 25.02.1986р
Домашня адреса: м.Вінниця, вул. Заболотного 6/81
Тел.моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
09.2003-06.2008р. Вінницький національний технічний університет
Спеціальність «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію
менеджера-економіста
Досвід роботи

ТОВ «Вінниця Проект-Буд» ( монтаж водопровідних мереж, систем 08.2019- опалення та кондиціонування)
по нині (3 роки 2 міс) Посада: менеджер з постачання
Обов’язки, які виконувала:
підготовка тендерної документації до участі у державних закупівлях;
участь в аукціонах;
закупівля необхідних будівельних матеріалів;
заключення договорів на поставку, супровід здійснених замовлень;
оформлення звітів по здійсненій роботі;
замовлення транспорту у перевізників;
організація доставки по Україні;
організація роботи водіїв.
12.2012-
07.2019р (6 років 7 міс.) ФОП Карпенко О.Р. (монтаж та технічне обслуговування аудіо-
відеодомофонних систем)
Посада: менеджер по роботі з клієнтами
Обов’язки, які виконувала:
ведення та підтримка поточної бази клієнтів;
прийом та обробка заявок;
консультування клієнтів;
заключення договорів;
контроль дебіторської заборгованості;
планування та організація роботи майстрів;
замовлення обладнання.

06.2010-
11.2011 (1 рік 5 місяців) ТОВ «Альпарі» ( оптова торгівля побутовими електротоварами)
Посада: секретар
Обов’язки, які виконувала:
облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції;
консультування клієнтів;
прийом вхідних дзвінків, факсу, електронних повідомлень.

Професійні навички Досвідчений користувач офісних програм, 1С.
Знання оргтехніки: принтер, ксерокс, факс.
Навички роботи з клієнтами.

Особисті якості Пунктуальна, відповідальна, комунікабельна, бажання працювати, легко
навчаюсь, стресостійкість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: