Резюме від 18 квітня 2023 Файл

Анна

Помічник керівника

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Голодняк Анна Анатоліївна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ОСВІТА

Київський Національний Лінгвістичний Університет, м. Київ
2005-2010 (вища освіта) факультет філології, спеціалізація – мова та література (англійська), кваліфікація - філолог, викладач англійської та зарубіжної літератури.

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

Study.ua
Січень 2022 – жовтень 2022 менеджер по оформленню студентів за кордон
• Оформлення студентів за кордон до вищих навчальних закладів
• Організація звітностей про роботу в бейскемпі, срм
• Обробка пошти
• Телефонне обслуговування
• Організація прийому студентів до вищих навчальних закладів
• Ділова переписка з вузами англійською мовою, українською мовою
• Організація прийому студентів до гуртожитку
• Пітримка при навчанні, вирішення питань різного роду
• Збір ділової та іншої інформації
• Переклад документів

ТОВ «БФ ЕНД ГХ ТРЕВЕЛ РІТЕЙЛ ЛТД»
Жовтень 2018 – січень 2022 менеджер з адміністративної діяльності

• Підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;
• організація прийому працівників і відвідувачів;
• організація презентацій і спеціальних прийомів гостей;
• телефонне обслуговування;
• організація конференцій, семінарів і з'їздів;
• підготовка відряджень, пошук\бронювання білетів та готелів;
• контроль за святковими і ювілейними датами;
• обробка пошти;
• переклад документів, договорів та додаткових угод;
• збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
• виконання особистих вказівок керівництва;
• прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції.

ТОВ «ІБК «Євротехнології»
Лютий 2018 – травень 2018, перекладач, секретар

• переклад документів, договорів та додаткових угод;
• організація презентацій і спеціальних прийомів гостей;
• телефонне обслуговування;
• забезпечення роботи керівників;
• підготовка відряджень, пошук\бронювання білетів та готелів;
• контроль за святковими і ювілейними датами;
• обробка пошти.

ТОВ «Камянка Глобал Вайн»
Травень 2017 – січень 2018, помічник засновників та помічник керівника підприємства, секретар

• Облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву;
• оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, і т. п.;
• підготовка по вказівці керівника і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, довідок, листів, відрядних посвідчень і інших документів;
• оформлення протоколів;
• підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
• організація прийомів відвідувачів;
• забезпечення роботи керівника та засновників;
• підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;
• організація прийому працівників і відвідувачів;
• телефонне обслуговування;
• підготовка відряджень, пошук\бронювання білетів та готелів;
• організація презентацій і спеціальних прийомів гостей;
• контроль за святковими і ювілейними датами;
• обробка пошти;
• переклад документів, договорів та додаткових угод;
• збір ділової інформації і її реферування по завданню директора та засновників;
• ведення табеля обліку робочого часу і т.д.;
• виконання особистих вказівок керівництва;
• прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції.

«Міжнародна мережа салонів краси Maija»
Жовтень 2016 – Березень 2017, асистент відділу маркетингу

• Робота із POSM матеріалами: розрахунок потреби, замовлення, контроль строків та якості, документальне супроводження.
• Проведення активної діяльності в соціальних мережах для найбільш ефективного залучення клієнтів.
• Своєчасне додавання нових текстів, статей, фотографій, відеоматеріалів (супровід сайту).
• Здійснення контролю над створенням рекламних макетів, концепцій та дизайну рекламних матеріалів
• Введення переговорів і робота з підрядниками.
• Збір інформації для аналізу конкурентного середовища.
• Проведення ефективної діяльність з написання рекламних текстів.
• Організація та проведення заходів.
• Збір інформації з просування послуг компанії.
• Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.

Липень – Жовтень 2016, адміністратор

• Забезпечення ефективного і культурного обслуговування відвідувачів салону краси, створення для них комфортних умов.
• Здійснення контролю за збереженням матеріальних цінностей.
• Консультування відвідувачів з питань наявності наявних послуг.
• Вживання заходів до запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
• Контролювання дотримання працівниками організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і гігієни.
• Забезпечення чистоти і порядку в приміщеннях салону краси.
• Здійснення контролю над виконанням працівниками вказівок керівництва організації.

«Благодійний фонд»
з 2014 – 2016 року, менеджер по роботі з клієнтами

• Пошук контактів потенційних благодійників, меценатів.
• Організація та ведення переговорів з партнерами.
• Залучення грошових коштів та інших ресурсів, необхідних для реалізації діяльності компанії.

«Салон краси Кокетка»
з 2012 – 2014 року, директор

• Управління виробництвом, персоналом, маркетингом.
• Організація бухгалтерського обліку підприємства і контроль за економним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.
• Забезпечення умов для підвищення якості послуг салону краси.
• Вживання заходів щодо своєчасного постачання підприємств продовольчими товарами та засобами матеріально-технічного постачання.

бутік Spazio
2011, Продавець - консультант

• Консультування покупців.
• Прийом/викладка товару/продаж товару.
• Звітність.

«DS.NET Інтернет провайдер»
Вересень 2010 – Лютий 2011 менеджер, асистент директора, перекладач англійської мови

• Проводила спільні проекти із західними компаніями (імпорт обладнання і нових технологій).
• Вела ділові переговори з клієнтами та партнерами.
• Спілкувалася телефоном з іноземними партнерами.
• Виконувала усний переклад на переговорах.
• Перекладала поточну кореспонденцію.
• Робила переклад особистих документів (справки, заяви, договора, угоди, контракти ).

2007-2018 репетитор англійської мови

«Гетьман Фуршет»
Червень 2006 – Січень 2007, перекладач, хостес

• Зустріч і прийом гостей.
• Ефективне і культурне обслуговування відвідувачів ресторану, створення для них комфортних умов.
• Супровід гостей до столика.
• Консультування відвідувачів з питань надання послуг, ознайомлення їх з асортиментом наявних страв і напоїв.
• Вживання заходів до запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
• Інформування керівництва організації про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів.
• Виконання окремих службових доручень свого керівника.

«КНЛУ, кафедра мов і цивілізацій Далекого Сходу»
Листопад 2005 - Червень 2006, лаборант

• Займалася питаннями організації технічної підготовки, обліку та звітності по кафедрі.
• Вела:
- підготовку кафедрального розкладу, графіка роботи співробітників і викладачів;
- підготовку наказів по практиці, дипломного проектування;
- підготовку екзаменаційних відомостей, обробку даних про хід та результати екзаменаційних сесій, уявлення звітів по виконанню навчального навантаження, за показниками роботи кафедри, за підсумками захисту дипломних проектів;
- підготовку матеріалів до складання планів самостійної роботи студентів, тематичних та індивідуальних планів роботи викладачів.
• Брала участь в складанні і оформленні технічної документації по виконаних роботах.
• За розпорядженням зав. кафедрою, виконувала всі роботи, пов'язані з реконструкцією лабораторної бази, ремонтом навчальних лабораторій і підготовкою їх до навчального процесу, а також роботи, по оновленню та виготовленню навчальних і навчально-методичних посібників, стендів під керівництвом провідних викладачів.
• Виконувала окремі службові доручення завідувача лабораторією.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Додаткові навики: володію персональним комп’ютером на рівні досвідченого користувача (Windows, Microsoft Office, Internet, 1С).
Володіння мовами: українська, російська – вільно, спеціалізовані знання англійської мови.
Особисті відомості: дата народження: 9.08.1988 р. Сімейний стан: не одружена. Адреса проживання: м. Київ, вул. Новаторів, буд. 22а, кв. 77.
Уважна, відповідальна, працьовита, кмітлива, охайна. Люблю і хочу вчитися всьому новому.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: