Резюме від 18 червня 2024 PRO

Олена

Головний бухгалтер, 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 06.2021 по нині (3 роки)
Національний авіаційний університет, Київ (Освіта, наука)

- адміністрування роботи відділу (56 осіб)
- налагодження комунікації між бухгалтерією та керівництвом і структурними підрозділами університету
- контроль за своєчасною підготовкою та подачею звітності до контролюючих органів
- планування та розподіл бюджету університету з урахуванням потреб закладу
- розробка плану дій для доцільного використання коштів в умовах війни
- реорганізація підрозділу з урахуванням змін у функціоналі працівників
- перемовини стосовно нового ПЗ з урахуванням потреб бюджетної організації/освітнього закладу
- організація процесів, в яких задіяна бухгалтерія - інвентаризація, підготовка документів для юридичного відділу, розробка алгоритму взаємодії відділу по роботі з студентами з звертаннями
- контроль дебіторської заборгованості, підготовка листів дебіторам
- підготовка відповідей на зовнішні запити (контролюючі органи, міністерські, депутатські запити)
- поточні питання

Заступник головного бухгалтера

з 02.2021 по 05.2021 (3 місяці)
Національний авіаційний університет, Київ (Освіта, наука)

Фактично - заміняла відсутнього у зв'язку з хворобою головного бухгалтера.

Головний бухгалтер

з 09.2009 по 02.2021 (11 років 5 місяців)
ТОВ "САББІА ГРУП", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обовʼязки:
- робота з первинною документацією, вільне володіння 1С Бухгалтерія - 8ма версія;
- робота з M.E.Doc;
- складання та подання зовнішньої та внутрішньої звітності;
- обмін кореспонденцією з контрагентами;
- аналіз діяльності підприємства;
- управлінський облік;
- робота з клієнт-банками;
- є досвід контролю та обліку ЗЕД-діяльності (по 2014 р. включно, далі, у звʼязку з тим, що основна ЗЕД-діяльність компанії була зосереджена на співпрацю з підприємствами країн СНД, напрямок було закрито);
- контроль проведення планових перевірок (успішний досвід);
- організація робочого процесу помічників, забезпечення оптимізації робочих процесів;
- на час відсутності колег з групи компаній (лікарняний, декретна відпустка, відпустка) - заміщування.

Є досвід роботи з ФОП на загальній системі оподаткування та 3 групі ЄП - подавала звітність до перевіряючих органів, звіти власникам.

Окрім основної роботи - вела бух.облік повʼязаних між собою компаній - обробляла первинну документацію, перевіряла коректність оформлення документів, звіряла заборгованості на кінець місяця, залишки по складам.

Помічник головного бухгалтера

з 07.2008 по 09.2009 (1 рік 2 місяці)
ТОВ «САББІА ГРУП», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- робота з первинною документацією;
- вільне володіння 1С Бухгалтерія 7ма версія;
- робота з БЕСТ ЗВІТ;
- складання та подання зовнішньої звітності;
- обмін кореспонденцією з контрагентами;
- аналіз діяльності підприємства;
- управлінський облік;
- робота з клієнт-банками.

Менеджер з продажів

з 02.2006 по 06.2008 (2 роки 4 місяці)
ТОВ «УКР-СИЛІКА», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- спілкування з споживачами;
- збір та обробка інформації щодо продукції, що реалізується;
- підготовка звітів щодо діяльності підрозділу, ведення статистики щодо продукції, моніторинг ринку;
- ведення первинної документації, робота з 1С, версія 7.

Офіс-менеджер

з 08.2004 по 01.2006 (1 рік 5 місяців)
ТОВ « Мінерали України», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- забезпечення життєдіяльності відділу;
- робота з споживачами - спілкування, підготовка оферів, робота з договорами;
- збір та обробка інформації, ведення статистики щодо продукції, що реалізується;
- робота з первинною документацією;
- співпраця з юридичним відділом - складання договорів, підготовка документів для претензійної роботи;
- розсилка документації споживачам;
- аналіз діяльності відділу;
- моніторинг ринку продукції, що реалізується;
- робота з оргтехнікою (відправка факсів, копіювання документів)

Освіта

Дніпропетровський Університет Економіки та Права

Міжнародної економіки, Дніпро
Вища, з 2005 по 2007 (2 роки)

Основи економіки. Бухгалтерія.

Дніпропетровський Університет Економіки та Права

Міжнародних комунікацій, Дніпро
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Переклад (англійська - вільно, німецька - із словником). Основи маркетингу.

Додаткова освіта та сертифікати

Cambridge International Examinations

2005. B grade Certificate.

Знання і навички

Ведення бухгалтерії ФОП Подання податкової звітності Складання фінансової звітності Фінансове планування Податкове планування Користувач Internet Користувач ПК Організаторські здібності MS Excel MS Word Висока працездатність Облік операцій зовнішньоекономічної діяльності Реєстрація ФОП Оптимізація обліку Комунікабельність Облік розрахунків із підзвітними особами

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Вважаю головною і найважливішою своєю навичкою швидке та ефективне освоєння нової інформації. Я завжди зацікавлена в результативності, в організації процесу таким чином, щоб все працювало злагоджено, логічно та оптимально. Мене не лякають виклики в роботі, вважаю, що можна вирішити майже все. Я скрупульозна, організована, сумлінна, комунікабельна, порядна, вмію працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: