Резюме від 6 квітня 2024 Файл

Наталія

Менеджер з логістики

Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Боярка, Вишневе (Київська обл.), Святопетрівське

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Надточій Наталія Миколаївна

Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
с.Святопетрівське
Києво-Святошинського р-ну
Д.р. 18.09.1985р.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
•Українка, 36 років.
•Одружена, маю доньку 12 років та сина 7 років.
ЦІЛЬ ТА МЕТА
•Прагну знайти цікаву роботу, з порівняно близьким до місця проживання та зручним транспортним сполученням, що стане джерелом доходу та частиною мого життя.
•Дозволить самореалізуватись та забезпечити матеріальний достаток.

ОСВІТА
•2007 році успішно закінчила навчання в Академії Муніципального Управління, здобула освітньо-кваліфікаційний рівень магістра з менеджменту та муніципального управління.
•2006 році здобула ступінь бакалавра за спеціальністю „менеджмент організацій” на факультеті менеджменту Академії Муніципального Управління.
•У 2002 році закінчила курси за спеціальністю “спеціаліст ПК та основи програмування”.
•У 2002 році закінчила Ольшаницьку загальноосвітню школу в Київській обл. Рокитнянського р-ну.

ДОСВІД РОБОТИ
•Менеджер з логістики ТОВ" Євроклуб" червень 2021- по даний час.
•Підготовка документів для рейсів, затвердження екіпажів та розкладів, заїздів, побудова оптимальних маршрутів.
•. Бронювання, контроль за дотриманням клієнтського сервісу та супроводження оплат клієтів.
•Робота з постачальниками послуг, автостанціями, посередниками та агентами.
•Прийом, обробка та аналіз авансових звітів, робота з готівкою.
•Формування реєстру дозволів, супроводження процесів пролонгації та розробка проектів по отриманню нових.
•. Прийом телефонних дзвінків відповідно до внутрішніх скриптів компанії, реєстрація клієнтів, інформаційно-консультаційні послуги.

•Менеджер з організації пасажирських перевезень м.Київ транспортна компанія Автолюкс-Eccolines вересень 2017р.-квітень 2021р.
Посадові обов’язки
•Бронювання та оплата квитків. Організація роботи представництва на АС Видубичі.
•Зустріч клієнтів-пасажирів, оформлення дисконтних карток, вирішення спірних питань відповідно до правил компанії. Оримання та видача багажних відправлень.
•Контроль дорейсової підготовки по усіх питаннях клієнтського сервісу в т.ч. клінінгу. Відправка та посадка на рейсах компанії, контроль заїздів.
•Підготовка поточної звітності, первинної облікової документації.
•Виконання інших, додаткових задач керівництва.

•Консультант з економічних питань управління фінансів АТ «СК «ТАС» (приватне). Жовтень 2009р. по вересень 2013р.
Посадові обов’язки
•Підготовка управлінської звітності.
•Підготовка бюджету, контроль за виконанням бюджету.
•Формування фінансових резервів компанії, контроль якості активів:
супроводження операцій з купівлі продажу цінних паперів,
розміщення та супроводження депозитів,
супроводження застав.
купівля валюти.
•Економіст департаменту фінансів ЗАТ „СК „ТАС” Грудень 2007р.-жовтень 2009р.
Посадові обов’язки
•Взаємодия з агентами щодо якісної співпраці.
•Формування особових справ працівників договірників.
•Оформлення трудових договорів, уточнення умов співпраці з агентами.
•Облік агенского складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.
•Нарахування та виплата агентської винагороди.

•Кредитний інспектор ТОВ «Комерційний Банк „Дельта» Січень - грудень 2007р.
Посадові обов’язки
•Консультування фізичних осіб щодо умов отримання кредитів та продуктів банку.
•Оформлення та видача кредитів фізичних осіб.
•Документарне супроводження операцій та післяпродажна робота.

•Кредитний агент ЗАТ „Альфа-банк” Україна Червень - грудень 2006р.
•З 2002 по 2004рр. –
займалась рекламно-інформаційною діяльністю , працювала промоутером, а згодом мерчендайзером відомих торгових марок.

ЗДОБУТІ НАВИКИ
•Основи підготовки бюджетів та управлінської звітності.
•Досвід проведення переговорів, відбору та навчання персоналу.
•Знання з основ договірної роботи.
•Знання основ первинної облікової документації та чинного законодавства у сфері фінансової діяльності, КЗпП.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
•Комунікабельна – можу знайти підхід до будь-якого типу людей, дисциплінована – не дозволяю в робочому процесі будь-яких вольностей, цілеспрямована – завжди досягаю поставленої мети, легко навчаюсь, ініціативна та відповідальна. Доброзичлива, без шкідливих звичок.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
• Рідна мова – українська.
• Володію російською мовою,англійська базовий розмовний, читаю , перекладаю зі словником.
• Практичний досвід роботи на комп’ютері на рівні впевненого користувача (МS Exсel, 1С 8, деяких спеціалізованих прикладних програм)
•Маю водійське посвідчення категорії В та досвід водіння.
•Рекомендації з попереднього місця роботи за вимогою роботодавця.
•Претендую на заробітну плату 15000 грн.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Менеджер з транспорту
Вишневе (Київська обл.)

Логіст
Вишневе (Київська обл.)

Менеджер з логістики
Київ, Вишневе (Київська обл.), Софіївська Борщагівка

Менеджер з логістики
Вишневе (Київська обл.)

Логіст, диспетчер
30000 грн, Боярка, Київ , ще 3 міста

Диспетчер-логіст, діловод
20000 грн, Вишневе (Київська обл.)

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: