- PRO
Ольга
Заступник начальника відділу касових операцій
- Розглядає посади:
- Заступник начальника відділу касових операцій, Бухгалтер, Архіваріус
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9160633/
Досвід роботи
Завідувач кас
з 04.2013 по нині
(12 років 4 місяці)
Ашан, Одеса (Роздрібна торгівля)
1) Ведення каси в 1С за статтями витрат
2) Касова дисципліна ( 1С ( проводки), РРО, Z-звіти, розбіжності по терміналах, інвентаризація грошових коштів, замовлення розмінної монети із банку, інкасація, контроль ліміту сейфа, надання звітів з первинної касової документації на внутрішні, архів)
3) Забезпечення ефективного функціонування сектору кас
4) Організація та супровід роботи касирів
5) Складання графіку роботи на касах з урахуванням потоку клієнтів та забезпечення мінімального часу очікування на касі
6) Слідкувати за правильним функціонуванням і рівнем якості обслуговування клієнтів
7) Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
8) Навчання та дотримання вимог компанії та чинного законодавства.
9) Проведення зборів та ведення тренінгів
Прийнята на роботу на посаду старшого касира головної каси, через 6 місяців переведена на посаду Завідувача кас.
Старший касир головної каси
з 09.2009 по 04.2013
(3 роки 7 місяців)
Реал- гіпермаркет Україна, Одеса (Роздрібна торгівля)
Спочатку посада касира, через 1,5 місяця переведена на посаду старшого касира.
Було відрядження в м.Київ (допомога в роботі, навчання та налагодження робочого процесу).
Обов'язки:
1) Здійснення операцій з прийому, обліку, видачі та зберігання коштів з обов'язковим дотриманням правил, які забезпечують безпеку грошових цінностей.
2) Заповнення КОРО
3) Робота в 1С ( створення ПКО та РКО)
4) Касова книга ( 1С)
5) Оформлення документів та передача грошових коштів інкасаторам, відповідно до встановленого порядку
6) Замовлення розмінної монети з банку
7) Архівування касової документації
Продавець касир
з 09.2004 по 04.2007
(2 роки 7 місяців)
Магазин "Адмірал Нельсон", Одеса (Роздрібна торгівля)
Через 4 місяця переведена на посаду менеджера з інформації.
Обов'язки: складання звітів, робота в 1С (первинна документація), контроль товару на складі і в магазині, складання замовлень, введення карток товару в базу.
Освіта
Одеський Національний Морський Університет
Транспортні технології, Одеса
Вища, з 2021 по 2024 (3 роки)
Знання і навички
- Користувач ПК
Додаткова інформація
Аналітичне мислення, стресостійка, комунікабельна, відповідально ставлюся до поставлених задач, сумлінна і порядна людина,вмію ставити пріоритети, справляюсь з багатозадачністю.
Схожі кандидати
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Одеса, Дніпро , ще 4 міста -
Керівник відділу
Одеса, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу
40000 грн, Одеса -
Керівник відділу
Одеса -
Керівник відділу
Одеса, Дніпро , ще 8 міст -
Начальник, заступник начальника (управління персоналом, служба охорони)
35000 грн, Одеса