Оксана

Head of Marketing Department

Розглядає посади: Head of Marketing Department, Marketing, Brand Leader, Head of Product Marketing, Керівник напрямку СТМ, Private Label Manager, Head of E-commerce Content, Head of Partnerships, Marketing, Marketing Project Lead, Керівник проєкту, Маркетолог, Менеджер по продукту
Вид зайнятості: повна
Вік: 44 роки
Місто: Київ
Розглядає посади:
Head of Marketing Department, Marketing, Brand Leader, Head of Product Marketing, Керівник напрямку СТМ, Private Label Manager, Head of E-commerce Content, Head of Partnerships, Marketing, Marketing Project Lead, Керівник проєкту, Маркетолог, Менеджер по продукту
Вид зайнятості:
повна
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of product marketing

з 01.2025 по нині (1 рік)
KIVI TV Global (Розробник та виробник смарт телевізорів та аксесуарів), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Побудова оптимальної структури продуктової маркетинг-функції — розподіл ролей і процесів в умовах обмежених ресурсів.
•Інтеграція маркетингу в процеси тестування та розробки продуктів — споживчі опитування, валідація концепцій, підтримка R&D на ранніх етапах.
•Створення системи e-commerce контенту — повна готовність пакету за 1–2 місяці до запуску, включаючи локалізацію для 10+ країн.
•Розробка нового бренду — дослідження українських і європейських споживачів (платформи типу Lyssna), неймінг, позиціонування, дизайн упаковки.
•Побудова крос-промоекосистеми між продуктами.
•Систематизація всіх маркетингових матеріалів — впорядкування баз, контроль якості, прозорий доступ для партнерів.
•Організація участі бренду у міжнародних виставках — підготовка контенту та презентацій для Canton Fair (Китай) та IFA Berlin (Німеччина).
•Управління продуктовим позиціонуванням і ключовими повідомленнями — формування ціннісної пропозиції та контроль її послідовності в усіх каналах комунікації.

Head of local marketing

з 03.2023 по 01.2025 (1 рік 11 місяців)
KIVI TV Global (Розробник та виробник смарт телевізорів та аксесуарів), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Розробка та реалізація глобальної маркетингової стратегії з адаптацією до локальних ринків.
•Побудова сталих операційних процесів із партнерами для регулярної взаємодії та зростання продажів.
•Організація міжнародних івентів (IFA Berlin 2023, 2024) для презентації продуктів і посилення присутності бренду на європейському ринку.
•Повний цикл продакшену та масштабування конверсійного контенту для e-commerce: A/A+ картки, лендінги, фотокаруселі, інтер’єрні візуали, відео, відгуки — з адаптацією під локальні ринки.
•Лонч нових продуктових лінійок на міжнародних ринках.
•Побудова тристоронніх партнерств із ритейлерами та стримінговими платформами в Україні, Польщі, Болгарії та країнах Балтії.

Head of Marketing Department (Бренд ERGO)

з 08.2016 по 08.2022 (6 років)
YUGCONTRACT — №1 дистриб’ютор техніки та електроніки, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Лідерство та формування команди для досягнення стратегічних бізнес-цілей.
•Розробка та впровадження національних маркетингових стратегій; успішний запуск лінійки смарт телевізорів ERGO.
•Створення студії відеовиробництва для ефективної презентації продукції бренду.
•Запуск технічної підтримки 24/7 для користувачів бренду.
•Репозиціонування категорії "навушники" та запуск нової лінії TWS.
•Впровадження мобільного додатку для системи лояльності продавців та навчання. Покращення показників залученості та продажів.
•Редизайн сайту та запуск e-commerce платформи для прямої взаємодії з кінцевим споживачем.
•Розробка та впровадження онлайн-навчання для торгової команди та партнерів.
•Організація трьох міжнародних B2B-поїздок до Туреччини за участю 100 + партнерів — посилення стратегічних відносин і зростання продажів.

Senior Brand Manager

з 02.2013 по 08.2016 (3 роки 7 місяців)
TERRA FOOD GROUP — Лідер на ринку молочної продукції в Україні, Київ (Харчова промисловість)

•Розвиток трьох ключових брендів у портфелі компанії.
•Зростання частки ринку на 15% у сегменті твердих сирів та сирних продуктів.
•Топ-3 позиція на ринку плавлених сирів із приростом продажів +20% під час ринкового спаду.
•Досягнення цільових KPI для стратегічних брендів компанії.
•Оптимізація портфеля: акцент на натуральних сирах і фасованій продукції.
•Лонч бренду Ферма з національною рекламною кампанією (#1 у наливних, #2 у брускових плавлених сирах у Modern Trade).
•Ребрендинг ТМ Вапнярка, Тульчинка з подальшим запуском високомаржинальних продуктів.

Brand Manager

з 07.2007 по 01.2013 (5 років 7 місяців)
KOMO Ukraine — №1 на ринку марочного сиру в Україні, Луцьк (Харчова промисловість)

•Збільшення частки ринку та зміцнення лідерства у категорії натуральних сирів із стабільним зростанням продажів.
•Позиціонування КОМО як інноваційного бренду з виразною ринковою ідентичністю.
•Ребрендинг та реалізація 6 національних кампаній для підвищення впізнаваності та закріплення нового позиціонування.
•Розробка та запуск нових продуктів, включно з унікальним для українського ринку сиром «Горіховий».

Senior Marketing Manager

з 10.2006 по 06.2007 (9 місяців)
ЕКО маркет — Всеукраїнська мережа супермаркетів, Київ (Роздрібна торгівля)

•Побудова команди з 6 регіональних менеджерів для підтримки операційного ритму під час експансії мережі.
•Відкриття 15 нових точок із VIP-активаціями, що забезпечило високий трафік, приріст AOV та стабільні продажі після запуску.
•Впровадження спільної промостратегії з партнерами для сезонних кампаній, що посилила співпрацю та дала довгострокове зростання.

Marketing Manager

з 09.2004 по 09.2006 (2 роки)
ТзОВ «Корпорація ПАККО» (мережа супермаркетів та гіпермаркетів), Луцьк (Роздрібна торгівля)

•Координація відкриттів 10 супермаркетів і гіпермаркету, залучення селебріті підвищення трафіку.
•Запуск бутикових та дитячих зон, підвищення клієнтської лояльності.
•Управління ціноутворенням і продажами рекламних послуг на території супермаркетів
•Розробка стратегії оренди, укладання договорів, збільшення прибутковості.
•Проведення сезонних промоакцій і залучення партнерів для підвищення ефективності.

Освіта

Волинський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк)

Право — Master’s Degree (2003–2006), Історія — Master’s Degree (1998–2003), Луцьк
Вища, з 1998 по 2006 (8 років)

Знання мов

Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: