Резюме від 13 квітня 2024 PRO

Оксана

Керівник відділу маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of local marketing

з 03.2023 по нині (1 рік 3 місяці)
KIVI TV Global, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Керівник відділу маркетингу ТМ ERGO

з 08.2016 по 08.2022 (6 років)
ТОВ «ЮГ Контракт» №1 дистриб’ютор техніки та електроніки, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

КЕРІВНИК МАРКЕТИНГ ПІДРОЗДІЛУ (ТМ ERGO – зонтичний бренд техніки та електроніки/
В підпорядкуванні: 8 працівників (бренд - менеджер, інтернет - маркетолог, продуктовий тренер, студія по створенню відео контенту, відділ тех. підтримки, служба контенту)
ТМ ERGO це:
Входить в ТОП 3 з продажу навушників в Україні
Входить в ТОП 3 з продажу мобільних телефонів в Україні
Входить в ТОП 5 з продажу TV в Україні
https://ergo-ua.com/ понад 30 продуктових груп

ЗАВДАННЯ:
•Проведення комплексного аудиту ринкової сили та здоров’я бренду
•Визначення потенціалу бренду, доцільність виводу іншої марки в рамках виконання стратегічних цілей компанії
•Структуризація асортиментної, візуальної, цінової діяльності усіх продуктових підрозділів
•Налагодження роботи між структурними підрозділами та повний супровід функціонування та підтримки бренду
•Лонч бренду на національному рівні

РЕЗУЛЬТАТИ:
•Створення з нуля відділу по розвитку СТМ, інтеграція в існуючу структуру
•Запуск власної студії відеовиробництва, розробка комерційної політики, продажа послуг за межами СТМ
•Запуск підрозділу технічної підтримки (24/7), підключення всіх каналів комунікації
•Створення з нуля контент підрозділу
•Ре – позиціонування, ре – брендинг. Синергія маркетингової та комерційної діяльності усіх продуктових груп
•Лонч бренда на національному рівні (категорія телевізори)
•Перепозиціонування та зміна вектору розвитку категорії «навушники» у зв’язку з ринковими тенденціями. Зміна асортиментного портфелю, вивід та лонч молодіжної серії TWS навушників
•Запуск програми лояльності (мобільного Додатку) для продавців торгових точок з розширеним функціоналом (реєстрація продаж, навчання, магазин винагород)
•Запуск брендового магазину на базі існуючого сайту
•Запуск онлайн навчання ( власної торгової команди та продавців клієнтів)
•Розробка механіки та організація трьох мотиваційних поїздок для партнерів B2B (загальною к-стю понад 500 учасників)

Груп бренд - менеджер (категорія «твердий сир», «плавлений сир»)

з 02.2013 по 08.2016 (3 роки 6 місяців)
Терра Фуд, №1 на ринку молочної продукції України / ТМ Ферма, ТМ Тульчинка, ТМ Вапнярка, Київ (Харчова промисловість)

Кількість виробничих підприємств – 6 (шість)
В підпорядкуванні: 3 працівника (бренд – менеджер, функціональне підпорядкування – категорійний аналітик, дизайнер)

РЕЗУЛЬТАТИ:
•Ріст кумулятивної долі компанії до 15% на ринку твердого сиру та сирного продукту
•№ 3 на ринку плавленого сиру (ріст продаж в 2015р +20% на падаючому ринку – 10,5%)
•Виконання планових показників KBI індексів по ключовим ТМ компанії
•Формування збалансованого портфелю компанії (збільшення долі натуральних сирів, розвиток фасованого та плавленого сиру)
•Виведення на ринок ТМ Ферма, проведення національної рекламної кампанії (по результатам ТМ Ферма №1 серед наливних плавлених сирів, №2 серед брускових плавлених сирів в каналі Modern Trade)
•Ре–брендинг ТМ Вапнярка, ТМ Тульчинка, виведення нових високомаржинальних продуктів, оптимізація продуктового портфелю.

ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ:
•Розробка та виконання маркетингової стратегії
•Відповідальність за долю ринку і маржинальний прибуток
•Визначення цільових об’ємів продаж, розробка цінової політики
•Управління маркетинговим міксом брендів в розрізі продуктових груп (3 ТМ)
•Розробка і реалізація рекламної та медійної стратегії
•Запуск нових продуктів та удосконалення існуючої лінійки

Бренд-менеджер

з 07.2007 по 01.2013 (5 років 6 місяців)
КОМО, №1 на ринку марочного твердого сиру України, Луцьк (Харчова промисловість)

Кількість виробничих підприємств – 3 (три)

РЕЗУЛЬТАТИ:
•Формування унікальної позиції КОМО як інноваційного бренду
•Виведення на ринок унікальної новинки – сир «Горіховий» та запуск національної рекламної кампанії
•Ріст долі компанії (з 2014 р. – ТМ КОМО №1 з продажу натурального сиру в Україні зі стабільно зростаючою часткою і об’ємами продаж
•Ре – брендинг ТМ КОМО, проведення 6-и національних рекламних кампаній
•Інновації в упаковці в категорії фасованого сиру

ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ:
•Участь в розробці та виконання затвердженої маркетингової стратегії в рамках бренду
•Вибір та застосування найбільш ефективних методів просування ТМ
•Аналіз та оцінка ринкової ситуації, діяльності конкурентів, проведення маркетингових досліджень
•Участь у формуванні цін на продукцію з врахуванням стратегії позиціонування і ринкової ситуації
•Розробка та лонч нових продуктів (повний цикл): рецептура, дизайн, назва, упаковка, ціноутворення, об’єми продаж
•Розробка та виконання затвердженої PR стратегії в рамках компанії та бренду
•Робота з ЗМІ, участь у виставках, прес – конференціях, підготовка прес – релізів
•Ідея, розробка та реалізація програм по стимулюванню збуту
•Ідея, розробка та виготовлення POS матеріалів іміджевого та комерційних характерів

Головний фахівець з маркетингу

з 10.2006 по 06.2007 (8 місяців)
Еко маркет (мережа супермаркетів та гіпермаркетів), Київ (Роздрібна торгівля)

В підпорядкуванні: регіональні менеджери з реклами (8 чол.)

РЕЗУЛЬТАТИ:
•Організація святкового відкриття 15- ти супермаркетів. Досягнення планових показників (середній чек, к-сть чеків)
•Формування команди регіональних менеджерів (6 регіонів)

ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ:
•Забезпечення к-сті чеків та середнього чеку у нових магазинах (лонч нових т.т.)
•Планування, бюджетування та реалізація маркетингових активностей з партнерами (вендорами)
•Розробка, запуск та контроль проведення заходів рекламного характеру по відкриттю нових супермаркетів (повний цикл)
•Стандартизація екстер’єру та інтер’єру існуючих та нових торгових площадок

Менеджер з реклами

з 09.2004 по 09.2006 (2 роки)
ТзОВ «Корпорація ПАККО» (мережа супермаркетів та гіпермаркетів), Луцьк (Роздрібна торгівля)

В підпорядкуванні: регіональні менеджери з реклами (6 чол.)

РЕЗУЛЬТАТИ:
•Організація святкового відкриття 10ти супермаркетів та гіпермаркету. Досягнення планових показників (середній чек, к-сть чеків)
•Запуск бутикової зони першого в регіоні гіпермаркету
•Відкриття першої в місті дитячої розважальної зони на території гіпермаркету

ЗОНИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ:
•Формування і управління ціновою політикою рекламних послуг, продаж рекламних послуг на території супермаркетів
•Розробка стратегії по здачі додаткових площ на території супермаркету, пошук орендарів, підписання договорів оренди
•Розробка, запуск та контроль проведення заходів рекламного характеру по відкриттю нових супермаркетів

Освіта

Волинський державний університет ім. Лесі Українки

Юрист, Луцьк
Вища, з 2003 по 2006 (3 роки)

Волинський державний університет ім. Лесі Українки

Історичний факультет, Луцьк
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Знання мов

Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: