Резюме від 7 квітня 2024 Файл

Dmytro

Game developer (Unreal Engine, C++)

Вік:
26 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Dmitriy Gonchar
Date of Birth:02.11.1997
Phone number: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Linkedin(short link): bit.ly/3unxEV9

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Dnipro

Summary of Qualifications Windows applications development. Computer game development.
Mobile games development. Porting games. Unreal Engine
development.
Basic understanding of cryptography. Multithread programming.
Understanding of the system memory architecture, OOP, cross-
platform development, serialization, client-server architecture, TDD,
TCP/IP & UDP
Technical Environment Operation systems: Windows, Linux, Android, IOS.
Programming languages: С++(11,14,17 standarts), Python(basic),
JS(basic), Lua(basic).
Technologies: Unreal Engine, Playrix Engine(VSO), STL, Windows API,
OpenSSL, Qt framework, MFC, SQLITE, MySql, Cross-platform
development,
unit testing, protobuf, JSON
IDE: Visual Studio, Visual Studio Code, QT Creator,CLiion, Rider.
Debuggers: VS, QT Creator, Rider.
Researching tools: CFF Explorer, Process Explorer, HEX Editors
Other instruments: Jira, Mondey, Asana, git, svn, Bitbucket, GitHub,
GitLab, SourceTree, Plastic SRM.
COMMERCICAL EXPERIENCE(1,7 SoftRequest(01.10.2021-14.12.2021)
years) Role: Intern c++ developer

Project: PokerCasta
Tasks: Bug fixes in the graphical interface(mobile, desktop)
implementation of application localization. Fixing bug of the server
side of the application.

Pushka Studios(14.12.2021-01.10.2022)
Role: Unreal Engine(c++) developer

Project: Phantom Abyss
Tasks: Bug fixing. Porting project to the Xbox platform. Performance
optimization. Working with blueprints and c++. Client - server
interaction; UI optimization. Blueprints optimization.

Project: Postal 4.

Tasks: Bug fixing. Porting project to the PS4-PS5 platforms.
Performance optimization. Engine optimization. Animations
optimization. Blueprints optimization.
Voki Games(01.10.2022-09.12.2022)
Role: c++ developer

Project: Mystery Matters
Tasks: Development of hyper-casual games for mobile platforms.
Working with internal Playrix engine – VSO. Bug fixing. Transfer of
various features and mechanics from other studio projects to the
current one.Project preparation for tech launch and soft launch. Work
with lua scripts, prefabs, xml.

ISD(04.01.2023-28.04.2023)

Role:c++ developer

Project: LabMic

Tasks: Support for a legacy product that is over 20 years old.
Elimination of software defects. Support, refactoring of legacy code
with the introduction of new C++ standards. Interaction with the MFC
framework. Client-server interaction. Testing. Working with the
company's internal tools.

Additional Info Level of English: pre-intermediate

Education Bachelor's Degree in Musical Arts.
System programming course at Code Base Academy.

Схожі кандидати

Programmer С++, С#, Game developer (Unity, Unreal Engine, QT)
Дистанційно, Луцьк , ще 4 міста

C++, Unreal Engine developer
Дистанційно, Суми

C++, Unreal Engine Developer
Дистанційно, Житомир, Київ

Unreal Engine Game Developer
Дистанційно

Unreal Engine Blueprint Middle Game Developer
46000 грн, Дистанційно, Київ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: