Резюме від 12 грудня 2022 Файл

Софія

Фахівець з обліку

Місто проживання:
Лисянка
Готовий працювати:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Дяченко Софія Вікторівна

Дата народження: 08.02.1976
Місто: Донецьк
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера.
Освіта:
в 1993 р. – червень 1995 р., Донецький будівельний технікум, факультет «Бухгалтерський облік,контроль і аналіз господарської діяльності», спеціальність «Бухгалтер», диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання).
вересень 2017 р. – червень 2020 р., Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет», факультет «Економіка та підприємництво», спеціальність «Облік і аудит», диплом: ступінь вищої освіти бакалавр
Досвід роботи:

Бухгалтер
вересень 1995р. – вересень 2015 р. Донецький обласний госпіталь для ветеранів війни м.Мар’їнка.
Функціональні обов’язки:
— розрахунок заробітної плати;
— касові операції;
— бух облік матеріалів;

Бухгалтер
січень 2017 р. – лютий 2018 р. Волноваська центральна районна лікарня м.Волноваха
Функціональні обов’язки:
— відновлення обліку;
— складання бухгалтерської звітності;
— бух облік матеріалів
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;

Бухгалтер
березень 2018 р. – лютий 2022 р. ПрАТ «Великоанадольський вогнетривкий комбінат»
Функціональні обов’язки:
— облік ТМЦ, ведення касових та банківських операцій;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— участь в проведенні інвентаризації.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: принтер, сканер, копіювальне обладнання;;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— уміння працювати в команді;

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так.
Можливість відряджень: так.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: