Резюме від 17 грудня 2022 Файл

Оксана

Економіст, бухгалтер, заступник головного бухгалтера, головбух

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Лубни
Готовий працювати:
Дистанційно, Лубни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Крамаренко Оксана Миколаївна

Дата народження: 16.04.1981Місто: Лубни
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета : Заміщення вакантної посади бухгалтера, заступника головного бухгалтера, головного бухгалтера
Освіта:
вересень 1996 р. – червень 1999 р., Лубенський лісотехнічний технікум спеціальність «Бухгалтерський облік», диплом (денна форма навчання).

вересень 1999 р. – червень 2003 р., Харківський інститут соціального прогресу, факультет «Економіка та право» ,спеціальність «Економіст з бухгалтерського обліку », диплом бакалавра(заочна форма навчання).
2004 рік , Київський авіаційний університет, спеціальність «Бухгалтерський облік», диплом спеціаліста (заочна форма навчання)
Досвід роботи:
На посаді - Головний бухгалтер
листопад 2001 р. – жовтень 2012 р. ведення бухгалтерського обліку в комунальних підприємствах, приватних підприємствах та ведення ФОП на різних системах оподаткування
Економіст
Жовтень 2012 р. – лютий 2018 р. Лубенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги,.
Функціональні обов’язки:;
— відновлення обліку;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— складання звітності до управління казначейства, фінансового управління;
— узагальнення даних з первинних документів до регістрів бухгалтерського обліку;
— укладання договорів на постачання ТМЦ.
Бухгалтер( єдиний, сумісництво)
Вересень 2012 р. – лютий 2018 р. Комунальне підприємство Лубенської міської ради «Рятувальна станція».
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— здійснення банківських операцій в системі СДО «Клієнт-Казначейство-Клієнт»;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів,
— нарахування заробітної плати, облік ТМЦ, основних засобів);
— складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— підготовка та задача звітності до управління казначейства, фінансового управління;
— облік ТМЦ,основних засобів, витрат,
— участь у проведенні інвентаризації;
— підготовка та складання кошторисів бюджетної установи, штатних розписів;

Головний бухгалтер
Лютий 2018 р. – по даний час. Лубенська міжрайонна державна лабораторія Держпродспоживслужби.
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку;
— здійснення банківських операцій в системі СДО «Клієнт-Казначейство-Клієнт»;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів,
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами, виписка рахунків, реєстрація податкових накладних);
— складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— підготовка та задача звітності до управління казначейства;
— облік ТМЦ,основних засобів, витрат, ведення касових операцій, РРО;
— участь у проведенні інвентаризації;
— підготовка та складання кошторисів бюджетної установи, штатних розписів;
— керівництво відділом (3 чол.).
Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, ІС-ПРО, Медок.);
— володіння оргтехнікою: принтер, сканер, копіювальне обладнання;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— досвід роботи з контролюючими органами, управлінням казначейської служби;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах СДО «Клієнт-Казначейство-Клієнт», е-звітність, Prozorro та e data (особистий кабінет з внесення планів закупівель, реєстрація договорів, оприлюднення використання бюджетних коштів відповідно до чинного законодавства), електронний кабінет платника,
— досвід формування бюджетних та бюджетних фінансових зобов’язань в органи казначейства, формування платіжних доручень;
— досвід підготовки до підписання договорів, контроль по платежах з постачальниками товарів і послуг, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— знання бюджетного та податкового законодавства;
— досвід підготовки кошторисів бюджетних установ, змін до кошторису та розрахунків;
— досвід підготовки до затвердження штатних розписів;
— навички ведення кадрового обліку персоналу;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна;
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника , швидко навчаюсь та освоюю нові профпрограми.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так- дорослі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: