• Файл

Віталій

Інтернет-маркетолог

Вік:
34 роки
Місто:
Вараш

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Віталій Назарук
DIGITAL – МАРКЕТОЛОГ

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Varash, Rivne region, 34400, Украина

Освіта:

PPC – specialist

Digital Marketing specialist

Google ads Search Certification

Навички:

Аналіз ринку, аналіз конкурентів та розробка стратегії на основі аналізу.

Настройка рекламних кампаній:
Facebook/Instagram/Google/YouTube

-Аналіз ефективності рекламних кампаній:
Google Analytics

Налаштування інтеграцій Facebook - CRM:
Bitrix24, AmoCRM, Pipedrive, NetHUNT, KeyCRM (Apix-Drive, zapier)

Створення креативів:
Canva, Figma, Photoshop

-Проведення технічної оцінки на основі тестового періоду і визначення результату, якого можемо досягти.

Етапи роботи з клієнтами:
ВИЗНАЧЕННЯ ІДЕЇ (Визначаємо продукт, який буде просуватись, його цінності і отримуємо реальність по відношенню до продукту)
СТВОРЕННЯ ЧОРНОВИХ ВАРІАНТІВ КРЕАТИВІВ (Створення креативів на основі цінностей та опитувань, погодження креативів і внесення поправок. В результаті маємо єдиний комплект матеріалів продукта, готовий до створення дизайну, який виражає ідею)
ДИЗАЙН (Створення остаточного варіанту дизайну креативів, які викликають у потрібного нам типу публіки цікавість і бажання взаємодіяти з нами, а також спонукають до емоційного відклику)
ФІНАЛЬНИЙ МАКЕТ (Створення структури воронки продаж, обговорення і постановка завдань на кожному етапі воронки з продавцем. Технічна настройка рекламної площадки та всіх інтеграцій з CRM. Тестовий період роботи рекламної кампанії, збирання результатів і проведення технічної оцінки. В результаті маємо ефективні рекламні матеріали і впевненість в тому, що можемо досягти результату)
РОЗПОДІЛЕННЯ (Створення ідеальної картини просування, прояснення ідеальної картини і щоденних дій та задач замовнику та передача проєкту замовнику. В результаті отримуємо впевненість в тому, що маркетинг працює і гордість за виконану роботу ;-) )

Хобі та інтереси
Спорт
Біг, плавання, їзда на велосипеді

Мови
English
Pre intermediate (A2)
Російська
Українська рідна

Про себе
Проактивний та цілеспрямований digital-маркетолог. Маю успішний досвід запуску нових брендів на ринок. Знаю, як розробити маркетингову стратегію просування нового продукту, сформувати маркетинговий бюджет і план маркетингових заходів. У роботі мені допомагають здатність швидко навчатися, орієнтація на результат, висока працездатність та стресостійкість.

Досвід роботи
Digital маркетолог:

магазин жіночого одягу Prykrashay_shop Україна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
09.2021 - 07.2022
Проаналізував цільову аудиторію, проаналізував конкурентів, запустив РК на Facebook/Instagram, які згодом принесли клієнту багато замовлень та збільшення постійних клієнтів. Просунули такі типи товарів: “ремені”, “шапки, шарфи, рукавиці”, “гольфи”.

були змушені відключити рекламу, так як не встигали виконувати всі замовлення;
збільшення кількості продаж та середнього чеку для клієнта за допомогою реклами в Facebook та Instagram;

07.2022 - 10.2022
Робота в маркетинговому агентстві IPromo на позиції маркетолог. Вів 5 проєктів, які пропонують:
Фундаменти на основі геошурупів;
Автомобільні EVA - килими;
Комплексне обладнання для тепло та водопостачання;
Електрощитове обладнання та трансформаторні підстанції;
Будівництво багатоповерхових будинків.

10.2022 - по цей час
Робота в маркетинговому агентстві IPromo на позиції начальник маркетинговогу відділу. Очолив команду маркетологів, які займаються просуванням 24 проєктів. В мої обов’язки входить:
Укомплектування всього маркетингового відділу та контроль за тим, щоб персонал завжди був організований і дотримувався розкладу.
Постановка щоденних/недільних/місячних завдань маркетологам та перевірка виконаних завдань;
Спілкування з клієнтами та визначення методів покращення результативності;
Навчання маркетологів - стажерів;
Збір статистик по: трудозатратам, суми наданих послуг та суми зароблених коштів клієнтами.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: