Резюме від 20 травня 2024 Файл

Ірина

Держслужбовець, бухгалтер, начальник сектору, відділу, заступник

Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Контактний телефон та ел.пошта
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

1. Прізвище Прядко
2. Ім’я Ірини
3. По батькові Сергіївни
4. Число, місяць, рік народження 16 серпня 1978 року
5. Реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, МЕ № 869126,
(серія (у разі наявності)
найменування органу, що видав, Печерським РУ ГУ МВС України в місті Києві, дата видачі 17 червня 2008 року.

6. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік вступу

Рік закінчення
Галузь знань/ спеціальність/
спеціалізація
Ступінь вищої освіти
Серія та номер
диплома
Національна
академія державного управління при Президентові України
2008
2011
Спеціальність:
«Державне управління у сфері національної безпеки»
Магістр державного управління в економічній сфері
КВ№39977437
Національний
аграрний університет
2001
2002
Спеціальність:
«Професійне навчання» Кваліфікація: Економіст-педагог
Спеціаліст
КВ№21242360
Національний
аграрний університет
1998
2001
Спеціальність:
«Облік і аудит» Кваліфікація: Економіст-бухгалтер
Спеціаліст
КВ№14386390
Ірпінський аграрний технікум
1996
1998
Спеціальність:
«Облік і аудит» Кваліфікація: бухгалтер
Спеціаліст
КВ№73514386 –диплом з відзнакою
Радомишльсське професійно-технічне училище-41
1995
1996
Спеціальність:
«Бухгалтер»
Професійне навчання
КВ№24186390

8. Володіння іноземними мовами*

Мова
Рівень володіння та реквізити документа, що його підтверджує (за наявності)
англійська
читаю та перекладаю із словником, можу розмовляти на рівні Elementary

9. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах згідно з вимогами, визначеними в умовах проведення конкурсу

Число, місяць, рік
Найменування підприємства,
установи, організації

Найменуван ня посади

Короткий опис основних функцій
Кількість, в місяцях

досвід у сфері**
досвід на керівних посадах***
призначення на посаду
звільнення з посади

12 квітня 2023
Теперішній час
Державне агенство лісових ресурсів України
Головний спеціаліст відділу економіки
Облік руху коштів по –
-загальному фонду (меморіальний ордер №2-авт, накопичувальна відомість руху грошових коштів ЗФ на рахунках, відкритих в органах ДКСУ(банках)),

-спеціальному фонду (виконавчий збір), меморіальний ордер №3-28-авт, накопичувальна відомість руху грошових коштів СФ ВЗ на рахунках, відкритих в органах ДКСУ(банках), своєчасна обробка виписок банку.

Меморіальний ордер №6-28-авт, накопичувальна відомість за розрахунками з кредиторами(ЗФ),

Меморіальний ордер №6-10-авт, накопичувальна відомість за розрахунками з кредиторами (СФ ВЗ).

Робота в СДО "Клієнт Казначейства- Казначейство", в Клієнт-банк Іс-Про, інколи в Медок, інколи в Аскод.

Узагальнення результатів оцінки ефективності бюджетних програм 2709010 «Керівництво та управління у сфері лісового господарства», 2709060 «Ведення лісового та мисливського господарства, охорона і захист лісів в лісовому фонді», 2709040 «Наукова і науково-технічна діяльність у сфері захисту довкілля і природних ресурсів» (базовий рівень досвіду). Зведення виробничо-фінансових планів на 2023 рік (базовий рівень досвіду). Робота у СЕВі ОВВ. Вхідне, вихідне листування.
7 місяців

16 березня 2023
11 квітня 2023
Державний центр зайнятості
Пошуковець
Пошуковець
Пошуковець
Пошуковець
15 лютого 2023
15 березня 2023
Державне агенство лісових ресурсів України
Головний спеціаліст сектору внутрішнього аудиту
Моніторинг та узагальнення інформації про діяльність з управління ризиками, наданими самостійними структурними підрозділами п.3.5 Основних засад здійснення внутрішнього контролю, зг. наказу Держлісагентства від 27.01.2020 № 17. Наповнення додатків ризиків 8,9,10. Робота у СЕВі ОВВ. Вхідне, вихідне листування.
1 місяць

7 січня 2023
14 лютого 2023
Державний центр зайнятості
Пошуковець
Пошуковець
Пошуковець
Пошуковець
7 грудня 2021
7 січня 2023
Державне агенство України з управління зоною відчуження
Головний спеціаліст відділу економіки та фінансів
Складання штатного розпису та лімітних довідок про бюджетні асигнування та кредитування на 2022рік, участь у розподілі обсягів видатків відповідальних виконавців за бюджетною програмою КПКВ 2708110 «Підтримка екологічно безпечного стану у зонах відчуження і безумовного (обовязкового) відселення». Підготовкв та подання зведеної інформації до Мінсоцполітики, Державної служби України з питань праці. Участь у опрацюванні звітності з використанням програмного забезпечення «М.Е.Док»(фінпланів, звітів про виконання фінпланів за_квартал2022року, пояснювальних записок до фінпланів. Робота у СЕВі ОВВ.
12 місяців

1 серпня 2016
7 грудня 2021
Окружний адміністративний суд міста Києва
Провідний спеціаліст відділу планово- фінансової
діяльності та звітності, виконуюча обов’язки
головного бухгалтера.
Ведення обліку необоротних активів, запасів, основних засобів, марок, розрахунків по договорах.
Формування оборотних відомостей, ведення меморіальних ордерів №6, 9, 10, 13, 17 (спец.фонд, заг.фонд). Знання програми ІС-ПРО, Еdata. Знання плану рахунків бухобліку в державному секторі, типової кореспонденції субрахунків (бюджет). Досягнення: впровадження покабінетного обліку у програмі Іс-Про, з зазначенням місцязнаходження матеріальних цінностей та компютерної техніки, яка знаходиться на балансі та позабалансі установи на заміну набору кабінетних карток вручну у програмі Word. Впровадження у роботі, погодженого та затвердженого наказом ДСА від 8.11.2017р № 1025 «Про організацію бухгалтерського обліку», додатку №9 Відомості видачі матеріальних цінностей співробітникам, якого до 2017 року не існувало як такого додатку.
62 місяці
2 місяці та 2 тижні

1 травня 2015
1 серпня 2016
Центр зайнятості Печерського р-ну
Статус безробітного, у звязку із скороченням штату
Реєстрація, оформлення у Державному центрі зайнятості. Отримання допомоги по безробіттю.
13 місяців

1 грудня 2013
1 травня 2015
Центральна виборча комісія
Провідний спеціаліст відділу господарсько го
забезпечення управління господарсько го та
матеріально технічного забезпечення Секретаріат у Комісії
Участь у робочих групах щодо організації виборів, референдумів.
Складання розрахунків комунальних та експлуатаційн их послуг.
Виписка актів виконаних робіт та наданих послуг в т.ч. за теплопостачання, електроенергію, водопостачанн я. Облік скриньок та виборчої документації. Вміння працювати у команді на результат, задля спільної справи для проквітання України.
17 місяців

1 травня 2005
1 грудня 2013
Центральна виборча комісія
Головний консультант відділу бухгалтерськ ого обліку та звітності
Секретаріат у Комісії
Облік витрат на службові відрядження, які повністю або частково фінансуються за рахунок бюджетних коштів": перевірка або складання та затвердження згідно нормативних документів авансових звітів щодо понесення витрат на проживання, харчування, добові. Формуваннямеморіа льного ордеру №8. Співпраця у формуванні наказу щодо преміювання.
Співпраця у нарахуванні лікарняних,
відпускних, матеріальної допомоги,
допомога на соціально-
побутові потреби.
91 місяць

1 квітня 2004
1 травня 2005
Центральна виборча комісія
Головний
консультант відділу бухгалтерськ ого обліку та звітності
Секретаріат
у Комісії
Ведення матеріального обліку автогосподарства: оприбуткування списання, руху, оборотів, автозапчастин, шин, ПММ, амортизація, інвентаризаці, контроль за нормою витрат палив, робота в системі Іс-Про(економія, перевитрата), опрацювання шляхових листів. Ведення залишків по матеріальних рахунках бухгалтерського обліку. Робота з робота з первинною бухгалтерською документацією Досвід проходження перевірок Рахунковою палатою.
13 місяців

1 лютого 2004
1 квітня 2004
Центральна виборча комісія
Головний
консультант відділу бухгалтерськ ого обліку та звітності
Секретаріат
у Комісії
Формування юридичних та фінансових зобовязаннь,
Досвідчений користувач MS Office Excel, Word, Outlook, ел. пошта, інтернет.
2 місяці

5 лютого 2002
1 лютого 2004
Центральна виборча комісія
Провідний спеціаліст відділу бухгалтерськог о обліку та звітності
Секретаріат у Комісії
Ведення матеріального обліку автогосподарства. Облік паливно-мастильних матеріалів. Опрацювання шляхівок. Вміння працювати з Головною
книгою. Звірка залишків даних Головної книги з оборотними відомостями по рахунках бухгалтерськогообліку.
Формування та подання деякої фінансової та податкової звітності стосовно плати
за землю: податкового розрахунку земельного податку;
відомості про наявність документів на
землю;
відомості про наявні
земельні ділянки.
Досягнення: організація
та впровадження
компютерного обліку,
складання таблиць і
формул у програмі Excel,
Word на заміну
рукописному обліку в
паперових регістрах.
24 місяці

1 серпня 2001
4 лютого 2002
ТОВ «Сервісний
центр»
Бухгалтер
Банківські
операції
6 місяців

1 січня 2001
1 липня 2001
ТОВ «Торговий
дім «Зерно-К»
Економіст
Облік
рослинництва
6 місяців

1 січня 2000
31 грудня 2000
Культурний центр
Служби безпеки України.
Економіст
Облік абонементів
Облік білетів
12 місяців

1січня 1999
31 грудня
1999
Культурний центр
Служби безпеки України.
Економіст
Облік абонементів , білетів. Виконання інших доручень керівника.
12 місяців

1 травня 1996
01 січня 1999
КСГП ім.Чкалова с.Любовичі.
Бухгалтер матеріальног о столу
Облік лісу, матеріалів
Пилорами, брусу. Комунікабельність.
32 місяці

1 вересня
1995
1червня 1996
Учениця
Радомишльського ПТУ-41
Учениця
Радомишльсь кого ПТУ-41
Учениця
Радомишльсь кого ПТУ-41
9 місяців

1 серпня 1995
1 січня 1999
Член КСГП ім.Чкалова с.Любовичі.
Член КСГП ім.Чкалова с.Любовичі.
Член КСГП ім.Чкалова с.Любовичі.
53 місяці

Загальний досвід 372 2 місяці

10. Додатково повідомляю дані про таких близьких осіб (дружина, чоловік, батько, мати, рідні брати та сестри, діти, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка)****.

Ступінь родинного зв’язку
Прізвище, ім’я та
по батькові
Рік і місце народження
Місце роботи, посада

Громадянство

Чоловік
Прядко Юрій Володимирови ч
10.01.1978,
Україна,
Київська область, Фастівський район, місто
Боярка
На
добровільних засадах
Українець

Батько чоловіка
Прядко Володимир
Іванович
19.10.1947-21.09.2017
Помер
Українець

Мати чоловіка
Прядко Зоя
Миколаївна
03.10.1950-29.05.2020
Померла
Українка
Батько
Собченко Сергій Олександрович
01.03.1957- 02.12.2013
Житомирськ обл., м.Радомишль
Помер
Українець
Мати
Собченко Катерина Іванівна
05.09.1958,
Житомирська обл., Радомишльський р-н, село В.Рача
Пенсіонер
Українка

11. Інформація про подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (для кандидатів на зайняття посад державної служби категорії “А”)*****:

12. Додаткова інформація ******:
сертифікат про навчання в школі помічника народного депутата України, від 20.09.19р.

Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою УМД № 00041201від 22.10.21р., Національної комісії зі стандартів державної мови;

пройдено професійне навчання відповідно до індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності /індивідуальної програми професійного розвитку:
- на тему «Економічна грамотність громадянина» отримала сертифікат ВУМ від 28.09.22р.,
- на тему «Цифрові держслужбовці», отримала сертифікат Міністерства цифрової трансформації України від 6.11.22р.

* Обов’язково заповнюється для посад державної служби категорії “А”.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, в місяцях.
*** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.
**** Заповнюється для посад державної служби категорії “А” відповідно до законодавства.
***** У разі заповнення резюме через Єдиний портал вакансій державної служби або з використанням комп’ютерної техніки зазначається посилання на відповідну декларацію, розміщену в Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
****** Може зазначатися додаткова інформація, яка підтверджує відповідність вимогам, зокрема знання, уміння, навички особи, відомості про професійний розвиток, наукові публікації, членство в організаціях.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: