Резюме від 6 травня 2024 PRO

Олег

Керівник адміністративно-господарського відділу

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу адміністративно - господарського забезпечення

з 01.2022 по 05.2022 (4 місяці)
ТОВ «Автонова-Д Плюс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Внутрішній документообіг.
• Організація планування бюджету по всіх статтях витрат.
•Підготовка технічних завдань для проведення тендеру з вибору постачальників товарів і послуг за напрямом діяльності Підрозділу.
•Вивчення ринку товарів і послуг, аналіз якості та вартості з метою вибору найбільш оптимальних постачальників товарів і послуг за напрямками діяльності Підрозділу.
•Аналіз та розрахунок потреб матеріалів (скотч, стрейч, картонна упаковка, зіп-пакети, пакети, інформаційних наклейок, стрічок для пакувальної машини, паперу, стікерів та ін.) для складської логістики на період (мінімум 1 місяць).
•Аналіз ринку постачальників, пошук оптимальної пропозиції.
•Контроль залишків господарських матеріалів та їх своєчасна закупівля.
•Контроль стану, профілактика та своєчасність проведення необхідного ремонту інженерних комунікацій та інвентарю
•Організація та контроль клінінгу та прибирання приміщень
•Організація та контроль сортування сміття, укладання договорів на утилізацію сміття.
•Облік обладнання, що обслуговується. Обслуговування обладнання згідно з регламентом.
•Проведення інструктажу зі співробітниками, що працюють з обладнанням, ведення журналу інструктажів.

Начальник відділу адміністративної підтримки бізнесу

з 07.2018 по 08.2021 (3 роки 1 місяць)
Компанія «Воля-Кабель», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

•Організація планування бюджету по всіх статтях витрат підрозділу.
•Контроль виконання фінансових документів, нормативних та регламентуючих актів, що стосуються діяльності Підрозділу, в тому числі попереднє узгодження і перевірка договорів, актів виконаних робіт, службових записок на оплату.
• Попередній економічний аналіз нових проектів Підрозділу по всіх напрямках
діяльності з метою оптимізації витрат.
•Контроль розподіл витрат Підрозділу по місцях виникнення витрат з метою
достовірного відображення фактичних витрат.
•Вивчення ринку товарів і послуг, аналіз якості та вартості з метою вибору найбільш оптимальних постачальників товарів і послуг за напрямками діяльності Підрозділу.
•Підготовка технічних завдань для проведення тендеру з вибору постачальників товарів і послуг за напрямом діяльності Підрозділу.
•Контроль своєчасного укладання та виконання договорів за своїм напрямом
•Консультування регіональних співробітників Підрозділу по складанню фінансової звітності, планування, складання звітів, Узгодження проектів, бізнес‑планів, звітів з метою дотримання корпоративних стандартів в складанні звітних документів і перевірки доцільності планування і витрачання грошових коштів за всіма статтями бюджету Підрозділу.
•Контроль своєчасного і якісного проведення капітальних та планових ремонтів, перепланувань з метою забезпечення ергономічних умов праці для співробітників компанії та раціонального використання фінансових коштів.
•Контроль роботи клінінгової Компанії
•Організація робочих місць в офісі
•Здійснення договірної роботи за своїм напрямом діяльності
•Організація матеріально‑технічного забезпечення (канцтовари, вода, продукти харчування, господарські товари)

Офіс-менеджер

з 01.2016 по 12.2018 (2 роки 11 місяців)
ТОВ «Чистая Планета Сервис», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

•Організація роботи всього офісу;
•Координація роботи всіх офісних служб (секретарів, кур'єрів, адміністраторів, водіїв, технічних працівників і т.д.);
•Адміністративно-господарська підтримка всіх співробітників офісу;
•Робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі 1С;
•Організація робочих місць в офісі
•Здійснення договірної роботи за своїм напрямом діяльності
•Організація матеріально‑технічного забезпечення (канцтовари, вода, продукти харчування, господарські товари)
•Контроль роботи клінінгової Компанії

Адміністратор відділу транспорту

з 07.2008 по 08.2018 (10 років 1 місяць)
Компанія «Воля-Кабель», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

•Щоденний випуск автомобілів на лінію.
•Контроль своєчасного проведення технічного обслуговування, ремонтів і технічних оглядів автотранспорту
•Контроль роботи водійського складу, проведення інструктажів водіїв з безпеки руху
•Облік роботи автомобілів
•Контроль оформлення подорожніх листів
•Контроль роботи замовного автотранспорту та його фактичне використання
•Контроль розподілу автомобілів згідно, отриманих заявок від структурних
підрозділів Компанії.

Освіта

Професійне технічне училище № 21, Київ

Слюсар з ремонту автомобілів, Київ
Середня спеціальна, з 1995 по 1998 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Outlook ПланФікс

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: