Резюме від 18 березня 2024 Файл

Олександр

Інженер-будівельник, виконроб

Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олександр Волянський
Інженер-будівельник
Повна зайнятість.
Вік: 48 років
Місто проживання: Київ
Готовий працювати: Київ, Київська область
Контактна інформація
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Досвід роботи

Начальник дільниці
з 10.2021 по 01.2022
ТОВ «БУДСПЕЦМОНТАЖ», Київ (будівництво, реконструкція)
Контроль за організацією та технології проведення будівництва згідно ПКД та ДБН. Звіти для керівництва. Комунікація з контролюючими службами за проведенням будівництва. Організація будівельного майданчика. Проведення переговорів з замовниками, погодження кошторисів, укладання договорів. Ведення виробничих нарад, пошук субпідрядних організацій та контроль їх роботи.
Заступник генерального директора
з 05.2017 по 12.2018
ТОВ «НВП «5 ЕЛЕМЕНТ», м. Херсон (виробництво мікродобрив)
Організація та контроль виробництва та технологічного процесу, пошук ринку збуту в Україні та закордоном, організація виставок, співпраця з науковими інститутами України та закордону, участь в проведеннях наукових досліджень, переговорах та укладання договорів.
Директор з будівництва
з 09.2012 по 03.2013
ТОВ «АВС Синергія», Київ (будівництво, архітектура, дизайн інтер’єру)
Управління будівельним проектом до введення об'єкта в експлуатацію. Постановка завдань, контроль персоналу у підпорядкуванні. Планування та контроль: бюджет проекту, терміни будівництва, якість виконання робіт. Проведення технічних нарад та переговорів, взаємодія з проектними, підрядними організаціями, державними структурами, проведення тендерів, вибір виконавців робіт, підписання договорів, ведення технічного нагляду будівництва об'єктів.
Директор з будівництва
з 12.2011 по 08.2012
ТОВ «СІ. ТІ. ГРУП», Київ (будівництво, архітектура, дизайн інтер’єру)
Управління будівельними проектами до введення об'єкта в експлуатацію. Постановка завдань, контроль персоналу у підпорядкуванні. Планування та контроль: бюджет проекту, терміни будівництва, якість виконання робіт. Проведення технічних нарад та переговорів, взаємодія з проектними, підрядними організаціями, державними структурами, проведення тендерів, вибір виконавців робіт, підписання договорів, ведення технічного нагляду будівництва об'єктів. Проведення тендерів на закупівлю обладнання та матеріалів. Планування та розподіл обсягів робіт.
Керівник будівельних проектів
з 04.2010 по 11.2011
ТОВ «Партнер Констракшин», Київ (будівництво, архітектура, дизайн інтер’єру)
Пошук замовників, проведення переговорів, погодження кошторисів, укладання договорів. Планування та організація процесу будівництва на підставі затвердженого проекту. Контроль за дотриманням бюджету на реалізацію проектів, підвищення прибутковості, оптимізація витрат. Контроль якості та термінів виконання будівельно-монтажних робіт. Проведення тендерів на закупівлю обладнання та матеріалів. Планування та розподіл обсягів робіт.
Фахівець відділу з будівництва роздрібної мережі
з 04.2008 по 02.2009
АБ «ІНГ БАНК УКРАЇНА», Київ
Планування витрат по БМР об’єктів, підготовка ТЗ для підрядних організацій. Проведення тендерів підрядних організацій для виконання БМР та на закупівлю обладнання та матеріалів. Контроль якості, об’ємів та термінів виконання БМР, а також підписання актів виконаних робіт.
Головний спеціаліст служби замовника
З 08.2006 по 03.2008
ЗАТ «АЛЬФА-БАНК», Київ
Планування витрат по БМР об’єктів, підготовка ТЗ для підрядних організацій. Проведення тендерів підрядних організацій для виконання БМР та на закупівлю обладнання та матеріалів. Контроль якості, об’ємів та термінів виконання БМР, а також підписання актів виконаних робіт.
Провідний фахівець відділу будівництва та експлуатації
з 05.202005 по 07.2006
АКІБ «УКРСИББАНК», Київ
Планування витрат по БМР об’єктів, підготовка ТЗ для підрядних організацій. Проведення тендерів підрядних організацій для виконання БМР та на закупівлю обладнання та матеріалів. Контроль якості, об’ємів та термінів виконання БМР, а також підписання актів виконаних робіт.
Виконроб
з 02.2003 по 04.2005
ЗАТ «КИЇВІНВЕСТБУД», Київ (будівництво, архітектура, дизайн інтер’єру)
Виконроб
з 06.1995 по 05.2003
НПФ «ПОДІЛЛЯ», Київ (будівництво, архітектура, дизайн інтер’єру)
Формування обсягів виконаних робіт, для формування акту виконаних робіт форма КБ-2в; оформлення підтверджуючих документів під акт форми КБ2в; захист виконаних обсягів робіт перед замовником; формування та ведення накопичувальної відомості; підготовка виконавчої документації; підготовка документації для початку виконання ремонтно будівних робіт; робота з підрядними організаціями на предмет перевірки якості кількості виконаних робіт; робота з проектними організаціями на предмет узгодження додаткових робіт(котрі не ввійшли до затвердженого проекту), урегулювання змін та не відповідностей проектно-кошторисної документації

Освіта
Міжрегіональна Академія управління персоналом
Економіка та управління бізнесом, Київ
Вища, бакалавр, 2009р.
Київський будівельний технікум
Будівництво та експлуатація будівель і споруд.
Молодший спеціаліст (технік-будівельник)
СПТУ №17
Столяр паркетчик
Середня спеціальна 1992р.
Додаткова освіта
Курси «Персональний комп’ютер для інженера»
Спеціалізація «кошторисна справа»
Професійні та інші навички
- володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
- вміння користуватися офісною технікою;
- Водійське посвідчення: Категорія В, стаж водіння 15 років
Додаткова інформація
Знання будівельного виробництва, документо-обороту, вмію читати креслення.
Організованість, пунктуальність, цілеспрямованість та порядність.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: