Резюме від 1 травня 2024 PRO

Дмитро

Фінансовий директор

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 06.2023 по нині (11 місяців)
Демурінський ГЗК (гірничо-збагачувальний комбінат), Дніпро (Гірнича промисловість)

- Розблокування податкових накладних
- Відновлення бухгалтерського обліку за попередні періоди у зв'язку зі знищенням бухгалтерської бази даних
- Організація документообігу та бухгалтерського обліку
- Автоматизація бухгалтерського обліку (впровадження 1С УТП)
- Підготовка та складання фінансової звітності
за МСФЗ
- Податкове планування

Фінансовий директор окремого бізнес-напряму (виробництво тюбінгів)

з 10.2018 по нині (5 років 7 місяців)
АТ Дніпроважмаш, Дніпро (Машинобудування)

•Консолідація даних та складання консолідованого звіту бізнесу (4 юр.особи у трьох країнах).
•Організація виділення даних щодо окремого бізнесу в обліку підприємства (1С8 УПП) з побудовою балансу бізнесу без виділення його в окрему юр.особу або філію.
•Аналіз господарської діяльності
•Організація факторного аналізу відхилень від нормативних значень витрат за виробництво продукції.

Фінансовий директор (Заступник директора з фінансів та економіки)

з 08.2016 по 05.2017 (9 місяців)
"Модуль-Україна" ТОВ, Кам'янець-Подільський (Металургійна промисловість, металообробка)

•Щомісячне і річне планування діяльності підприємства;
•Складання місячного бюджету ДДС і доходів / витрат;
•Контроль платежів;
•Аналіз господарської діяльності підприємства (норми витрат матеріалів, умовно-постійні витрати, ціни продажів, умови угод і т.д.);
•Планування інвестицій;
•Підготовка управлінського попереднього щомісячного звіту (5 днів після закінчення місяця - P & L, ДДС, розрахунок фінцікла і оборотного капіталу);
•Підготовка щомісячного консолідованого управлінського звіту;
•Управління фінансово-економічним відділом та відділом праці і зарплати.

Член правління, головний бухгалтер

з 02.2011 по 12.2015 (4 роки 10 місяців)
ПАТ "Дніпровський машинобудівний завод", Дніпро (Машинобудування)

• Керування відділом бухгалтерського обліку
Організація ведення бухгалтерського обліку та підготовка звітності за МСФЗ
• Контроль правильності складання фінансової та податкової звітності
Методологічний супровід роботи з системою 1С 8.2 УПП
• Організація проведення щорічного аудиту фінансової звітності
• Контроль повноти і своєчасності надання звітності в керівні та контролюючі органи (ФДМУ, Мінпромполітики, НКЦПФР, ДФСУ, ПФУ та ін.)
• Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства та окремих структурних підрозділів
• Планування і аналіз виконання бюджету грошових коштів
• Організація своєчасності розрахунків з дебіторами і кредиторами

- Самотужки організував успішне впровадження облікової системи на базі 1С: Підприємство 8.2 (конфігурація - «Управління виробничим підприємством»).
- Організував ведення бух.учёта і підготовку звітності по МСФО
- Оптимізувати структуру і чисельність бухгалтерської служби підприємства.
- Успішно захищав інтереси підприємства при перевірках контролюючими органами (Податкова служба, Фонд держмайна, Фінансова інспекція та ін.)

Головний бухгалтер

з 02.2011 по 12.2015 (4 роки 10 місяців)
Державна холдингова компанія "Дніпровский машинобудівний завод" (керуюча компанія), Дніпро (Машинобудування)

• Організація і безпосереднє ведення бухгалтерського обліку
• Підготовка фінансової та податкової звітності за МСФЗ, у т.ч. конслідованої
• Організація проведення щорічного аудиту фінансової звітності
• Забезпечення своєчасності розрахунків з дебіторами і кредиторами

Фінансовий директор

з 04.2010 по 07.2010 (3 місяці)
Корпорація «Купецький Дім», Дистриб'юторський напрямок бізнесу, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Аналіз системи обліку і звітності.
• Контроль поточної звітності регіональних торгових підприємств.
• Контроль розрахунків з контрагентами.
• Контроль роботи бухгалтерії.

- Оптимізував Порядок звітності регіональних торгових підприємств (розробив Порядок щомісячної звітності, оптимізував форми звітів)
-Провів SWOT-аналіз бізнесу

Фінансовий директор

з 12.2008 по 10.2009 (10 місяців)
ВАТ «Перечинський лісохімічний комбінат», Закарпатська обл., м. Перечин (виробництво, експорт), Перечин (Хімічна промисловість, фармацевтика)

• Організація і контроль коректності ведення управлінського обліку.
• Контроль і аналіз поточної діяльності підприємства.
• Управління грошовими потоками.
• Аналіз різних інвестиційних пропозицій.
• Контроль роботи бухгалтерії.
- Підвищив ефективність продажів - змінив алгоритм прийняття рішень з виробництва та реалізації продукції, що принесло додатковий дохід до € 50 тис. на місяць, при меншому обсязі продажів. (Дана методика описана в моїй статті «Середньозважена вартість - фікція»)
- Розробив Порядок здійснення та обліку інвестицій, що дозволило контролювати реалізацію інвестиційних пропозицій і оцінювати їх ефективність.
- Змінив облікову політику, що дозволило отримувати достовірні дані про собівартість продукції і більш коректно визначати фінансовий результат діяльності.

Фінансовий директор

з 11.2007 по 03.2008 (4 місяці)
Корпорація «Укрінтерпродукт», Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Організація девелоперського бізнесу в корпорації.
• Аналіз інвестиційних проектів.
• Розробка стратегії розвитку і структури нового холдингу з урахуванням перспективи виходу на IPO.

- Провів аналіз інвестиційних проектів, вибрав оптимальні концепції перших проектів.
- Розробив юридичну схему роботи по девелоперському проекту.
- Розробив юридичну структуру холдингу і варіанти руху грошових потоків

Фінансовий директор

з 12.2005 по 05.2007 (1 рік 5 місяців)
Компанія «Аватар», м.Київ (Проект з будівництва елітного котеджного селища «Плютово» під Києвом (в Конча-Заспі)., Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

• Бюджетне управління проектом.
• Управління фінансовими потоками.
• Складання та аналіз звітів для власників.
• Організація фінансування проекту.
• Розробка схем залучення фінансування від інвесторів і організація договірних відносин з покупцями.

- Розробив і впровадив систему бюджетування (розробка структури бюджету, порядку документообігу, узгодження і звітності). Дана система дозволяє не тільки планувати витрати віддаленого проекту, але і контролювати їх до моменту фактичного здійснення або оплати. Крім цього система дозволяє відстежувати майбутній кінцевий фінансовий результат проекту в режимі «реального часу».
- Розробив оптимальні схеми взаємодії та фінансування компаній-учасників проекту.
- Створів фінансову модель (в MS Excel), що дозволяє по планованим і фактичним даним контролювати взаєморозрахунки між учасниками, достатність фінансових ресурсів, наявність механізму для перерасределенія фінансових ресурсів, податкові наслідки.
- Забезпечив залучення кредиту (проектне фінансування) під бізнес-план будівельного проекту.

Фінансовий директор

з 12.2005 по 05.2007 (1 рік 5 місяців)
Інвестиційно-будівельна група «Рост-девелопмент», м. Дніпропетровськ (девелопмент), Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Розробка і впровадження системи управлінського обліку.
• Організація розробки бюджетів і управління процесом бюджетування.
• Розробка системи контролю виконання бюджетів та системи документообігу.
• Управління фінансовими потоками.
• Розробка оптимальних схем взаємодії та фінансування різних структур холдингу.
• Розробка схем залучення фінансування від інвесторів і організація договірних відносин з покупцями та інвесторами.
• Податкове планування.
• Фінансовий аналіз інвестиційних проектів.
• Робота з банками по організації фінансування будівельних проектів.
• Складання та аналіз звітів для власника.
• Контроль і аналіз діяльності торгового комплексу (10 000 м2).

- Розробив «з нуля» систему управлінського обліку - створення з «0» програмного продукту під корпоративні завдання на базі «1С» (розробка структури БД, постановка завдань програмістам, опис механізму роботи програми та ін.); розробка регламенту документообігу; розробка структури, порядку складання та коригування бюджету, а також порядку контролю його виконання; розробка структури звітності (БДР, БРГК, Баланс, звіти по закупівлях і витрат з аналітикою по відповідальним особам і ін.).
- Створена система управлінського обліку включає в себе систему бюджетування і, крім аналітичної інформації про фінансовий стан підприємства, надає інформацію для контролю за центрами відповідальності, а також є засобом планування і, разом з системою документообігу, є частиною загальної системи управління, як окремими проектами, так і підприємством в цілому.
- На відміну від існуючого раніше порядку, під моїм керуванням була організована СИСТЕМА, при якій кожен співробітник знав свої завдання, порядок прийняття і узгодження рішень, свою відповідальність. При цьому контролювалися всі бізнес-процеси і кінцевий результат проектів.
- При цьому я організував вироблення оптимальних рішень, залучаючи до обговорення юристів, економістів, програмістів, головного бухгалтера, технічних фахівців.

Директор, засновник, головний бухгалтер

з 07.1997 по 11.2005 (8 років 4 місяці)
Бухгалтерська фірма «КОДЕКС», Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Комплексне бухгалтерське обслуговування фірм і підприємців (оптова та роздрібна торгівля, послуги, виробництво, ЗЕД).
• Успішний захист інтересів фірм при перевірках контролюючими органами
• Побудова фінансових схем роботи, податкове планування.
• Успішний досвід постановки і автоматизації обліку.
• Консультації з питань оподаткування та господарського права.
• Керівництво проектом по розробці системи управлінського обліку і контролю в холдинговій компанії (протягом 1 року).
• Ведення бухгалтерського обліку та звітності до 10 підприємств одночасно.

Серед клієнтів були підприємства оптової торгівлі (продукція промислового призначення, продукти харчування), роздрібної торгівлі (продукти харчування, ЛГВ), виробничі підприємства (цегельний завод, переробка продукції за давальницькими схемами), підприємства, що надають послуги.

У роботі широко використовував різні вексельні схеми, договори комісії, договори переведення боргу та відступлення права вимоги.
Готував ТЕО для отримання кредитів.

Головний бухгалтер, потім директор

з 06.1996 по 12.1998 (2 роки 6 місяців)
ПНВП «Снабресурс», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Повне ведення бухгалтерського обліку та звітності підприємства.
• Аналіз фінансово-господарської діяльності.
• Підготовка документів для отримання кредитів.
• Одночасно виконував функції головного бухгалтера ще кількох фірм.

Бухгалтер-експерт

з 11.1995 по 06.1996 (7 місяців)
Бухгалтерське бюро «Маслов», Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Успішно виконував функції головного бухгалтера для декількох фірм (до 11) одночасно.

Освіта

Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)

Міжнародна економіка та фінанси, Дніпро
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

дипломна робота 99 балів, середній бал 92,8 (всі іспити склав на «відмінно»)

Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)

Фінанси і кредит, Дніпро
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)

середній бал 91,8

CIPA-EN, Міжнародна сертифікація професійних бухгалтерів

Міжнародні стандарти фінансової звітності (IFRS), Дніпро
Вища, з 2004 по 2005 (1 рік)

Додаткова освіта та сертифікати

Автоматизація бюджетного процесу виробничого підприємства в "1С: УПП для України"

2013, 24 академ. години

Управління проектами; "Технології управління" Спайдер Україна

2006, Практичний 3-денний семінар

Залучення інвестицій в будівельні проекти

2005-2008. Семінари та конференції в Москві, Києві і Дніпропетровську.

Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку (МСФЗ-IFRS), ФПБАУ

2000

Знання і навички

MS Excel Клієнт-Банк M.E.Doc MS Project ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України OpenOffice 1С-Звіт ТОС Організація бухалтерського та податкового обліку МСФО (IFRS) Постановка бухгалтерського обліку Оптимізація обліку Облік операцій зовнішньоекономічної діяльності Постановка податкового обліку Розблокування податкових накладних

Додаткова інформація

Ключові навички
Організація системи управлінського обліку як складової системи управління бизнесом.
Організація бухалтерського та податкового обліку - досвід роботи головним бухгалтером та фінансовим директором з 1995 р. (виробництво, торгівля, будівництво, ЗЕД).
Експертний рівень використання 1С 8.3 УВП, MS Excel.
Інвестиційний аналіз.
Ефективний фінансовий аналіз та прийняття рішень, що підвищують прибутковість діяльності підприємства.
Організація документообігу та процедур прийняття рішень як складова частина системи управління підприємством.
Проведення внутрішнього аудиту. Успішний досвід проходження податкових та аудиторських перевірок.
Розуміння і вміння застосовувати Теорію обмежень (ТОС).
Успішний досвід проходження податкових та аудиторських перевірок.
Знання та досвід використання МСФЗ (IFRS/IAS). Міжнародний бухгалтерський сертифікат за програмою CIPA.
Я можу запропонувати та реалізувати рішення, які підвищать ефективність вашого бізнесу та збільшать вартість вашої компанії.

Пропоную відвідати мій сайт https://finmanagement.com.ua, на якому розміщено мої статті та нотатки, пов'язані з управлінням бізнесом.

Мої публікації
Автор публікацій:

"Що таке EBITDA і чи варто довіряти цьому показнику?"
www.finmanagement.com.ua (2018)

"Пастки собівартості" (в 3-х частинах)
www.finmanagement.com.ua (2018)
www.management.com.ua (2018)

"Коли бухгалтерський облік може обманювати"
www.finmanagement.com.ua (2018)
www.management.com.ua (2018)

"Фінансове планування на підприємстві"
www.finmanagement.com.ua (2018)

"Бюджетування - основи"
www.finmanagement.com.ua (2018)

"Бюджетування - рекомендації"
www.finmanagement.com.ua (2018)

«Середньозважена вартість - фікція»
www.e-xecutive.ru (січень 2010р.)
«Фінансист» (лютий 2010р.)
www.cfin.ru (лютий 2010р.)
www.management.com.ua (05.07.2011)
www.finmanagement.com.ua

«Сучасні можливості кешу» ( "Cash management")
"Фінансист" №6/2007
www.finmanagement.com.ua

У 2007 р. виступав на літній сесії Клубу Фінансових Директорів з доповіддю на тему «Практичний досвід побудови системи бюджетування в інвестиційно-будівельній компанії»

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: