Резюме від 28 квітня 2023 Файл

Людмила

Бухгалтер

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Васильків
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Радчук Людмила
Вік:42 роки
Місто:Васильків , Київська обл.
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та управлінням персоналом Служби у справах дітей та сім’ї Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
з 03.2021 р. по 05.2022 р.
внесення юридичних , фінансових , платіжних документів та реєстрів підпорядкованих установ у мережу СДО та CISCO Казначейство;
відображення інформації, що міститься в прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій ;
оформлення та відображення в регістрах бухгалтерського обліку надходження, переміщення, вибуття основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, запасів та інших матеріальних цінностей ;
оприлюднення на веб-порталі інформації Є-Data інформації щодо використання коштів місцевих бюджетів .
Бухгалтер у фінансово-економічній службі 77 КОО військової частини А0820
з 04.2020 р. по 02.2021 р.
нарахування і розрахунок грошового забезпечення військовослужбовцям , індексація , відрядження , підйомна допомога , допомога на оздоровлення та на вирішення соціально-побутових питань ;
формування та реєстрація фінансової звітності в М.Е.Doc.IS .
Бухгалтер у фізичної особи-підприємця 3 групи єдиного податку та податку на додану вартість
з 04.2012 р. по 03.2020 р.
- формування та реєстрація первинних документів в програмному комплексі 1:С;
- формування та реєстрація податкових накладних, фінансової звітності в М.Е.Doc.IS;
- ведення бухгалтерського обліку та податкового обліку на підприємстві.
- здійснення банківських операцій в системі Клієнт-банк;
- надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження залишків на розрахункові рахунки;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
- податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
- взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
- облік ТМЦ, витрат банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
- участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
- підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи.

Фахівець відділу обслуговування юридичних осіб Куренівського відділення ПАТ «СЕБ Банк»
з 09.2005 по 09.2011р.( з 05.2007 по 09.2011р.знаходилась в декретній відпустці)
- Відкриття рахунків юридичним та фізичним особам .
- Прийом, перевірка та проведення первинних документів.
- Організація роботи з клієнтами Відділом платіжних карток (фізичні та юридичні особи).
- Контроль оформлення та супроводження юридичних справ по платіжних картках (зарплатних, корпоративних).
- Фінансовий моніторинг (верифікація та ідентифікація) клієнтів та операцій по рахунках клієнтів .
- Здійснення звірки та контролю за залишками на поточних, транзитних рахунках.
- Організація поточного проведення операцій в програмному комплексі та відображення їх в ОДБ Банку.
- Оперативний контроль за бухгалтерським обліком в ОДБ Банку.
- Визначення та аналіз потреб VIP клієнтів та налагодження успішного діалогу.
- Контроль діяльності Відділу щодо закриття операційного місяця, закриття операційного дня.
Провідний економіст Васильківського філіалу АППБ «Аваль»
з 03.2004 по 07.2005 р.
- Відкриття рахунків фізичним особам .
- Організація роботи з клієнтами .
- Контроль оформлення та супроводження поточних , депозитних рахунків.
- Фінансовий моніторинг ( ідентифікація) клієнтів та операцій по рахунках клієнтів .
- Здійснення звірки та контролю за залишками на поточних, транзитних рахунках.
- Організація поточного проведення операцій в програмному комплексі та відображення їх в ОДБ Банку.
- Контроль діяльності щодо закриття операційного місяця, закриття операційного дня.
Освіта
Національний Університет Біоресурсів та Природокористування
Спеціаліст - «Фінанси», кваліфікація економіста-фінансиста.
Вища, з 1997 по 2003 р.
Професійні та інші навички
Навички роботи з комп’ютером
- Відмінне володіння комп’ютером.
- MS Office , MS Excel. Професійний користувач.
- Браузери, поштові клієнти, системи голосового зв’язку та ін. Професійний користувач.
Знання мов
Українська ─ експерт
Російська ─ експерт
Англійська ─ середній
Додаткова інформація
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
- Прекрасні організаторські, лідерські якості.
- Цілеспрямованість, висока працездатність.
- Відповідальність за прийняті рішення.
- Уміння працювати в команді.
- Пунктуальність, доброзичливість.
- Бажаюча вчитися і розвиватися. Здатна швидко навчитися новим видам діяльності.

Схожі кандидати

Головний бухгалтер
Київ

Головний бухгалтер
Київ, Суми , ще 2 міста

Головний бухгалтер
Київ, Дистанційно

Головний бухгалтер
10000 грн, Київ, Харків, Дистанційно

Бухгалтер
Київ

Главный бухгалтер
Київ, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: