Резюме від 14 травня 2024 Файл

Виктория

Офіс-менеджер

Вік:
38 років
Місто:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
на посаду адміністратора

Косенко Вікторія Олександрівна

Дата народження: 25 жовтня1985 р.
Громадянство Україна
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Эл. пошта [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан:
незаміжня
Бажаний графік роботи:
повний робочий день

Мета: здобуття посади адміністратора.

Освіта:
повна вища, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2008, магістр з хімії, вчитель хімії;
курс-практикум «Справжній бухоблік»+1С:Бухгалтерія», 2017, Освітній центр «Фактор».

Досвід роботи:
14.01.2009-30.09.2016: працювала у ХНУ ім. В.Н. Каразіна на посаді лаборанта на кафедрі хімічної метрології у подальшому з підвищенням до інженера 1 категорії.

Із 2015 року, обіймаючи вищезазначену посаду, за сумісництвом працювала секретарем кафедри, до обов’язків якого входило:
складання протоколів та організація нарад, планерок;
ведення документації кафедри;
координація та своєчасне доведення необхідної інформації до працівників кафедри;
контроль за матеріально-технічною базою кафедри;
організація, підготовка та проведення святкових заходів на кафедрі.

06.10.2016-03.01.2023: працювала у агропромисловому холдингу ТОВ «ГК Агроліга» на посаді помічника керівника, до обов’язків якого входило:
прийом, розподіл та фільтрація вхідних/вихідних дзвінків;
робота з документацією (вхідна та вихідна кореспонденція; електронний документообіг; підготовка документів для керівників);
своєчасне доведення необхідної інформації до співробітників компанії (накази, розпорядження тощо);
прийом відвідувачів, замовлення перепусток;
координація та забезпечення життєдіяльності офісу;
організація відряджень керівника;
ведення фінансової документації (ведення рахунків фірми, здійснення фінансових платежів в системі «клієнт-банк», щорічна акредитація фірми).

Професійні вміння та навики:
впевнений користувач ПК та офісних програм;
грамотне усне та письмове мовлення;
організаторські здібності;
знання ділового етикету;
володіння англійською мовою (середній рівень);
здібність мотивувати персонал;
навики спілкування з клієнтами та вміння вирішення конфліктних ситуацій.

Особисті якості:
комунікабельність, відповідальність, стресостійкість;
старанність, пунктуальність;
ввічливість, доброзичливість;
прагнення до розвитку та професійного зростання; здатність до швидкого навчання.
Хобі та захоплення:
захоплююсь літературою з психології;
постійний слухач курсів практичної психології та психіатрії.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: