Виктория
Офіс-менеджер
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9247969
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
на посаду адміністратора
Косенко Вікторія Олександрівна
Дата народження: 25 жовтня1985 р.
Громадянство Україна
Телефон: [
Эл. пошта [
Сімейний стан:
незаміжня
Бажаний графік роботи:
повний робочий день
Мета: здобуття посади адміністратора.
Освіта:
повна вища, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2008, магістр з хімії, вчитель хімії;
курс-практикум «Справжній бухоблік»+1С:Бухгалтерія», 2017, Освітній центр «Фактор».
Досвід роботи:
14.01.2009-30.09.2016: працювала у ХНУ ім. В.Н. Каразіна на посаді лаборанта на кафедрі хімічної метрології у подальшому з підвищенням до інженера 1 категорії.
Із 2015 року, обіймаючи вищезазначену посаду, за сумісництвом працювала секретарем кафедри, до обов’язків якого входило:
складання протоколів та організація нарад, планерок;
ведення документації кафедри;
координація та своєчасне доведення необхідної інформації до працівників кафедри;
контроль за матеріально-технічною базою кафедри;
організація, підготовка та проведення святкових заходів на кафедрі.
06.10.2016-03.01.2023: працювала у агропромисловому холдингу ТОВ «ГК Агроліга» на посаді помічника керівника, до обов’язків якого входило:
прийом, розподіл та фільтрація вхідних/вихідних дзвінків;
робота з документацією (вхідна та вихідна кореспонденція; електронний документообіг; підготовка документів для керівників);
своєчасне доведення необхідної інформації до співробітників компанії (накази, розпорядження тощо);
прийом відвідувачів, замовлення перепусток;
координація та забезпечення життєдіяльності офісу;
організація відряджень керівника;
ведення фінансової документації (ведення рахунків фірми, здійснення фінансових платежів в системі «клієнт-банк», щорічна акредитація фірми).
Професійні вміння та навики:
впевнений користувач ПК та офісних програм;
грамотне усне та письмове мовлення;
організаторські здібності;
знання ділового етикету;
володіння англійською мовою (середній рівень);
здібність мотивувати персонал;
навики спілкування з клієнтами та вміння вирішення конфліктних ситуацій.
Особисті якості:
комунікабельність, відповідальність, стресостійкість;
старанність, пунктуальність;
ввічливість, доброзичливість;
прагнення до розвитку та професійного зростання; здатність до швидкого навчання.
Хобі та захоплення:
захоплююсь літературою з психології;
постійний слухач курсів практичної психології та психіатрії.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
Асистент керівника
Харків
Экономист, помощник руководителя, администратор
25000 грн, Харків, Дистанційно
Помічник керівника
Харків
Продавец-консультант, офис-менеджер, секретарь руководителя
10000 грн, Харків
Офіс-менеджер
Харків
Офіс-менеджер
25000 грн, Харків