Резюме від 21 листопада 2023 Файл

Євгеній

Керівник відділу закупівель

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Сташкевич Євгеній Олександрович
Дата народження: 22.05.1985р.
Місто: Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Бажана посада: Керівник відділу закупівель

Ключова інформація
Управління персоналом, вміння вести переговори та заключення договорів (досвід 8 років);
Знання компютерних програм: MS Office (Word, Excel, Access, Power Point);
Професійні програми: Месплан УЗ, АС Клієнт УЗ, MD Office, 1:С, CRM, Adobe Photoshop, CorelDRAW, Xara Designer Pro.
Досвід роботи
Логіст
з жовтня 2022р. по теперішній час
ПП "ДАСК Центр", Київ (Оптова та роздрібна торгівля меблевою фурнітурою та плитним матеріалами)

•Планування, організація та контроль доставки вантажів за допомогою власного та найманого транспорту;
•Складання маршрутних листів;
•Документальне супроводження вантажів;
•Оптимізація логістичних витрат;
•Табелювання водіїв;
•Контроль за техниічним станом автопарку (организація своєчасного ТО та ремонту автотранспорту);
•Підготовка звітів за результатами проведеної роботи;
•Оформлення і розміщення замовлень постачальникам та контроль їх виконання.
Керівник відділу логістики, постачання та рекламацій
з лютого 2018р. по грудень 2022р.
ТОВ "ВЛАДОР", Київ (Оптова та роздрібна торгівля міжкімнатними дверима)
з жовтня 2016р. по лютий 2018р. (1 рік 4 місяці)
ТОВ "ДОРТРЕЙД", Київ (Оптова та роздрібна торгівля міжкімнатними дверима)
• Організація та контроль роботи відділу;
• Забеспечення компанії транспортом для міжнародних перевезень, регіональних відвантажень та доставки продукції по місту Київ, контроль всього циклу поставки вантажу (95% перевезень, від усього обєму, здйснюються найманим транспортом).
• Складання маршрутних листів;
• Оптимізація логістичних витрат;
• Табелювання водіїв;
• Контроль за техниічним станом автопарку (организація своєчасного ТО та ремонту автотранспорту);
• Взаємодія з митними органами, та брокерами.
• Підготовка повного пакету документів необхідного для здійснення імпортно-експортних операцій, отримання дозвільної документації;
• Складання та заключення договорів (контрактів) з постачальниками і транспортними компаніями, та повний контроль виконнаяння умов договорів обома сторонами;
• Контроль і управління складськими запасами продукції;
• Оформлення і розміщення замовлень постачальникам та контроль їх виконання;
• Ведення фінансових та товарних звірок з постачальниками;
• Оприбутковування товару на склад;
• Внесення в базу нової номенклатури товару;
• Вирахування собівартості товару, розрахунок оптових та роздрібних цін;
• Формування та оформлення прайс-листів для віділів продажу;
• Складський облік та участь в інвентаризаціях складу;
• Разробка, впровадження та контроль виконання стандартів якості обслуговування клієнтів та контролю якості продукції;
• Контроль термінів і методів вирішення скарг клієнтів компанії;
• Розподіл матеріальної відповідальності між персоналом в разі виникнення рекламаційного питання по вині спеціаліста (помилка при оформленні замовлення, пошкодження продукції та ін.)
• Забеспечення компанії транспортом для здійснення імпорту і експорту товару, регіональних відвантажень та доставки продукції по місту, контроль всього циклу поставки вантажу;
• Складання маршрутних листів;
• Табелювання водіїв;
• Контроль за техниічним станом автопарку (организація своєчасного ТО та ремонту автотранспорту);
• Оптимізація логістичних витрат;
• Взаємодія з митними органами, та брокерами.
• Підготовка повного пакету документів необхідного для здійснення імпортно-експортних операцій, отримання дозвільної документації;
Спеціаліст з експорту
з березня 2014р. по липень 2016р. (2 роки 4 місяці)
ТОВ Виробничо-комерційне підприємство "Десна", м.Семенівка, Чернігівська обл. (Виробництво та оптові продажі пиломатеріалів)
• Ведення переговорів з партнерами зарубіжних компаній щодо умов поставок продукції та складання і заключення контрактів;
• Участь в аукціонах з продажу необробленої деревини;
• Аналіз внутрішнього ринку і конкурентів на предмет збільшення конкурентоздібності підприємства;
• Підготовка повного пакету документів для експорту, отримання дозвільної документації;
• Організація залізничних і автоперевезень вантажів по теритрії країн СНД, зокрема і за адресами морських портів, контроль всього циклу поставки вантажу;
• Работа з митними органами (складання митних декларацій, проведення експортно-імпортних операцій);
• Повний контроль виконнаяння умов зовнішньоекономічних контрактів обома сторонами;.
Головний спеціаліст відділу надання соціальних послуг, адміністратор баз данних
з грудня 2009р. по серпень 2013р. (3 роки 8 місяців)
Семенівський районний центр занятості, м.Семенівка (Чернігівська обл.)
(Державна служба)
• Підготовка інформації на запити органів міської державної влади, органів прокуратури і державної виконавчої служби;
• Адміністрування баз данних;
Менеджер з реклами
з вересня 2008р. по серпень 2009р. (11 місяців)
Рекламно-виробнича компанія "БіТ лайн", м.Чернігів
• Пошук і залучення нових клієнтів, супровід існуючих;
• Веденне переговорів, заключення і супрвід договорів.
Освіта
Чернігівський державний інститут економіки та управління (м.Чернігів)
• Вища, Фінансово-економічний, Маркетолог
• Рік закінчення 2008
Володіння мовами
Українська ─ вільно; російська – вільно; англійська – середній.
Додаткова інформація
• Відповідальний, самостійний, уважний до деталей, аналітичний склад розуму, вмію працювати в режимі багатозадачності та великим об’ємом інформації, стресостійкий;
• Водійське посвідчення категорії «В»;
• Готовність до відряджень.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: