Резюме від 10 січня 2023 Файл

Олександр

Менеджер з персоналу

Вік:
23 роки
Місто:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Карп Олександр Дмитрович
Дата народження:
25.06.2000
Місто: Чернівці
Моб. Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
2017 - червень 2021, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Економічний факультет, спеціальність «Менеджмент організації і адміністрування» диплом бакалавра (денна форма навчання)
2021-2022, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Економічний факультет, спеціальність «Менеджмент організації і адміністрування» диплом магістра з відзнакою (денна форма навчання)
Досвід роботи:
Студентський парламент Економічного факультету 2017-2022р.
2019-2020р - голова студентського парламенту Економічного факультету.
2020-2021 - голова студентського парламенту ЧНУ ім.Ю.Федьковича.
2021-2022 - голова студентського парламенту Економічного факультету.
Проведення івентів на різну кількість людей. Постійне проведення зустрічей, та перемовин з різними інституціями.
2020-2022 - депутат Молодіжної ради Буковини при ОДА першого скликання (радник голови МРБ з питання розвитку та взаємодії з бізнесом)
2018-2023 - заклад громадського харчування «Big Burger»
-Кухар
-Касир
-Менеджер з розвитку
Основні обов’язки:
-Розвиток соціальних мереж
-Проведння аналізу та вдосконалення меню закладу, розробка нових позицій та створення калькуляцій.
-Створення акцій, та робота з дизайнерами.
-Проведення інвентаризації.
Протягом роботи виконував обов’язки адміністратора:
-Замовлення товару
-Контроль за дотриманням розпорядку закладу, та вимог згідно посадових інструкцій.
-Внесення товару до системи обліку.
-Робота з фіскальними апаратами.
-Пошук нових постачальників.
Професійні навички:
-вільне володіння комп’ютером (MS Office ( Excel, Word), Інтернет)
-володію навичками в роботі системи В2;
– досвід роботи з клієнтами;
– навички ведення документообігу;
– грамотна письмова та усна мова;
– навички управління персоналом;
– вміння вільно вести перемовини;
– Знання мов:
українська – рідна.

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність. Готовий вчитися чомусь новому, ініціативний.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: неодружений.
Можливість відряджень: так.
Власне авто: ні.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: