Резюме від 25 січня 2023 PRO

Анна

Керівник відділу маркетингу

Вік:
36 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Chief Marketing Officer

з 02.2019 по нині (5 років 4 місяці)
ФОРМАТ, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Досягнення:
Ведення паралельно 2 проєктів з різними ЦА.

Створення концепції брендів та позиціонування на Українському ринку.

Розвиток дистриб'юторської мережі.

Спілкування з ключовими клієнтами.

Ведення соціальних мереж.

Організація зйомок, заходів, семінарів, вебінарів.

Розробка сайтів, лейдингів для Майстрів, поліграфії для брендів.

Налаштування таргетованої реклами та використання інших інструментів digital маркетингу.

Аналіз конкурентів, створення стратегії в якій яскраво помітні відмінності від конкурентів.

Робота із мінімальними бюджетами на максимальний результат. Налаштування та ведення вайбер груп та телеграм каналів.

Оптимізація роботи колективу.

Організація роботи Технологів, залучення та навчання Амбасадорів марки.

Маркетингова допомога у розвитку Партнерів у регіонах.

Створення колаборації з колегами та партнерських програм.



Отримані результати: Бренди пережили всі кризові часи, не пішли з ринку, незважаючи на досить маленькі рекламні бюджети. Також за час роботи відбулося скорочення колективу на 70% (продажники), але обсяги продажів, за рахунок постійного припливу нових клієнтів, залишилися на колишньому рівні. Вдалося по-справжньому закохати в бренди досить багато Майстерів і Косметологів по всій країні.

Маркетолог-аналітик

з 07.2018 по 01.2019 (6 місяців)
BUDUSUSHI, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Досягнення:
Допомога у відкритті нових торгових точок.

Аналіз роботи старих торгових точок (Суші Вок), складання стратегії щодо покращення роботи та збільшення припливу відвідуваності.

Формування франшизи.

Розробка політики акцій, яку компанія використовує досі.

Аналіз та налагодження рекламного бюджету, відсікання непрацюючих сегментів.

Допомога у формуванні меню.

Аналіз та розробка стратегії вартості доставлення по Одесі.

Аналіз та налаштування роботи соц. мереж.

Робота з підрядниками якi надають рекламні площі та налагодження партнерських взаємин із ними.

Розробка та виробництво поліграфії.

Пошук та налагодження роботи з підрядниками з контекстної реклами.

Отримані результати: Відкриття кількох торгових точок, прискорення окупності проєкту за рахунок грамотної маркетингової стратегії порівняно з аналогами у місті!

Заступник директора

з 02.2017 по 04.2018 (1 рік 2 місяці)
Boutique № 7 г. Київ, Київ (Роздрібна торгівля)

Досягнення:
Просування Бренду на Українському ринку з "нуля".

Розробка фірмового стилю та розкрутка у провідних ЗМІ (Tatler, Vogue).

Промо-акції, зйомка з «найдорожчими» дітьми Києва http://www.boutique-no7.com/2011/11/look-book-falll-2011.html

Зйомка із творцем будинку моди Олександрою Ланвін ексклюзивно для бутіка http://www.boutique-no7.com/2012/12/alessandra-lanvin-for-boutique-no-7.html,

Фото-сесії з українськими та зарубіжними зірками.

Результати роботи представлені на сайті http://www.b-no7.сom/

Отримані результати: На той момент це був найрозкрученіший бутік у Києві.

Виконавчий директор

з 08.2014 по 07.2016 (1 рік 11 місяців)
"Арт Раут" г. Києв., Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Досягнення:
Проведення переговорів із компаніями-клієнтами та великими індивідуальними замовниками, досягнення домовленостей про укладення договорів на проведення рекламних компаній.

Організація робіт із створення проектів зовнішньої реклами, оформлення дозвільної документації.

Моніторинг ринку рекламних послуг та матеріалів для виробництва.

Формування цінової політики та аналіз її ефективності, вибір постачальників матеріалів.

Керівництво бухгалтерією, контроль за дебіторською заборгованістю.

Робота з персоналом: підбір, навчання, адаптація працівників на різних посадах (дизайнер, арт-директор, менеджери, кур'єри).

Вирішення адміністративно-господарських питань.

Отримані результати: Налагоджена робота агентства, задоволені послугами клієнти.

Заступник директора

з 12.2008 по 06.2014 (5 років 6 місяців)
"Агентство62", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Досягнення:
Побудова та планування роботи Агентства з "нуля".

Взаємодія з підрядниками з Китаю та Європи.

Ведення ключових клієнтів (управління та контроль над реалізацією проектів, дотримання термінів, координація підрядників, проведення тендерів, налагодження зв'язків із агентствами,в т.ч. регіональними).

Постановка завдань працівникам підрозділів.

Бюджетування, аналіз ефективності діяльності організації.

Підбір працівників (дизайнер, арт-директор, менеджер кур'єр).

Отримані результати: Досвід роботи з річним бюджетом замовника від $50 тис. до $1,5 млн.Реалізовані PR/маркетингові/рекламні кампанії: Ауді Центр, Банк Аграімпульс, Кредитний Банк, Міжрегіонгаз, Газпром та ін.

Освіта

Новый университет.

Юридический факультет, Таможенное дело, Специалист таможенного дела (036401), вища, Київ
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

Международная академия бизнеса и управления (МУБиУ),

Институт дизайна и рекламы, Кафедра дизайна среды, Дизайн и реклама (070601.65), незакінчена вища, Київ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Фахівець із зовнішньоекономічної діяльності "Новий університет" (НОУ)

2012, 6 місяців

Маркетинг у рекламі та керуванні брендом Міжнародна Академія Бізнесу

2011, 8 місяців

1С "Торгівля та Склад"

2011,1 місяц

Знання і навички

MS Excel MS Office MS Word Пользователь Internet MS Outlook Adobe Photoshop MS Access Internet Explorer Email Outlook Express Opera Mozilla Firefox HCL Notes Adobe Illustrator Adobe Express

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Ключові навички:

• внутрішній та зовнішній PR;
• проведення PR/рекламних/маркетингових кампаній
• визначення аудиторії;
• сегментування та аналіз ЦА;
• просування бренду, просування продукції на ринку (особливо
• доведення продукту рівня самореалізації, тобто. товар «сам себе продає»);
• вибудовування та підтримка комунікації з партнерами/ЗМІ/
клієнтами, створення та реалізація довгострокових та
короткострокових стратегій;
• управління конкурентоспроможністю продукції та компанії;
планування бюджету;
• написання статей, мотиваційних/рекламних постів та прес-релізів;
• реклама та рекламні кампанії у ЗМІ: від створення концепції до втілення;
• зовнішні та внутрішні комунікації, розвиток каналів комунікації;
створення/генерування подій/заходів/новин компанії;
• робота з іміджем продукції/компанії, виступи на конференціях, організація виставок/семінарів/днів поля, участь у міжнародних днях преси;
• визначення цінностей компанії/місії/цілей, представлення інтересів компанії у ЗМІ/профільних організаціях, проведення презентацій;
• ведення сторінок/груп у FB та LI, вайбер груп, телеграм каналів;
• налаштування таргетованої реклами та глибоке розуміння iснтументів Digital-маркетингу.
• стресостійкість, комунікабельність, уміння швидко орієнтуватися у новій незнайомій ситуації, здатність приймати рішення в умовах обмеження часу.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: