Резюме від 18 січня 2023 Файл

Alexandr

Помічник керівника

Вік:
43 роки
Місто проживання:
Сєвєродонецьк
Готовий працювати:
Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Ім'я кандидата: Сулаєв Олександр Миколайович

Посада
в проекті
Інженер

Інформація про кандидата
1. Ім'я кандидата
Сулаєв Олександр Миколайович
2. Дата народження
02.04.1981 р.

3. Освіта (спеціальність, кваліфікація з диплому),
2019 р. - Східноукраїнський Національний Університет ім. В. Даля -.
Спеціальність: «Хімічні технології та інженерія» з правом викладання.
Кваліфікація: Магістр.
2009 р. – Сєвєродонецький професійний ліцей
Спеціальність: "Апаратник синтезу".
Кваліфікація: Кваліфікований працівник.
1998 р. – Східноукраїнський Національний Університет ім. В. Даля -.
Спеціальність: "Економіка підприємства".
Кваліфікація: Спеціаліст.

4. Наявність сертифікатів про освіту із зазначенням ВНЗ.
Знання нормативної документації, ANSIB елементів трубної обв'язки, необхідних виконання, стандарти ISO.

5. Іноземні мови: Англійська читання - 4, письмо – 4, розмова - 4

6. Комп'ютерні навички: володіння Word, Ехсеl, Visio, AvtoCAD …

Наявність закордонного паспорта: є

Viber: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
WhatsApp: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Адреса постійного проживання:
м. Сєвєродонецьк, Луганської обл. Україна
м. Харків, немишлянський район, бул. Богдана Хмельницького 11/5

E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Надати (у зворотній хронологічній послідовності) стислі відомості про трудову діяльність кандидата за останні 10 (десять) років. Вказати наявність професійного та техніко-технологічного досвіду, що має відношення до проекту.
З якого терміну
(дата, місяць, рік)
По який термін
(дата, місяць, рік)
Педприємство
Посада (реалізовані проекти, виконувані у яких функціональні обов'язки)
01.10.22
31.12.22
Intersos
м.Одеса
Посада: Outreach Facilitator
Посадові обов’язки:
- проводив збір даних груп ВПО прибулих в місто Одесу, проводив аналіз цих даних;
- працював з ВПО потребуючими допомогу, перенаправляв їх до соц. служб, місцевих громад та гуманітарних фондів;
- складав щоденний звіт куратору у встановленій формі про групи ВПО з їх розбивкою за категоріями: вік, стать, міста з яких прибули переселенці;
- займався розробкою та коригуванням документації Intersos, списків основних контактів та послуг громад міста, гуманітарних фондів та партнерів;
- співпрацював з міськими громадами та гуманітарними організаціями міста Одеса;
- допомогав гуманітарним організаціям з розгрузкою, сортуванням та видачею гум. допомоги ВПО міста Одеса;
- приймав участь у тренінгах та навчаннях як співробітник УВКБ ООН.
11.2021
- по теперішній час
ТОВ «Біолекс100»
м. Харків
Посада: Головний технолог (стажування на техничного директора)
Посадові обов’язки:
- проводив щотижневі та щоденні наради з працівниками ІТП (керівниками груп та підрозділів);
- займався розробкою та підписанням технологічної документації;
- спільно із залученими фахівцями розробляв технологічний регламент, ПЛАС;
- контролював безперебійну та технічно правильну експлуатацію та надійну роботу обладнання;
-
забезпечував безперебійну роботу технологічного процесу.
11.2020
11.2021
ТОВ «УкрНефтеГаз Разведка»
м.Київ
Посада: Головний механік
Посадові обов’язки:
- забезпечував безперебійну та технічно правильну експлуатацію та надійну роботу обладнання, утримання в технічно справному стані на необхідному рівні точності;
- відповідав за справний стан обладнання, що працює під тиском;
- відповідав за справний стан ЗІЗ, які використовуються при виконанні робіт на висоті, драбин, драбин;
- відповідав за утримання у справному стані вантажопідіймальних кранів та вантажопідйомних механізмів;
- відповідав за розробку та реалізацію заходів щодо забезпечення безпеки при організації та проведенні електрогазозварювальних робіт;
- організовував розробку планів (графіків) оглядів, випробувань та профілактичних ремонтів обладнання згідно з положеннями системи планово-попереджувального ремонту, затверджував ці плани та контролював їх виконання, забезпечував технічну підготовку виробництва;
- затверджував плани (графіки) із підрядними організаціями, залученими для проведення ремонтів, своєчасно забезпечував їх необхідною технічною документацією, брав участь у складанні списків на капітальний ремонт обладнання;
- організовував роботу з обліку наявності та переміщення обладнання, складання та оформлення технічної та звітної документації;
- керував розробкою нормативних матеріалів з ремонту обладнання, витрат матеріалів на ремонтно-експлуатаційні потреби, аналізом показників його використання, складанням кошторисів на проведення ремонтів, оформленням заявок на придбання матеріалів та запасних частин, необхідних під час експлуатації обладнанн;
05.2012 г.

11.2021 г.
ПАТ «Сєвєродонецький ОРГХИМ»,
г. Сєвєродонецьк, Україна

Посада: Инженер по наладке и испытаниям
Посадові обов’язки:
- надання інженерно – технічних послуг з підготовки та проведення пусконалагоджу-вальних робіт;
- підготовка, проведення робіт, зв’язаних з підвищеною небезпекою;
- проведенняе інертізації, вакуумування;
- індивідуальне та комплексне випробовування дінамического обладнання;
- надання інженерно – технічних послуг в початковий період експлуатації
09.2009 г.

05.2012 г.
Установка каталитического крекінга
ПАТ «ЛИНІК» (Лисичанська Інвестиційна Нефтяна Компания)

Посада: оператор 4-5 разряду
Посадові обов’язки:
- підготовка, проведення робіт, зв’язаних з підвищеною небезпекою;
- ведення технологічного процесу, відбір анализів;
- виконування планів з якості готової продукції;
- зведення звітів;
- проведення ремонтів, надання та прийняття необхідних заходів з забезпечення безаварійної работи; установки
- разробка експлутаційно-технічної документації.
11.2006 г.

09.2009 г.
Автотранспортний цех №27
ПАТ «ЛИНІК» (Лисичанська Інвестиційна Нефтяна Компания)

Посада: экономіст
Посадові обов’язки:
- ведення табеля обліку робочого часу;
- складання планів списання та освоєння коштів;
- виконання планів щодо якості транспортних послуг та стану автодоріг;
- складання звітів;
- проведення інвентаризації;
- ведення обліку складського господарства;
- виконання розпоряджень керівництва з проведення зборів та нарад;
- підготовка розпоряджень та службових записок для відрядження співробітників;
- підготовка документів щодо економічної рентабельності на раду директорів після проведення тендерів із сторонніми організаціями. .
01.2003 г.

11.2006 г.
ССУ-6 «КП ПХМ»)

Посада: замісник головного бухгалтера
Посадові обов’язки:
- ведення табеля обліку робочого часу;
- складання планів списання та освоєння коштів;
- укладання договорів з підприємствами;
- своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних із їх рухом;
- облік витрат виробництва та обігу;
- організація обліку майна, зобов'язань та господарських операцій, що надходять до основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та коштів;
- проведення інвентаризації.

10.2002 г.

04.2003 г.
ССУ-6 «КП ПХМ»)

Посада: майстер монтажної ділянки
Посадові обов’язки:
- виконання плану будівельно-монтажних робіт на ділянці відповідно до робочих креслень, проекту виконання робіт, виробничого плану;
- дотримання технологічної послідовності виконання робіт та забезпечення їх належної якості
- організація приймання матеріалів, конструкцій, виробів, їх складування, облік та звітність;
- забезпечення раціонального використання на ділянці будівельних машин, механізмів, транспортних засобів, економне витрачання матеріалів;
- розстановка бригад і не входять до їх складу ланок та окремих робочих дільниці, встановлення їм виробничих завдань, проведення виробничого інструктажу;
- організація обліку майна, зобов'язань та господарських операцій, що надходять до основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та коштів;
- видача нарядів на виконання робіт, прийом закінчених робіт, оформлення документів з обліку робочого часу, виробітку, простоїв.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: