Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Ірина

Project manager, керівник проєкту, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник координатора проекту

з 05.2023 по 04.2024 (11 місяців)
ГО «Віра, Надія, Любов». Психологічний Центр «Єквілібріум», Одеса (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•Адмініструю центр (планую та узгоджую заходи на базі центру, готую попередні графіки роботи центру протягом всього проекту.
•Контролюю виконання функціональних обов’язків працівників центру.
•Формую пропозицій та впроваджую заходи щодо покращення роботи центру на постійній основі
•Контролюю ведення документації працівниками центру.
•Приймаю дзвінки від беніфіціарів, записую клієнтів на прийом до спеціалістів центру в робочий час протягом всього проекту.
•Складаю та надаю координатору проекту розклад та перелік заходів на базі центру.
•Провожу Індивідуальну робота з клієнтами за потребою.
•Сприяю написанню відгуків на сторінці FB центру та інстограму.
•Організовую та провожу тренінги на базі центру.
•Організовую та контролюю програми підвищення спроможності для психологів (тренінги, супервізії).
•Ведення звітності про роботу центру.
•Ведення бази даних клієнтів проекту в рамках вимог координатора проекту.
•Складаю проміжних статистичних звітів за вимогою.
•Збираю та аналізую кількісні показники для щомісячних звітів та надання їх координатору проекту.
•Беру участь у робочих зустрічах персоналу проекту.
•Контролюю виконання запланованих показників.
•Надаю інформацію щодо виконання запланованих індикаторів координатору проекту.

Директор філії

з 02.2008 по 02.2022 (14 років)
Бетта-Сервіс, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

· Забезпечення рентабельною і беззбиткової діяльності філії.
· Організація і здійснення торговельної діяльності філії в Харкові.
· Організація і контроль комфортної роботи Офісної та Складської частини Філії.
· Контроль, за виконанням Плану продажів Філії, виконанням персональних планів продажів Менеджерів з продажу.
· Відповідальність за здійснення комплексу заходів з перевірки кредитоспроможності клієнтів.
· Контроль виконання клієнтами умов укладених договорів, участь в переговорах з клієнтами, вживати дії, спрямованих на захист інтересів Компанії.
· Аналіз даних по вивченню попиту клієнтів зібраних Менеджерами з продажу.
· Аналіз пропозицій конкурентів.
· Внесення пропозицій Директору Компанії по раціональним рухам забезпечують більш продуктивну роботу філії ( асортимент, ціни і т.д. ).
· Участь в проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей на Філії.
· Здійснення своєчасної здачі всіх звітних форм в Головний офіс Компанії.

Account manager мережевих клієнтів

з 01.2005 по 12.2007 (2 роки 11 місяців)
Procter&Gamble (P&G), Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

•Встановлювала партнерські, ділові відносини з національними клієнтами з метою максимально можливої дистриб'юції в т.т., просування та розвитку торгових марок компанії.
•Забезпечувала канали ефективної співпраці між компанією, дистриб'ютором та NA, Local клієнтами
•Організовувала та контролювала проведення маркетингових заходів, інформаційну роботу з клієнтами.
•Здійснювала моніторинг діяльності компаній-конкурентів.
•Аналізувала та контролювала дистриб'юцію, ціноутворення і викладки (DPSM) компанії і конкурентів.
•Роботала з документацією, складання звітності, складання та підписання планограм з клієнтами.
•Проведення тренінгів для торгової команди і дистриб'ютора, презентацій.

Мерчендайзер – агент.

з 05.2001 по 12.2023 (22 роки 7 місяців)
ТОВ « Gala Marketing » P & G, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Встановлювала партнерські, ділові відносини з дисриб’юторами та клієнтами.
•Забезпечувала максимально можливу дистриб’юцію представленості продукції на вітринах торгових точок відповідно до принципів і стандартів компанії. Мерчендайзинг.
•Інформувала клієнтів про торговельні та маркетингові заходи, збирала інформацію що до діяльності конкурентів, що до якості роботи дистриб'ютора – покритті території, відгуки про роботу з продукцією компанії ).
•Організовувала та контролювала виконання маркетингових заходів, промоакцій.
•Оформлювала та забезпечувала торгівельні точки рекламною продукцією.

Освіта

Українська інженерно-педагогічна академія

Професійне навчання. Економіка підприємства. Маркетинг. Менеджмент., Харків
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес-тренер(Харків) Школа бізнес-тренерів «ТИГР» https://www.profi-consulting.com.ua/tiger/

2017, 10 місяців

Спеціальність: HR менеджер(Харків) Школа Профі - Консалтинг «NEW HR Generation» https://www.profi-consulti

2012, 6 місяців

Платформа Genius Space. PROфесія копірайтер

2023, 3 місяців

ГО «Norma Vita» м.Одесаю Курс "Коучинг, організація та проведення освітніх та культурних заходів"

2023, 3 місяців

Платформа Genius Space Спеціальність: HR

2022, 3 місяців

ГР «Віра, Надія, Любов» ПЦ «Єквілібріум» м.Одеса Курс «Профайлінг»

2023, 3 місяців

Тренінг-Корпорація «Psychology» м.Одеса Курс «Тренінг для Тренерів

2023, 3 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint CRM Пунктуальність Управлінські навички Ведення CRM Уміння аналізувати

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

  • Пюро Валерій Миколайович

    Пюро Валерій Миколайович

    Комерційний директор, ТОВ "Бетта-Сервіс", м.Київ

    Контактні дані приховані
  • Галоян Евеліна Сааківна

    Галоян Евеліна Сааківна

    Генеральний директор, ТОВ "Бетта-Сервіс", м.Київ

    Контактні дані приховані
  • Пермяков Микита

    Пермяков Микита

    Координатор проекту, ГР "Віра, Надія, Любов" ПЦ"Еквілібріум", м.Одеса

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

• Організаторські навички: тайм-менеджмент, ведення проектів, уміння працювати у багато:задачному режимі, стратегічне планування, робота з великим обсягом інформації.
• Лідерські навички: керівництво людьми, мотивація працівників.
• Прикладні навички: досвідчений користувач ПК, володіння діловим листуванням.
• Комунікативні навички: вміння вести різні переговори, досвід вирішення суперечних ситуацій, залагодження конфліктів, претензійна робота, робота з запереченнями, проведення публічних виступів, вміння переконувати, грамотне письмове та усне мовлення.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: