- PRO
Денис
Customer support representative, 35 000 грн
- Розглядає посади:
- Customer support representative, Account Manager, Менеджер по роботі з клієнтами (технічна підтримка), Помічник директора, Менеджер проєктів, Менеджер з діловодства, Оператор чата
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 26 років
- Місто проживання:
- Прилуки
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9280406/
Досвід роботи
Customer support representative
з 08.2024 по 05.2025
(9 місяців)
Sereda.ai (SaaS platform), Дистанційно (IT)
- вів комунікацію з клієнтами (українськими та міжнародними), допомагав з налаштуванням та використанням платформи
- надавав технічну та інформаційну підтримку через email, Telegram, WhatsApp, Intercom
- вирішував запити клієнтів щодо функціональності системи, передавав технічні проблеми розробникам та контролював їхнє закриття
- самостійно створював покрокові інструкції для користувачів українською та іншими мовами
- брав участь у підготовці демо-презентацій та зборі зворотного зв’язку від клієнтів
- ініціював покращення в UX, на основі звернень користувачів
- забезпечував стабільну роботу клієнтської частини сервісу в періоди зростання навантаження
Customer support representative
з 08.2020 по 07.2024
(3 роки 11 місяців)
Euro marketing group (Gambling), Дистанційно (IT)
Обов‘язки:
- спілкування з клієнтами шляхом мессенджерів та електронної пошти
- визначення мети звернення
- надання допомоги у вирішенні технічних проблем при використанні сайту
- надання інформації щодо функціональності сайту
- аналіз проблем та їх вирішення, шляхом надання рекомендацій щодо їх усунення, які були виявлені при використанні сайту
- перевірка транзакцій, допомога з поповненням рахунку та виведенням коштів
- ведення внутрішньої документації та звітності щодо звернень клієнтів
- виявлення типових запитів і передача зворотного зв’язку команді продукту
- робота з декількома чатами або системами одночасно у багатозадачному режимі
Освіта
НУ «ОЮА»
Факультет адвокатури, Одеса
Вища, з 2016 по 2020 (4 роки)
Знання і навички
- MS Word
- Ведення звітності
- Робота з клієнтами
- Google Docs
- Робота із запереченнями
- Комунікабельність
- Ведення CRM
Знання мов
- Українська — просунутий
- Російська — просунутий
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Особисті якості: відповідальний, емпатичний, уважний до деталей, люблю наводити порядок у процесах, швидко навчаюся новому.
Життєві принципи: повага до людей, чесність, прозорість у комунікації, готовність допомагати, турбота про результат.
Захоплення: музика, психологія звичок, спорт, цікавість до цифрових сервісів.
Вимоги до місця роботи: ціную адекватну команду, здорову комунікацію, прозорі задачі та можливість впливати на процес. Готовий до навчання та розвитку в напрямку client success, account або project management.
Схожі кандидати
-
Support manager
Дистанційно -
Customer support representative
Дистанційно -
Customer Support Specialist
20000 грн, Дистанційно -
Business Development Manager (Sales), Customer Support Representative
Дистанційно -
Менеджер, агент, представитель по продажам пиломатериалов оптом
Дистанційно, Вінниця , ще 8 міст -
Інженер (технічна підтримка)
25000 грн, Дистанційно, Дніпро