Резюме від 9 квітня 2024 Файл

Олена

Бухгалтер

Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Балас Олена
Повна зайнятість.
Місто:Київ, Вишневе
Контактна інформація
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи
Бухгалтер
з 09.2017 по 01.2023 (5 років 4 місяці)
ТОВ ТЕПЛОГАЗНЕРГОПОСТАЧ, Київ (Енергетика/Виробництво)
• Автоматизація процесів: нарахувань, платежів, розрахунку вартості продукції (тарифів) компанії, звітів;
• Ведення обліку ФОП (единий податок 3 група без ПДВ)
• Ведення обліку Юр Особи
• Облік розрахунків з покупцями та постачальниками 361, 631 (великі обсяги)
• Щомісячні Акти звірок з контрагентами
• Оприбуткування імпортних операцій
• Облік транспортних витрат
• Рознесення виписок в 1-С BAS 1-С УТП
• Проведення оплат "Приват - 24", "Ощад - 24",
• Складання управлінської, податкової та фінансової звітності ЮР особа на єдиному податку;
• Підготовка необхідних документів для реєстрацї та закриття ФОП та Юридичної Особи;
• Укладення договорів на обслуговування та прийом платежів з фінансовими установами;
• Відкриття та закриття зарплатних проектів;
• Розробка технічних завдань для створення сайту компанії та його наповнення;
• Розробка технічних завдань для створення особового кабінету клієнта;
• Планування і оцінка потреби в персоналі;
• Пошук та відбір персоналу;
• Контроль правильності застосування цін та тарифів;
• Складання калькуляцій;
• Встановлення та узгодження тарифів в органах місцевого самоврядування;
• Вдале проходження перевірок з боку контролюючих органів;
• Складання звітів керівництву, контролюючим органам та іншим державним органам, які контролюють діяльність компанії;
• Консультація клієнтів (фізичні, юридичні особи);
• Підготовка відповідей на запити клієнтів, інших структурних підрозділів, контролюючих органів;
• Підготовка стратегії для складання позовних заяв;
• Участь у судових засіданнях;
• Ефективна комунікація з контролюючими органами та органами влади.
Головний економіст управління податкового обліку
з 10.2011 по 07.2016 (4 роки 9 місяців)
АТ "Райффайзен банк Аваль", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Складання консолідованої декларації по ПДВ та додатків;
• Складання та реєстрація ПН/РК в ЄРПН;
• Ведення реєстрів податкових накладних;
• Контроль утримання ПДФО та ВЗ;
• Складання 1-ДФ;
• Участь, розробка та впровадження нових банківських програмних продуктів для використання в податковому обліку;
• Складання технічних завдань для IT спеціалістів для автоматизації податкового обліку та звітності;
• Складання презентацій.
Провідний економіст управління податкового обліку
з 10.2007 по 06.2011 (3 роки 8 місяців)
АТ "Райффайзен банк Аваль", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Ведення податкового обліку основных фондів та нематериальних активів, нарахування амортизації.
• Погодження договорів и платежів на предмет відповідності чинному законодавству.
Головний державний податковий інспектор відділу адмін. ПДВ
з 09.2004 по 10.2007 (3 роки 1 місяць)
Державна податкова інспекція, Біла Церква (Державні організації)
• Зовнішньо – економічна діяльність,
• Валютні операції,
• Імпорт, експорт векселя,
• Відшкодування ПДВ,
• Пільгові операції,
• Робота з ліцензійними видами діяльності;
• Проведення аналізу підприємств;
• Провведення документальних та камеральних перевірок підприємств; Проведення робіт по виявленню сумнівних фінансових операцій та підготовка метеріалів підрозділам по боротьбі з податковими правопорушеннями;
• Участь у засіданнях господарських судів.
Освіта
Національна академія статистики, обліку та аудиту
Фінансовий факультет спеціальність облік і аудит, Київ
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)
Додаткова освіта
бухгалтерський, податковий, юридичний курс (податковий юрист) (2020, 2022)
Професійні та інші навички
• Навички роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, PowerPoint, Access, Outlook), навички роботи з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox), ) і електронною поштою. Знання 1С УТП, 1c bas, електронна звітність, електронний кабінет платника податків, медок, клієнт - банк "Приват - 24", "Ощад - 24", банківські програми
Знання мов
• Українська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Англійська ─ середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: