Резюме від 22 квітня 2024 Файл

Сергій

Заступник директора

Вік:
47 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (viber, telegram, whatsApp)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ладан Сергій Миколайович
Дата народження 19.10.1976 року
Проживаю м. Полтава
Професійний, кваліфікований керівник із направлення постачання та закупівель, більше 10 років досвіду.
ЗАГАЛЬНІ
Практичний досвід побудови, формалізації та оптимізації всіх бізнес-процесів постачання, роботи складів.
ВІДОМОСТІ Продовжую розвиватися і покращувати знання та навички в направленнях – управління закупками, управління
підприємством, аналітика та оптимізація витрат. Володію ISO 9001:2015, HACCP,
Вмію швидко і обґрунтовано приймати рішення и працювати в стиснуті терміни в стресових ситуаціях в тому числі.
Креативне мислення, комунікабельність, ініціативність, дисциплінованість, старанність, самостійність,
відповідальність, грамотність.
ДОСВІД РОБОТИ 2022 – ТОВ «Салтівський мясокомбінат», фірмова торгівля. 0952588755міша
Заступник комерційного директора по Україні.
Більше 700 фірмових магазинів по Україні. Робота із категоріями.
Керую закупками всіх товарів на магазини, склад. Робота з постачальниками, аналіз, оптимізація процесів.
Автоматизація. Робота від закупки товарів до виконання планів по продажах.
2021 – 24 лютого 2022 ТОВ ФАРО, «Кременчукмясо».
Директор департаменту МТЗ.
400+ працівників, виробництво мясної продукції та ковбасних виробів
Виконав за 3 місяці конкретних поставлених завдань по об’єднанню і оптимізації процесів постачання. Переведення
постачальників в відстрочку 60 днів, оптимізація закупочних цін на 6-10%. Провів повну інвентаризацію складів. На
25% скоротив залишки на скаладах без страти ефективності роботи. На 90% скоротив завислі позиції на складах.
2020- 2021, ТОВ «Грандмол-Продукт», ТМ «Полтавочка»
Директор із Матеріально-технічного забезпечення
м. Чутово, Полтавська область, 500+ працівників.
Виробництво молочної продукції
Добавлено до попереднього – аналітика бірж, ринків сировини за періоди від теперішнього стану до 10 років.
Стратегічне планування закупок. Розробка методики закупок відповідно до співвідношення ціна- вартість грошей-
оптимальні складські залишки. Автоматизація бізнес-процесів. Та ін.
2017 – 2020 – ПрАТ «ЮРІЯ» (ТМ Волошкове поле),
начальник відділу постачання
м. Черкаси, 700+ працівників
Виробництво молочної продукції
Керував постачанням всіх ТМЦ на завод, вів переговори із постачальниками для оптимізації ціни, аналізував
залишки на складах та фінансові витрати, вів аналітику закупок. Проводив внутрішні тендери. Налагодив чіткий
розподіл роботи в відділі постачання, чіткий контроль за залишками задля оптимізації коштів та уникнення
накопичення залишків та замороження коштів. Перевів за рік всіх постачальників на відстрочку платежу від 31 дня.
Є постановником задач для автоматизації роботи відділу в 1С.Налагодив комунікацію між відділами для
покращення роботи заводу. В підпорядкуванні склади ТМЦ (повна логістика забезпечення заводу ТМЦ), 5
менеджерів постачання, комірники, зав склад,вантажники. Постійно проявляю ініціативу щодо покращення процесів
закупок. Кожен місяць роблю аналітику закупок. Результат - до 10% економії на закупках в порівнянні із попереднім
періодом.
Прийняв участь в впровадженні системи ISO 9001, 22002, 22000, 19011., пройшов міжнародний аудит постачання.
2011 р – 2017 - Техвоєнсервіс ФКТ «Черкаський автомобільний ремонтний завод» - заступник генерального
директора з комерційних питань начальних відділу постачання та збуту
м. Черкаси, 300+ працівників
Ремонт автомобільної техніки, виготовлення комплектуючих для техніки.
Збільшив об’єми ремонту техніки заводу для Міністерства оборони в 4 рази, комерційних об’ємів ремонту в 5 разів.
Налагодив практично із нуля роботу системи закупівель, постачання. Оптимізація фінансових витрат підприємства,
ведення переговорів на рівні власників бізнесу та директорів по постачанню, збуту, погашення заборгованості та ін.
Ввів в дію електронний документообігу та складування (оптимізація роботи в два три рази). В підпорядкуванні -
відділи постачання, збуту, склади (21 працюючий).
2007- 2011 р.р. – АК Банк ФОРУМ (Commerzbank). Начальник відділу Інформаційних технологій та
програмного забезпечення АКБ «Форум»
1998 – 2007 р.р. Начальник відділу автоматизації Черкаської філії АКБ „Легбанк”
2001-2003 Черкаський державний технологічний університет - ЧДТУ
ОСВІТА
ФПФ, економічний факультет, спеціальність “Економіка та Фінанси”. Закінчив з відзнакою.
1993–1998 Черкаський державний університет імені Б.Хмельницького - ЧДУ, фізико-математичний факультет,
спеціальність: математика, фізика та інформатика. Закінчив з відзнакою.
Сертифікат «ISO 9001:2015», внутрішній аудитор, 2018, BCG ACADEMY , КДН «Професійні виробничі закупки»,
2018, Курс «Ораторське мистецтво», 2012, «Професійні продажі», 2014, міжнародні сертифікати по ІТ, бізнес
тренінги
Вміння розставляти пріоритети, системний та аналітичний підхід до процесів, наполегливість у виконанні задач,
ОСОБИСТІ
вміння працювати в команді, орієнтованість на результат, відповідальність, комунікація, безконфліктність. Постійно
ЯКОСТІ самовдосконалююся. Додатково – маю власне авто, готовий до використання в робочих процесах. Займаюся
волонтерською діяльністю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати