Резюме від 7 квітня 2024 PRO

Марина

Помічник бухгалтера, менеджера, керівника, менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Малин
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу

з 02.2005 по 06.2022 (17 років 4 місяці)
Управління праці та соціального захситу населення, Малин (Державні організації)

-надання консультацій з питань трудового законодавства;
-участь у контрольно-перевірочних заходах з питань дотримання законодавства з праці суб’єктів господарювання різних організаційно-правових форм власності;
-організація засідань комісій (комунікація з державними органами, в тому числі і контролюючими, державними спеціальними фондами, керівниками та роботодавцями; складання планів роботи засідань, їх протоколювання та здійснювала контроль за виконанням завдань та протокольних рішень);
-участь у розробленні регіональних цільових програм соціально-еконочіного напрямку (збір, оборка та аналіз великих баз даних, їх систематизація);
-заміщення на період відсутності головного спеціаліста з кадрів;
-розроблення/участь у розробленні розпорядчих документів виконавчого комітету міської ради, які відносилися до компетенції роботи відділу (розпоряджень міського голови, рішень сесій та виконавчого комітету).

Бухгалтер, головний бухгалтер

з 01.2002 по 02.2005 (3 роки 1 місяць)
СП "Лісоторговий склад", Малин (Роздрібна торгівля)

-веденення бухгалтерського та податкового обліку;
-складання та подання податкової звітності;
-касові та банківські операції;
-нарахування та виплата заробітної плати, складання звітності;
-комунікація з податковою службою, фондами, банками, постачальниками та покупцями;
-робота з договорами.
Паралельно додатково по сумісництву у період із березня 2002 по січень 2005 - бухгалтерський супровід трьох суб’єктів господарювання (1 юридична особа та 2 ФОПи)

Освіта

Інститут підприємництва та сучасних технологій

Економіка, Житомир
Вища, з 2001 по 2004 (3 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office MS PowerPoint MS Access

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

- менеджер по роботі з клієнтами (торгівля; освітні послуги) - 8 місяців. Прийом, обробка та консультування за вхідними заявками. Робота із "гарячою" клієнтською базою. Внесення даних до бази у системі CRM (LP-CRM та RIST);
- впевнений користувач ПК та MS Office (Word, Exel, Access, Power Point та інше), вмію працювати з цифрами та таблицями (в тому числі і в Goole Docs/Goole Sheets) . Маю досвід роботи і базові навички роботи в програмах розпізнавання OCR, PDF;
-володію системними знаннями діловодства та ділового спілкування (ділове листування, знання первинної документації та ДСТУ щодо оформлення організаційно-розпорядчих документів;
-маю базове знання первинних бухгалтерських документів і П(с)БО та системи електронного документообігу;.
-знаю принцип роботи та вмію користуватися електронним підписом;
- навики роботи з великою кількістю інформації у режимі багатозадачності.
-відповідальна, уважна, стресостійка. Умію знаходити спільну мову із співрозмовником.
-постійно підтримую свої кваліфікаційні навики та підвищую свій рівень знаньь: беру участь у різноманітних он-лайн навчаннях та вібінарах з питань трудового законодавств, бухгалтерського обліку та англійської мови.
- знання англійської мови - рівень А2

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: