- Файл
Віталій
PR-директор
- Розглядає посади:
- PR-директор, Менеджер з комунікацій
- Вік:
- 51 рік
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9318325/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Віталий Валентинович
Телефон: [
E-mail: [
ПРо себе
Місце народження: м. Кривий Ріг
Національність: українець
Сімейний стан: одружений
Діти: четверо
Професійний досвід
З лютого 2024 по теперішній час - робота з клієнтами з побудови особистісного бренду в сфері розвитку впізнаваності та експертності.
З січня 2023 по січень 2024 року - навчання в Європейській школі психології.
З серпня 2019 року по жовтень 2023 року - приватний підприємець. Стратегічне планування та запуск корпоративних медіа.
З серпня 2018 по липень 2019 року - директор з розвитку та стратегічного партнерства в консалтинговій компанії Jansen і журналі Leadership Journey. Створення стратегії та запуск журналу для власників і СЕО Leadership Journey. Запуск нового напрямку бізнесу Success Digital у консалтинговій компанії Jansen. Домовленості про партнерство з конференціями та виданнями. Продукування та розміщення колонок експертів компанії на партнерських ресурсах. Планування, організація та проведення бізнес-івентів. Контроль випуску журналу.
З лютого по серпень 2018 року - декретна відпустка за власний рахунок!)
З липня по листопад 2017 року - медіа-консультант групи народних депутатів. Створення та запуск медійного напряму політичної організації «Рух “Визволення”, що включає в себе кілька громадських організацій різної спрямованості. Створення стратегії просування організації та її окремих ГО в регіонах і в Україні. Створення та проведення навчання співробітників у напрямку медійної взаємодії з різними аудиторіями. Створення та планування графіка заходів і турів. Медіа-супровід подій організації. Робота з народними депутатами України: репутаційний аудит, коригування іміджу, підготовка до публічних виступів, написання матеріалів. Розробка концепції, наповнення та друк всеукраїнської газети організації. Створення та ведення сторінок у соцмережах.
З травня по липень 2017 року - PR-консультант аграрного холдингу АСТ. Проведення репутаційного аудиту. Розробка і проведення тренінгу для топ-менеджерів компанії та регіональних директорів з медіа-грамотності та публічності. Створення та впровадження стратегії інформаційної взаємодії компанії з пайовиками, представниками сільських громад, місцевою владою та регіональними ЗМІ. Встановлення прямих комунікацій із власниками та керівниками регіональних засобів масової інформації. Поточні антикризові комунікації.
З лютого по травень 2017 року - проектна робота: створення департаменту комунікацій компанії «Комунальні системи України». Тренінги та підбір персоналу в Києві та в регіонах. Розробка і запуск комунікаційної стратегії взаємодії зі ЗМІ, владою і споживачами в містах, де знаходяться ключові активи компанії. Створення та запуск бюджетної регіональної загальнополітичної газети, поширюваної серед ключових аудиторій, що цікавлять компанію.
З вересня 2016 по січень 2017 року - PR-директор мережі АЗК «БРСМ-Нафта». Тренінги з публічності та медіа-грамотності для топ-менеджерів, лінійних керівників і співробітників компанії. Розробка і створення комунікаційної стратегії компанії на основі результатів репутаційного аудиту. Зустрічі, комунікації та домовленості з провідними українськими редакторами та керівниками найбільших українських і зарубіжних ЗМІ. Антикризові комунікації: інформаційне протистояння ДФС України та Генпрокуратурі в особі їхніх керівників у процесі їхніх дій, спрямованих на блокування роботи компанії. Публічні виступи на ТБ.
З вересня 2011 до вересня 2014 року - (паралельно з основною роботою), автор, продюсер і ведучий програми «Мандрівка зі смаком» на «Першому автомобільному» телеканалі.
З вересня 2010 по червень 2016 року - телекомпанія «1+1», головний редактор автопорталу Авто.ТСН.ua. Створення концепції та наповнення інтернет-порталу якісними матеріалами та рубриками. Проведення тест-драйвів, підготовка сценаріїв, репортажів і відеоматеріалів.
З червня 2006 по липень 2010 року - керівник відділу маркетингу та PR Видавництва «Економіка». Розробка концепції просування і позиціонування видань. Виведення на ринок і просування всього спектра видань. Стратегічне планування і поточне бюджетування відділу маркетингу і PR (7 співробітників). Запуск, просування і курирування всіх on-line проектів Видавництва. Створення та проведення тренінгів і семінарів на тему розвитку медіаринку України. Участь у ролі спікера в понад десяток різних семінарів і конференцій. Ініціювання, запуск, проведення та просування маркетингового дослідження «Ділова преса: дослідження керівників». Створення та реалізація внутрішньокорпоративної стратегії розвитку компанії. Організація і проведення корпоративів та інших внутрішньокорпоративних заходів.
З жовтня 2005 по червень 2006 року - PR-директор Видавництва «Економіка» (газета «ДЕЛО», «ІнвестГазета», «Рейтинг ТОП-100. Найкращі компанії України», журнал “Marketing Media Review”).
Розробка стратегії просування і позиціонування першої незалежної ділової щоденної газети «Дело». Організація та налагодження процесу цитування видання. Чітке розуміння і повне знання роботи редакції та взаємозв'язків всередині неї. Проведення зустрічей журналістів щоденної газети «Дело» і тижневика «Інвестгазета» з керівниками прес-служб державних органів і PR-департаментів великих українських компаній.
Створення галузевого Комітету видавців ділової преси у складі п'яти провідних всеукраїнських видавничих домів. Організація проведення та модерування понад 50 круглих столів і понад 30 прес-конференцій. Організація і проведення понад 10 церемоній нагородження ТОП 100.
З травня по жовтень 2005 року - керівник відділу внутрішніх та зовнішных комунікаціях Міністерства промислової політики, помічник Міністра промислової політики України з питань зв'язків з громадськістю, м. Київ. Київ.
Робота над іміджем міністра та його заступників з нуля - вироблення та втілення стратегії просування їхніх основних позитивних сторін та особистих якостей. Підготовка та написання текстів інтерв'ю, коментарів і виступів. Проведення тренінгів з майстерності публічного виступу для міністра, його заступників і директорів департаментів міністерства. Проведення престурів, пресконференцій і неформальних зустрічей із журналістами та редакторами провідних ЗМІ.
З квітня 2003 по травень 2005 року - фахівець зі зв'язків з громадськістю та пресою, ВАТ «Кіровоградобленерго», м. Кіровоград.
Розробка PR-стратегії компанії з нуля. Початок роботи в умовах негативного іміджу компанії та агресивного настрою ЗМІ. Побудова позитивного іміджу керівника компанії в умовах упередженого ставлення журналістів і редакторів провідних видань.
Створення та випуск корпоративної газети «Внутрішня енергія» (тираж 1 500 прим.), висвітлення повсякденної роботи компанії, організація та проведення корпоративних заходів і свят. Створення та постійна підтримка Інтернет-сайту компанії.
З листопада 2003 по травень 2005 року - кіровоградський регіональний кореспондент інформаційного агентства «Інтерфакс-Україна», м. Київ.
1998 - 2003 рік - кореспондент обласної газети «21 канал», м. Кіровоград.
1996 - 2003 рік - ведучий новин і радіопрограм, FM-радіо «Новий день» м. Кіровоград.
ОСВІТА
1997 – 2002 рік - Кіровоградський державний педагогічний університет, історичний факультет.
2009 – 2010 рік - PMD Marketing, MIM.
ВоЛоДіНня ПК:
Впевнений користувач (Word, Excel, Power Point). Просунутий адміністратор сайтів та сторінок у соціальних мережах.
мета:
Зайняти посаду відповідно до своїх навичок і вмінь, постійно підвищувати професійний рівень, продовжити свою освіту.
До своїх сильних сторін відношу енергійність, відповідальність, креативність, толерантність, порядність, пунктуальність, неконфліктність, аналітичний склад розуму, високу самовіддачу, швидке самонавчання, уміння і звичку працювати на результат.
Маю великий досвід роботи всередині різних редакцій - відмінно знайомий з їхнім устроєм і принципами функціонування. Знаю особисто багатьох редакторів та власників українських ЗМІ. Дуже легко знаходжу спільну мову з людьми.
За необхідності можу надати рекомендації з попередніх місць роботи.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
23 000 грн
Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Приватний підприємець, Приватний підприємець, 2 роки 6 місяців
- Директор з розвитку та стратегічного партнерства, Leadership Journey, 1 рік
Схожі кандидати
-
Керівник PR
Дистанційно -
SMM-менеджер
Дистанційно, Київ, Тернопіль -
Head of Content Strategist
Дистанційно, Київ -
Руководитель отдела маркетинга, маркетолог
Дистанційно -
Менеджер з продажу
30000 грн, Дистанційно -
Керівник медіавідділу
Дистанційно