Резюме від 31 січня 2023 Файл

Катерина

Менеджер по закупкам

Місто:
Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Голофєєва Катерина Василівна
Дата народження: 05.12.1985 р.
Місто народження: м. Ізмаїл, Одеська обл.
Місто реєстрації: м. Ірпінь, Київська обл.
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
вересень 2003 р. – лютий 2009 р., Національна Юридична Академія України ім. Ярослава Мудрого;
назва диплома: диплом спеціаліста; тип програми: Освітньо - професійна програма спеціаліста;
напрям підготовки/спеціальність: право/правознавство.
Досвід роботи:
Помічник юриста (юрист)
серпень 2011 р. – березень 2013 р., юридична фірма «ЮрКом», м. Ізмаїл.
Функціональні обов’язки:
— представлення та захист інтересів клієнтів компанії в судах загальної юрисдикції;
— усні та письмові консультації клієнтів роботодавця, загальноправова робота;
— розробка та затвердження типових форм документів;
— повний юридичний супровід замовника послуг.

Юрисконсульт (помічник приватного нотаріуса)
Червень 2013 р. – серпень 2014 р., приватний нотаріус, м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— підготовка та складання договорів (купівлі-продажу, іпотечних договорів, застави майна, оренди, позики і т.п.), заповітів, свідоцтв, заяв, довіреностей, і т.п.;
— робота з Єдиними та Державними реєстрами;
— ведення діловодства, архіву;
— консультування клієнтів;
— ведення статистичної та податкової звітності приватного нотаріуса;

Агент з продажу нерухомості
серпень 2014 р. – 24 лютого 2022 р. АН «Благовіст», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— пошук клієнтів (продаж, покупка, оренда);
— пошук варіантів під потреби клієнтів: розміщення оголошень в базах, робота з базами по підбору варіантів;
— проведення переглядів нерухомості;
— організація збору документів, необхідних для продажу або покупки нерухомості;
— підготовка документів до операції, організація нотаріального завірення документів;
— супровід клієнтів на угоді;

Професійні навички:
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— навички Інтернет продажу;
— навички ведення документообігу;
— навички проведення рекламних компаній;
— вміння вільно вести переговори;

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, порядність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружена.
Можливість відряджень: так.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: