- PRO
Тетяна
Фахівець з документообігу, діловод, 23 000 грн
- Вид зайнятості:
- неповна
- Вік:
- 48 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9322976/
Досвід роботи
Помічник бухгалтера-експерта творчого відділу
з 06.2024 по нині
(1 рік 2 місяці)
ТОВ "Редакція газети "Все про бухгалтерській облік", Київ (ЗМІ, медіа)
Робота зі статтями авторів газети "ВпБО". Підрахунок кількості знаків в статтях. Підготовка підсумкового звіту за місяць для розрахунку гонорарів. Робота в Google-таблицях. Підготовка та розміщення на сайті газети каталога статей. Розміщення інформації, оголошень, фотоматеріалів в групах газети в соціальних мережах. Розміщення питань читачів та відповідей експертів газети на форумі на сайті газети. Архівна робота.
Фахівець з документообігу
з 12.2021 по 12.2022
(1 рік)
ТОВ "Ентерпрайз Бізнес Солюшинз" (Входило до складу Медіа Група Україна), Київ (ЗМІ, медіа)
Регламентований документообіг - формування, реєстрація та архівування документів; створення в 1С заявок на договір, доп.угоди, заявок на витрати грошових коштів згідно рахунків контрагентів, візування та контроль візування документів в 1С.
Работа з договорами та доп.угодами: коригування договорів, внесення правок та виправлень. Сканування/внесення документів та інформації по ним (договори, акти, рахунки, регістраційні документи) в карту контрагента 1С.
Коммунікація з контрагентами щодо передачі документів (договора, доп.угоди, рахунки, акти). Контроль отримання документів від контрагентів.
Секретар керівника
з 08.2017 по 08.2018
(1 рік)
Союз вірмен Україны, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Ведення діловодства (вх./вих документи), прийом документів на підпис керівника, - підготовка документів, запитів та відповідей на листи; - Підготовка презентацій у Power Point; - контроль за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, строками виконання доручень керівника, які взяті на контроль;
•Кадрове діловодство. Підготовка наказів про прийом на роботу, звільнення, на відпустку. Ведення табелю робочого часу.
•ведення адміністративно-господарської діяльності (закупівля канцтоварів, листівок для привітання зі святами, сувенірної продукції, госп.товарів); - надсилання пошти через поштові відділення та компанії експрес-пошти.
•Виконання доручень керівника.
•Робота з офісною технікою (факс, сканер, копіювальний апарат, міні-АТС)
Координатор-валідатор (віддалена робота)
з 12.2015 по 12.2020
(5 років)
4Service Group, Київ (Роздрібна торгівля)
Работа з анкетами таємних покупців. Редагування анкет. Робота з запереченнями торгових точок, що перевірялися.
Помічник керівника (тимчасова робота)
з 07.2015 по 08.2015
(1 місяць)
Кристалл Эссет Менеджмент, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Ведення діловодства (вх./вих документи), прийом документів на підпис керівника, - підготовка документів, запитів та відповідей на листи; - Підготовка презентацій у Power Point; - контроль за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, строками виконання доручень керівника, які взяті на контроль;
•Кадрове діловодство. Підготовка наказів про прийом на роботу, звільнення, на відпустку. Ведення табелю робочого часу.
•ведення адміністративно-господарської діяльності (закупівля канцтоварів, листівок для привітання зі святами, сувенірної продукції, госп.товарів); - надсилання пошти через поштові відділення та компанії експрес-пошти.
•Виконання доручень керівника.
•Робота з офісною технікою (факс, сканер, копіювальний апарат, міні-АТС)
Референт Глави Представництва
з 12.2011 по 09.2014
(2 роки 9 місяців)
Представництво компанії "ЛУКОЙЛ Оверсіз Сервіс", Київ (Гірнича промисловість)
Ведення діловодства (вх./вих документи), прийом документів на підпис керівника, - підготовка документів, запитів та відповідей на листи; - Підготовка презентацій у Power Point; - контроль за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, строками виконання доручень керівника, які взяті на контроль;
•Кадрове діловодство. Підготовка наказів про прийом на роботу, звільнення, на відпустку. Ведення табелю робочого часу.
•ведення адміністративно-господарської діяльності (закупівля канцтоварів, листівок для привітання зі святами, сувенірної продукції, госп.товарів); - надсилання пошти через поштові відділення та компанії експрес-пошти.
•Виконання доручень керівника.
•Робота з офісною технікою (факс, сканер, копіювальний апарат, міні-АТС)
Секретар
з 10.2010 по 05.2011
(7 місяців)
ПзІІ "ЛУКОЙЛ-Україна", Київ (Гірнича промисловість)
Ведення діловодства (вх./вих документи), прийом документів на підпис керівника, - підготовка документів, запитів та відповідей на листи; - Підготовка презентацій у Power Point; - контроль за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, строками виконання доручень керівника, які взяті на контроль;
•Кадрове діловодство. Підготовка наказів про прийом на роботу, звільнення, на відпустку. Ведення табелю робочого часу.
•ведення адміністративно-господарської діяльності (закупівля канцтоварів, листівок для привітання зі святами, сувенірної продукції, госп.товарів); - надсилання пошти через поштові відділення та компанії експрес-пошти.
•Виконання доручень керівника.
•Робота з офісною технікою (факс, сканер, копіювальний апарат, міні-АТС)
Помічник референта начальника КП "Київський метрополітен" - референт фінансового
з 09.2007 по 12.2009
(2 роки 3 місяці)
КП "Київський метрополітен", Київ (Транспорт, логістика)
Ведення діловодства (вх./вих документи), прийом документів на підпис керівника, - підготовка документів, запитів та відповідей на листи; - Підготовка презентацій у Power Point; - контроль за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, строками виконання доручень керівника, які взяті на контроль;
•Кадрове діловодство. Підготовка наказів про прийом на роботу, звільнення, на відпустку. Ведення табелю робочого часу.
•ведення адміністративно-господарської діяльності (закупівля канцтоварів, листівок для привітання зі святами, сувенірної продукції, госп.товарів); - надсилання пошти через поштові відділення та компанії експрес-пошти.
•Виконання доручень керівника.
•Робота з офісною технікою (факс, сканер, копіювальний апарат, міні-АТС)
Секретар – референт Віце-президента
з 11.2004 по 09.2007
(2 роки 10 місяців)
ТОВ НК "Альянс-України", Київ (Гірнича промисловість)
Ведення діловодства (вх./вих документи), прийом документів на підпис керівника, - підготовка документів, запитів та відповідей на листи; - Підготовка презентацій у Power Point; - контроль за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, строками виконання доручень керівника, які взяті на контроль;
•Кадрове діловодство. Підготовка наказів про прийом на роботу, звільнення, на відпустку. Ведення табелю робочого часу.
•ведення адміністративно-господарської діяльності (закупівля канцтоварів, листівок для привітання зі святами, сувенірної продукції, госп.товарів); - надсилання пошти через поштові відділення та компанії експрес-пошти.
•Виконання доручень керівника.
•Робота з офісною технікою (факс, сканер, копіювальний апарат, міні-АТС)
Референт генерального директора
з 10.2003 по 11.2004
(1 рік 1 місяць)
ТД "Укрнафтопродукт", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Ведення діловодства (вх./вих документи), прийом документів на підпис керівника, - підготовка документів, запитів та відповідей на листи; - Підготовка презентацій у Power Point; - контроль за виконанням працівниками виданих наказів та розпоряджень, строками виконання доручень керівника, які взяті на контроль;
•Кадрове діловодство. Підготовка наказів про прийом на роботу, звільнення, на відпустку. Ведення табелю робочого часу.
•ведення адміністративно-господарської діяльності (закупівля канцтоварів, листівок для привітання зі святами, сувенірної продукції, госп.товарів); - надсилання пошти через поштові відділення та компанії експрес-пошти.
•Виконання доручень керівника.
•Робота з офісною технікою (факс, сканер, копіювальний апарат, міні-АТС)
Освіта
Національна Академія керуючих кадрів культури та мистецтва, Інститут державного управління та інформаційної діяльності.
Документознавство та інформаційна діяльність (юридична та кадрова документація), Київ
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки)
Вінницький технікум
Правознавство, Вінниця
Середня спеціальна, з 1997 по 1999 (2 роки)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- 1С
- Internet Explorer
- Windows
- Mozilla Firefox
- Outlook Express
- 1С:Підприємство
- ABBYY FineReader
- HCL Notes
- СЕД
- Уміння користуватись оргтехнікою
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Маю профільну освіту та великий досвід роботи в галузі документознавства (в т.ч. і з первинною бухгалтерською документацією) як у комерційних структурах, так і на держпідприємствах.
Особисті якості: відповідальність, порядність, акуратність, зібраність, врівноваженість, легке сприйняття нових знань, до людей відношуся з повагою. Маю високу працездатність, розпочату справу завжди доводжу до кінця.
Схожі кандидати
-
Фахівець з документообігу
45000 грн, Київ, Бориспіль -
Billing specialist
Київ -
Офіс-менеджер
Київ -
Фахівець з документообігу
30000 грн, Київ -
Фахівець з документообігу
Київ -
Спеціаліст з документообігу
Київ