Резюме від 21 квітня 2024 PRO

Катерина

Помічник керівника

Вік:
35 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника, секретар

з 06.2020 по 12.2022 (2 роки 6 місяців)
Миколаївське регіональне управління Держмолодьжитла, Миколаїв (Державні організації)

•ведення кадрового діловодства та складання кадрової звітності;
•формування та ведення особових справ працівників;
•виконання робіт з обліку персоналу: прийняття на роботу, переведення, звільнення та їх супровід;
•контроль за своєчасним розглядом і поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, що надходять на виконання, перевірка правильності оформлення підготовлених проєктів документів;
•підготовка засідань, круглих столів, координаційних рад (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, ведення їх реєстрації, оформлення протоколів засідань, розміщення повідомлень, оголошень на офіційній сторінці установи);
•ведення підсумованого обліку робочого часу;
•складання графіку відпусток;
•розробка положень та документації по роботі з персоналом;
•підготовка звітної документації, згідно законодавства України.

Фахівець із зв’язків з громадкістю та пресою (прес-секретар)

з 11.2019 по 03.2020 (4 місяці)
Комунальне підприємство «Миколаївоблтеплоенерго», Миколаїв (ЗМІ, медіа)

•Розроблення заходів щодо покращення взаємозв'язків керівника та підприємства з громадськістю, а також взаємовідносин керівника з представниками інших підприємств, партнерами, конкурентами, клієнтами;
•організація прес-конференцій, круглих столів, робочих зустрічей з колективом, громадськістю, виступи в засобах масової інформації;
•підготовка та контроль матеріалів для преси, а також перевірка правильності відображення інформації, яка виходить із підприємства;
•підготовка й випуск рекламно-інформаційних видань, які сприяють розширенню міжнародних і міжгалузевих зв'язків.
•допомога керівникові підприємства у додержанні відповідних норм етикету та протоколу під час прийому службових осіб, відвідувачів та гостей.

Помічник виконавчого директора

з 04.2019 по 11.2019 (7 місяців)
Регіональне відділення АССОГУ у Миколаївській області, Миколаїв (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•консультування з питань тендерних закупівель, роботи в системі ProZorro, розвитку підприємницької діяльності та послуг для населення;
•консультування органів місцевого самоврядування з питань
•підготовка та проведення семінарів та інших заходів на підтримку малого та середнього бізнесу громад;
•підготовка планів, аналітичних звітів, досліджень;
•пряма комунікація з сільськими та селищними радами;
•збір та розповсюдження інформації;
•організація проведення заходів у сільських, селищних радах та об’єднаних громадах.

Завідуюча редакцією, секретар тендерного комітету

з 04.2018 по 05.2019 (1 рік 1 місяць)
Обласний центр пошукових досліджень та редакційно-видавничої діяльності, Миколаїв (Державні організації)

•Організація роботи з оцінювання, редагування, підготовлення рукописів до видання у встановлені терміни;
•забезпечення національно-патріотичного, наукового та літературно-художнього рівня друкованої продукції відповідно до профілю редакції;
•організація роботи з авторською та читацькою кореспонденцією;
•добір авторів, рецензентів, перекладачів, спецредакторів, іншого позаштатного персоналу, підготовка до укладення договорів з науковими працівниками.
Секретаря тендерного комітету:
- Підготовка тендерної документації;
- проведення закупівель через систему електронних торгів;
- планування, складання та оприлюднення річного плану закупівель та змін до нього;
- перевірка пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації та чинному законодавству;
- підготовка звітної документації.

Завідуюча музеєм

з 03.2016 по 04.2018 (2 роки 1 місяць)
Музей "Підпільно-партизанський рух на Миколаївщині 1941-1944рр.", Миколаїв (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

•Організація науково-експозиційної, освітньої, методичної роботи;
•розроблення річних планів роботи музею;
•підготовка місячної та річної звітності;
•ведення кадрової роботи та підбір кадрів працівників, забезпечення їх раціональної розстановки і доцільне використання;
•контроль за дотриманням працівниками музейних інструкцій з обліку і збереження музейних предметів, правил і норм охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту, правил внутрішнього трудового розпорядку.
•організація та проведення культурно-освітніх заходів (круглих столів, семінарів, конференцій).

Освіта

Миколаївський національний університет ім.В.О.Сухомлинського

Вчитель історії та права, Миколаїв
Вища, з 2016 по 2017 (1 рік)

Миколаївський національний університет ім.В.О.Сухомлинського

Психологія, Миколаїв
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Диплом магістра за спеціальністю практичний психолог

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows MS Outlook Internet Explorer Email Opera MS Access Mozilla Firefox Outlook Express Google Chrome CorelDRAW Комунікабельність Графічні редактори WordPad Linux Веб-браузери Робота в команді Аміго Відповідальність MS Office Picture Manager Пунктуальність Дисциплінованість Express Чесність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Вільно працюю в програмах Word,Excel, Аскод (система електронного документообігу).
Особисті якості: відповідальність, націленість на результат, наполегливість, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатися, самоорганізованість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: