Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Анна

Начальник служби охорони праці

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Щетініна Анна Василівна
Контактна інформація
м. Київ
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Особисті дані:
Вік
36
Сімейний стан
Заміжня, маю двох дітей 16 та 9 років
Особисті якості:
Працьовитість, відповідальність, пунктуальність, старанність, цілеспрямованість, дисципліна. Висока особиста самоорганізація і працездатність. Відмінні лідерські та управлінські якості, організаторські здібності. Високий рівень відповідальності, наполегливість в досягненні мети. Аналітичний склад розуму, вміння працювати з великим об'ємом інформації, врівноваженість, високий рівень стресостійкості.
Претендую на посаду: керівник служби охорони праці
Ціль:
Реалізація своїх знань та досвіду для створення ідеальної системи управління охороною праці підприємства.
Заробітна плата:
від 30 тис. грн. і вище
Освіта:
Повна вища
Київський Національний університет будівництва і архітектури. Факультет: Автоматизованих інформаційних технологій, спеціальність: спеціаліст з комп’ютерних наук, рік закінчення навчання 2011.
Додаткове навчання: повне навчання з охорони праці та пожежної безпеки;
Сертифікат BUREAU VERITAS внутрішнього аудитора по ISO 45001:2018, ISO 19011:2018,
Сертифікат THURINGEN UKRAINE внутрішнього аудитора по ISO 9001:2015, ISO 19011:2018,
Сертифікат про проходження навчання в Baitau Partners LLP (школа IOSH) про організацію бережливого виробництва та оцінки ризиків

Досвід роботи:
Оператор комп’ютерного набору, Моторвагонного депо Фастів, Південно-Західної залізниці,
2010-2012
Функції: перенесення даних з Маршрутного листа в електронну систему даних,
Досягнення:
• Впровадження Автоматизованої системи «Маршрут машиніста» для ведення електронної бази обліку витрат електроенергії та обсягів роботи локомотивних бригад
Інженер з охорони праці, Моторвагонного депо Фастів, Південно-Західної залізниці,
2012-2013
Функції: обумовлені Типовим Положенням про службу охорони праці.
Досягнення:
• Набуття першочергових навичок в сфері охорони праці
Начальник відділу/сектору охорони праці*, філії «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця»
З 01.04.2013 по теперішній час (5 р. 9 міс.)

*на даний час в прямому підпорядкуванні маю інженера з пожежної безпеки

З липня 2020 року по теперішній час голова первинної профспілкової організації філії «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця»

З грудня 2023 року начальник сектору з охорони праці та пожежної безпеки виробничого підрозділу «Швидкісне депо» філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Функції: Контроль за створенням безпечних та здорових умов праці на підприємстві, проведенням заходів у цій галузі, додержанням чинного законодавства, правил, стандартів, норм, положень, інструкцій з охорони праці, виробничої санітарії, протипожежного захисту і охорони навколишнього середовища, за наданням робітникам установлених пільг і компенсацій за умовами праці.
Організація навчання та перевірки знань працівників з питань охорони праці.
Організація проведення Атестації робочих місць за умовами праці.
Складання заявок на придбання спецодягу, спецвзуття, захисних пристроїв і засобів.
Впровадження системи управління охороною праці підприємства, спрямовану на забезпечення безпеки, збереження здоров’я і працездатності працюючих в процесі праці в умовах підприємства.
Проведення працівникам інструктажів з охорони праці.
Складання звітності з охорони праці.
Ведення обліку та проведення аналізу причин виробничого травматизму, професійних захворювань, аварій, заподіяної ними шкоди.
Оформлення і зберігання документації з питань охорони праці. Створення архіву документів.
Підготовка листів та звернень підприємства з питань охорони праці.
Організація роботи з питань охорони праці з представниками підрядних організацій.
Розробка положень, інструкції, розділу «Охорона праці» колективного договору, актів з охорони праці, що діють у межах підприємства;
Участь в організації проведення обов’язкових медичних оглядах;
Робота з представниками органу державного нагляду за охороною праці.
Досягнення:
• Впровадження системи управління охороною праці на підприємстві;
• Обладнання класу охорони праці з різноманітною наочною агітацією, засобами візуалізації та технічними засобами навчання (комп’ютери, проектор і т.д.);
• Розробка макетів та норм забезпечення спецодягом, спецвзуттям та засобами захисту для працівників;
• Організація навчання з охорони праці за допомогою конспектів лекцій, презентаційних матеріалів та тестувань;
• В 2018 році, 2022 році та 2023 році підприємство зайняло І місце в огляді-конкурсі на кращий структурний підрозділ Укрзалізниці.
Додаткові функціональні обов’язки з пожежної безпеки:
Забезпечення встановленого протипожежного режиму підприємства;
Контроль за дотриманням працівниками правил та норм пожежної безпеки;
Проведення заходів в галузі пожежної безпеки з додержанням чинного законодавства, правил, стандартів, норм, положень, інструкцій;
Організація навчання та перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки;
Складання заявок на придбання засобів протипожежного захисту та первинних засобів пожежогасіння;
Організація придбання відповідно до Норм та контроль за справним станом протипожежного інвентарю;
Проведення працівникам інструктажів з питань пожежної безпеки;
Складання звітності з питань пожежної безпеки;
Оформлення і зберігання документації з питань пожежної безпеки. Створення архіву документів;
Підготовка листів та звернень підприємства з питань пожежної безпеки;
Організація роботи з питань пожежної безпеки з представниками підрядних організацій.
Розробка положень, інструкції, актів з питань пожежної безпеки, що діють у межах підприємства;
Огляд стану протипожежних заходів у всіх будівлях і спорудах в терміни, що залежать від специфічних умов експлуатації виробничих будівель;
Розробка та погодження планів евакуації та схеми руху по території підприємства;
Залучення ліцензованих організацій до виконання робіт із забезпечення справного технічного стану засобів пожежної автоматики і пожежогасіння, систем протипожежного водопостачання, димовидалення, установок оповіщення працівників при пожежі.

Навички роботи з комп’ютером:

Впевнений користувач (Microsoft Office, Microsoft Outlook, мережа Internet), корпоративні системи документообігу «Megapolis.DocNet», «Lotus Notes», CRM-системи
Додаткова інформація:
Наявність власної бази нормативно-правових актів для підприємства (приклади наказів, положень, інструкцій і т.д.)
Рівень знань англійської мови: Pre-Intermediate (A2).

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: