Резюме від 27 квітня 2024 Файл

Тетяна

Інспектор відділу кадрів

Вік:
35 років
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Говтвяниця Тетяна Владиславівна

Дата народження:
01.02.1989р. - 33 роки, Україна, м. Полтава
Сімейний стан:
розлучена
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Місце проживання:
м. Полтава, вул. Курчатова

Кар’єра
ТОВ "Паритет-СМІК", (магазин дитячих речей), посада- продавець. Період роботи: 06.10.2008-20.11.2008р.
ТОВ"ОSTIN", (магазин одягу), посада - продавець консультант. Період роботи: 15.02.2011-27.01.2016р.
ТОВ "КОНГРЕС ПЛЮС" (АЗС), посада - оператор заправних станцій. Період роботи 08.06.2016-11.11.2016 р.
ТОВ "СМ Центр", (фітнес Центр ), посада - адміністратор фітнес центру. Період роботи: 01.12.2016-10.02.2017р.
ТОВ "АЛЬТЕР П", ТОВ "ДЖАМП" (дистриб’юторська фірма продуктів харчування та гігієни), посада менеджер (управитель) з персоналу (інспектор з кадрів), помічник керівника, секретар. Період роботи 10.07.2017-21.03.2022.

Обов'язки на посаді менеджера з персоналу (інспектора з кадрів)
Ведення кадрового обліку (150 працівників),
Забезпечення персоналом - пошук і підбір персоналу різного рівня,
розробка посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку,
Вирішення конфліктних ситуацій.
Формування та ведення особових справ співробітників;
Заповнення, облік та зберігання трудових книжок;
Оформлення щорічних основних та додаткових відпусток працівників;
Оформлення прийому, переведення та звільнення співробітників;
Підготовка довідок з місця роботи;
Ведення архіву особових справ.
Здатність працювати з великими обсягами інформації; відповідальність; здатність до швидкого навчання.
Вільне володіння програмами 1С 8, Medoc, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
Знання КЗПП України, основ діловодства;
Українська, російська мови- вільне володіння.
знання оргтехніки (ксерокс, принтер, сканер)

Обов'язки на посаді секретаря та помічника керівника.
Прийом і розподіл вхідних дзвінків;
Робота в програмі 1С;
Координація зустрічей і переговорів, активна участь в організації та проведенні ділових заходів;
Замовлення канцтоварів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
Робота з кур'єрською службою;
Допомога в організації корпоративних свят;
Виконання доручень керівника.

Освіта
Навчалася в ПДАА (бакалавр) в період 2008-2012 року, за спеціальністю Агроном, Майстер зеленого будівництва.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: