Резюме від 15 травня 2023 Файл

Ольга

Головний бухгалтер

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

​ Кохановська Ольга Геннадіївна
Дата народження: 14 лютого 1984
Місто: Київ
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
​ Досвід роботи
​ Головний бухгалтер
з 08.2019 по 02.2023 (3 роки 7 місяців)
ТОВ «АР ЛЮБАР» (АГРО-РЕГІОН, Київ)
Ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій по вирощуванню зерна, зберіганню (елеваторний модуль), розрахунок собівартості готової продукції, ЗЕД (експорт, імпорт).
Підготовка і подання фінансової звітності (баланс), податкової звітності (єдиного податку 4 групи, декларацій з ПДВ, орендної плати за землю, екологічного податку, 4ДФ), статистичної звітності (50-сг, 1-підприємництво, 21-заг, 4-сг, 29-сг, 9-сг).
Ведення обліку ПДВ, контроль за правильністю формування і реєстрації податкового зобов’язання та кредиту.
Контроль за оформленням, повнотою та коректністю проведення первинних документів.
Нарахування та контроль за своєчасною сплатою податків.
Підготовка документів та участь у проходженні податкових та аудиторських перевірок.
Моніторинг електронного кабінету платника податків.
Звірка з податковими інспекціями, відповіді на запити.
​ Заступник головного бухгалтера по податковому обліку
з 05.2017 по 07.2019 (2 роки 2 місяці)
ТОВ «АКРІС АГРО» (АСТ, Київ)
Розрахунок, складання та подача податкової звітності з єдиного податку 4 групи, декларацій з орендної плати за землю.
Складання податкової декларації з ПДВ в частині податкового кредиту (контроль правильності складання податкових накладних та розрахунків коригування, контроль за порядком оформлення первинних документів відповідно до отриманих податкових накладних).
Складання податкової декларації з ПДВ в частині бюджетного відшкодування ПДВ (формування суми бюджетного відшкодування, збір всієї первинної документації для перевірки).
Нарахування та контроль за своєчасною сплатою податків.
Моніторинг електронного кабінету платника податків.
Звірка з податковими інспекціями, відповіді на запити.
Облік касових операцій.
З 06.2018 по 07.2019 ведення підприємства в холдингу: податкова звітність з єдиного податку 4 групи, декларації з орендної плати за землю, податкова декларація з ПДВ, ЄСВ, форма 1ДФ, статистичні звіти, розрахунок заробітної плати, основні засоби.

​ Бухгалтер по заробітній платі
з 04.2016 по 05.2017 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «АКРІС АГРО» (АСТ, Київ) 750 прац.
Розрахунок і виплата заробітної плати: відпустки, листки з тимчасової непрацездатності, відрядження, доплати, утримання за переліміт мобільного зв’язку.
Формування заявок в ФСС.
Складання та подача звітності по заробітній платі (ЄСВ, 1ДФ, ФСС, статистика, звіти в виконавчі служби).
Видача довідок працівникам.

​ Бухгалтер по заробітній платі, інспектор по кадрам
з 09.2006 по 03.2015 (8 років 6 місяців)
ТОВ "Уманський гранкар’єр" (Добування і переробка граніту)
Розрахунок і виплата заробітної плати: відрядна (бригадна) система погодинної форми з використанням КТУ, відпустки, листки з тимчасової непрацездатності, відрядження, доплати, премії і т.д.
Формування заявок в ФСС.
Складання та подача звітності по заробітній платі (ЄСВ, 1ДФ, ФСС, статистика, звіти в виконавчі служби).
Видача довідок працівникам.
Ведення кадрового діловодства в повному обсязі: накази, особові справи, трудові книжки, додаткова відпустка за шкідливі умови праці і ненормований робочий день, атестація робочих місць, пільгова пенсія по Списку 2, переведення на режим неповного робочого часу в зв’язку з економічними труднощами на підприємстві.
На період відсутності основних працівників виконувала обов’язки по обліку касових операцій, авансових звітів, подорожних листів, реалізації продукції (в т.ч. реєстрація ПН).
​ Освіта
​ Вища
з 09.2008 по 10.2010
Уманський національний університет садівництва, Бухгалтерський облік і аудит, Умань.
​ Вища
з 09.2001 по 09.2008
Уманський національний університет садівництва, Менеджмент ЗЕД, Умань.
​ Професійні навики
Навики роботи з комп’ютером
Впевнений користувач 1С: 7.7-8.2, M.e.doc, Microsoft Office, Клієнт-банк.
​ Додаткова інформація
В 2004 р. робота в компанії Goodwill Industries International, Inc. (США) по студентській програмі Work And Travel.

Особисті якості: високий рівень відповідальності, уважність, самостійність, комунікабельність, старанність, здатність швидко навчатись, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: