- PRO
Євгеній
Комерційний директор
- Розглядає посади:
- Комерційний директор, Керівник бізнес-напрямку, Керівник з розвитку, Операційний директор, Регіональний керівник
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/935001/
Досвід роботи
Керівник бізнес-напрямку
з 11.2023 по нині
(1 рік 9 місяців)
Wanted Vegan, Київ (Харчова промисловість)
- Формування та реалізація стратегії розвитку напрямку рослинних альтернатив їжі;
- Аналіз ринку, конкурентів, споживчих тенденцій для виявлення вектору розвитку;
- Створення та узгодження асортиментної та цінової політики;
- Розвиток каналів збуту: В2В, В2С, дистрибуції, В2G (тендери);
- Планування та досягнення завдань по
товарообігу;
- Залучення нових стратегічних партнерів та клієнтів, побудова міцних та довгострокових відносин, особиста участь у ключових переговорах, включаючи регіональні;
- Розширення клієнтської бази, розвиток нових каналів збуту, збільшення обсягів продажів;
- Планування та запуск нових продуктів на ринок у співпраці з R&D (виробництво);
- Планування та реалізація рекламних компаній у різних медіа-каналах (онлайн, офлайн);
- Координація створення бренд буку, просування;
- Формування, навчання та управління командою, KPI персоналу;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Оптимізація витрат, збільшення; рентабельності проєкту;
Комерційний директор
з 06.2017 по 03.2022
(4 роки 9 місяців)
Піца Делівери (Піца/Суші 33), Киев (Роздрібна торгівля)
- Визначення та реалізація комерційної стратегії підприємства (продажу, закупівлі, бюджетування, маркетинг)
- Планування річних показників продажів, маркетингових бюджетів
- Досягнення поставлених завдань щодо товарообігу, збільшення трафіку, оптимізації food coast, збільшення маржинальності
- Контроль дебіторської заборгованості, оборотності, АВС/XYZ аналіз
- Побудова орієнтованої на результат та клієнта структури комерційного відділу
- Організація ефективної взаємодії комерційного та інших відділів у компанії
- Формування та контроль цінової, асортиментної політики, виведення на ринок нових продуктів
- Координація моніторингу конкурентів, SWOT аналіз
- Реалізація стратегії просування Компанії у різних каналах збуту: В2С, В2В
- Пошук постачальників, переговорна компанія, укладання договорів
- Розвиток відносин із ключовими бізнес партнерами
- Управління персоналом, участь у підборі та навчанні, впровадження KPI у роботу команди
- Координація роботи відділу маркетингу та реклами, контроль витрат
- Планування та контроль маркетингових заходів, бюджетування
- Участь у розробці та оптимізації програми лояльності, оцінка ефективності
Досягнення: збільшення товарообігу на 35% (LFL/рік), збільшення середнього чека на 25-30%, збільшення конверсії сайту на 20%. Оптимізація операційних витрат. Збільшення рентабельності проекту з 7 до 15%
Комерційний директор, Керівник фірмової торгівельної мережі
з 01.2014 по 06.2017
(3 роки 5 місяців)
Lauffer Group, "ТД Золотий Урожай Рітейл", Київ, Одесса, Харьков, Дніпро. (Роздрібна торгівля)
- Впровадження комерційної стратегії компаній (позиціонування, ціновий сегмент, довгострокові та короткострокові цілі).
- Координація, складання перспективних та виконання поточних планів (продажу, закупівлі, маркетинг).
- Організація взаємодії комерційного та інших відділів у компанії.
- Постановка завдань, оперативний контроль відділів продажу, відділу закупівель, оцінка ефективності роботи (KPI), впровадження заходів щодо покращення результатів.
- Контроль дебіторської заборгованості
- Формування цінової, асортиментної політики, оптимізація.
- Виведення на ринок нових продуктів.
- Участь у організації та контролі логістичної діяльності компанії.
- Проведення переговорів з ключовими партнерами, підписання договорів, контроль виконання договірних зобов'язань.
- Організація навчання операційного персоналу.
- Спільно з відділом маркетингу, планування та бюджетування промо-заходів компанії.
- Координація та контроль виконання плану маркетингових заходів, оцінка ефективності.
Досягнення: Впровадження мотиваційної програми команди. Збільшення доходу на 30% (LFL/рік), збільшення трафіку покупців на 25%, збільшення маркетингових надходжень на 35% (постачальники), забезпечено зростання рентабельності компанії з 5 до 12%. Ребрендинг, зміна формату мережі. Відкриття нових торгових об'єктів (+16 ТП до наявних).
Категорійний менеджер
з 05.2012 по 10.2013
(1 рік 5 місяців)
ЕКО (Екомаркет), Киев (Роздрібна торгівля)
- Управління товарними категоріями;
- Формування, оптимізація асортиментних матриць;
- Пошук постачальників, виробників, відповідно до потреб торгової мережі;
- Оцінка пропозицій, проведення переговорів, укладання контрактів на постачання, маркетингу;
- Забезпечення максимально конкурентних цін на продукцію, та умов поставок;
- Моніторинг, аналіз конкурентного оточення;
- Участь у розробці цінової стратегії з поділом за ціновими сегментами;
- Контроль за дотриманням безперебійних поставок продукції, дотримання договірних зобов'язань, вирішення претензійних питань;
- Контроль та виконання KPI (товарообіг, дохід, оборотність, маркетинговий бюджет);
- Аналіз, оцінка досліджень Nielsen, GfK, прийняття рішень щодо часток, поличного простору, сегментації категорій;
- Трейд маркетинг, BTL активність, оцінка ефективності;
- Участь та координація запуску нових продуктів СТМ: позиціонування на ринку, дегустації, участь у розробці концепції упаковки;
- Відбір асортименту, формування замовлень на імпорт, ціноутворення;
Категорійний менеджер
з 03.2011 по 05.2012
(1 рік 2 місяці)
Ритейл Групп (Велика Кишеня, Велмарт), Киев (Роздрібна торгівля)
- Розробка асортиментних матриць, планограм торгових майданчиків у категорії;
- Формування, оптимізація асортименту товарних категорій;
- Пошук постачальників, оцінка пропозицій, проведення тендерів, укладання довгострокових контрактів на постачання;
- Забезпечення максимально конкурентних цін на продукцію, та умов постачання;
- Ціноутворення з поділом по третинах (перша ціна, середній, дорогий сегмент);
- Узгодження та затвердження маркетингових бюджетів;
- Оцінка конкурентного оточення, моніторинг KVI;
- Спільно з відділом маркетингу, розробка акційних пропозицій та промо заходів
- Контроль та виконання плану з товарообігу, доходу, оборотності, маркетингу;
- Постановка завдань та контроль виконання для менеджерів відділу закупівель, завідувачів секцій ТП;
- Розвиток та просування власних торгових марок (Private Label);
- Вивчення попиту, розвиток нових напрямків, підготовка пропозицій щодо власного імпорту (КНР, ЄС);
- Моніторинг, перемовини, відбір продукції у виробників (КНР, ЄС);
- Аналіз, прийняття рішення щодо закупівлі імпорту;
- Формування замовлень на імпорт, ціноутворення;
Освіта
Университет Економики и Права "Крок"
Маркетинг, Киев
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки)
НТУУ(КПІ)
РТФ, Киев
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінги, Семінари: Ефективність продажів. Мотивація команди. Аналіз та оптимізація грошових потоків. Успішні переговори.
2008-2012
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS PowerPoint
- Adobe Photoshop
- CRM
- Битрикс24
- Adobe
- Qlik
- Управлінські навички
- Самостійне прийняття рішень
- Пунктуальність
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Професійні навички та досягнення:
Успішний досвід запуску та управління проектами (закупівлі, виробництво, продаж);
Розробка асортиментної, цінової політики, відповідно до цілей та стратегії розвитку Компанії;
Побудова переговорного процесу, укладання контрактів, врегулювання договірних розбіжностей, вибудовування довгострокових взаємовигідних відносин із ключовими партнерами;
Вміння аналізувати ринок на експертному рівні та прогнозувати тренди;
Володіння стратегічним і критичним мисленнями;
Досвід відкриття торгових та виробничих майданчиків;
Управління командою (понад 14 осіб), навчання, впровадження KPI, створення продуктивної корпоративної атмосфери;
Знання та досвід застосування методів просування товарів та послуг, трейд маркетинг, E-commerce, SEO, SMM;
Участь у створенні та розвитку програм лояльності для кінцевого споживача, оцінка ефективності;
Робота на тендерних майданчиках;
Виведення бізнесу на новий рівень фінансової ефективності;
Досвід закордонних відряджень;
Особистісні якості:
Проактивність, високі комунікаційні та презентаційні навички; Стресостійкість; Вміння відстоювати інтереси компанії; Здатність швидко оцінювати ситуацію та приймати рішення; Навички керування персоналом; Фінансова порядність; Маю відстрочку щодо мобілізації.
Схожі кандидати
-
Керівник відділу продажу
60000 грн, Київ -
Керівник відділу продажу
Київ -
Керівник відділу продажу
Київ -
Руководитель отдела продаж
Київ, Вінниця , ще 2 міста -
Комерційний директор
Київ -
Директор з продажу
Київ, Вінниця , ще 3 міста