• PRO

Євгеній

Комерційний директор

Розглядає посади:
Комерційний директор, Керівник бізнес-напрямку, Керівник з розвитку, Операційний директор, Регіональний керівник
Вид зайнятості:
повна
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник бізнес-напрямку

з 11.2023 по нині (1 рік 9 місяців)
Wanted Vegan, Київ (Харчова промисловість)

- Формування та реалізація стратегії розвитку напрямку рослинних альтернатив їжі;
- Аналіз ринку, конкурентів, споживчих тенденцій для виявлення вектору розвитку;
- Створення та узгодження асортиментної та цінової політики;
- Розвиток каналів збуту: В2В, В2С, дистрибуції, В2G (тендери);
- Планування та досягнення завдань по
товарообігу;
- Залучення нових стратегічних партнерів та клієнтів, побудова міцних та довгострокових відносин, особиста участь у ключових переговорах, включаючи регіональні;
- Розширення клієнтської бази, розвиток нових каналів збуту, збільшення обсягів продажів;
- Планування та запуск нових продуктів на ринок у співпраці з R&D (виробництво);
- Планування та реалізація рекламних компаній у різних медіа-каналах (онлайн, офлайн);
- Координація створення бренд буку, просування;
- Формування, навчання та управління командою, KPI персоналу;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Оптимізація витрат, збільшення; рентабельності проєкту;

Комерційний директор

з 06.2017 по 03.2022 (4 роки 9 місяців)
Піца Делівери (Піца/Суші 33), Киев (Роздрібна торгівля)

- Визначення та реалізація комерційної стратегії підприємства (продажу, закупівлі, бюджетування, маркетинг)
- Планування річних показників продажів, маркетингових бюджетів
- Досягнення поставлених завдань щодо товарообігу, збільшення трафіку, оптимізації food coast, збільшення маржинальності
- Контроль дебіторської заборгованості, оборотності, АВС/XYZ аналіз
- Побудова орієнтованої на результат та клієнта структури комерційного відділу
- Організація ефективної взаємодії комерційного та інших відділів у компанії
- Формування та контроль цінової, асортиментної політики, виведення на ринок нових продуктів
- Координація моніторингу конкурентів, SWOT аналіз
- Реалізація стратегії просування Компанії у різних каналах збуту: В2С, В2В
- Пошук постачальників, переговорна компанія, укладання договорів
- Розвиток відносин із ключовими бізнес партнерами
- Управління персоналом, участь у підборі та навчанні, впровадження KPI у роботу команди
- Координація роботи відділу маркетингу та реклами, контроль витрат
- Планування та контроль маркетингових заходів, бюджетування
- Участь у розробці та оптимізації програми лояльності, оцінка ефективності

Досягнення: збільшення товарообігу на 35% (LFL/рік), збільшення середнього чека на 25-30%, збільшення конверсії сайту на 20%. Оптимізація операційних витрат. Збільшення рентабельності проекту з 7 до 15%

Комерційний директор, Керівник фірмової торгівельної мережі

з 01.2014 по 06.2017 (3 роки 5 місяців)
Lauffer Group, "ТД Золотий Урожай Рітейл", Київ, Одесса, Харьков, Дніпро. (Роздрібна торгівля)

- Впровадження комерційної стратегії компаній (позиціонування, ціновий сегмент, довгострокові та короткострокові цілі).
- Координація, складання перспективних та виконання поточних планів (продажу, закупівлі, маркетинг).
- Організація взаємодії комерційного та інших відділів у компанії.
- Постановка завдань, оперативний контроль відділів продажу, відділу закупівель, оцінка ефективності роботи (KPI), впровадження заходів щодо покращення результатів.
- Контроль дебіторської заборгованості
- Формування цінової, асортиментної політики, оптимізація.
- Виведення на ринок нових продуктів.
- Участь у організації та контролі логістичної діяльності компанії.
- Проведення переговорів з ключовими партнерами, підписання договорів, контроль виконання договірних зобов'язань.
- Організація навчання операційного персоналу.
- Спільно з відділом маркетингу, планування та бюджетування промо-заходів компанії.
- Координація та контроль виконання плану маркетингових заходів, оцінка ефективності.

Досягнення: Впровадження мотиваційної програми команди. Збільшення доходу на 30% (LFL/рік), збільшення трафіку покупців на 25%, збільшення маркетингових надходжень на 35% (постачальники), забезпечено зростання рентабельності компанії з 5 до 12%. Ребрендинг, зміна формату мережі. Відкриття нових торгових об'єктів (+16 ТП до наявних).

Категорійний менеджер

з 05.2012 по 10.2013 (1 рік 5 місяців)
ЕКО (Екомаркет), Киев (Роздрібна торгівля)

- Управління товарними категоріями;
- Формування, оптимізація асортиментних матриць;
- Пошук постачальників, виробників, відповідно до потреб торгової мережі;
- Оцінка пропозицій, проведення переговорів, укладання контрактів на постачання, маркетингу;
- Забезпечення максимально конкурентних цін на продукцію, та умов поставок;
- Моніторинг, аналіз конкурентного оточення;
- Участь у розробці цінової стратегії з поділом за ціновими сегментами;
- Контроль за дотриманням безперебійних поставок продукції, дотримання договірних зобов'язань, вирішення претензійних питань;
- Контроль та виконання KPI (товарообіг, дохід, оборотність, маркетинговий бюджет);
- Аналіз, оцінка досліджень Nielsen, GfK, прийняття рішень щодо часток, поличного простору, сегментації категорій;
- Трейд маркетинг, BTL активність, оцінка ефективності;
- Участь та координація запуску нових продуктів СТМ: позиціонування на ринку, дегустації, участь у розробці концепції упаковки;
- Відбір асортименту, формування замовлень на імпорт, ціноутворення;

Категорійний менеджер

з 03.2011 по 05.2012 (1 рік 2 місяці)
Ритейл Групп (Велика Кишеня, Велмарт), Киев (Роздрібна торгівля)

- Розробка асортиментних матриць, планограм торгових майданчиків у категорії;
- Формування, оптимізація асортименту товарних категорій;
- Пошук постачальників, оцінка пропозицій, проведення тендерів, укладання довгострокових контрактів на постачання;
- Забезпечення максимально конкурентних цін на продукцію, та умов постачання;
- Ціноутворення з поділом по третинах (перша ціна, середній, дорогий сегмент);
- Узгодження та затвердження маркетингових бюджетів;
- Оцінка конкурентного оточення, моніторинг KVI;
- Спільно з відділом маркетингу, розробка акційних пропозицій та промо заходів
- Контроль та виконання плану з товарообігу, доходу, оборотності, маркетингу;
- Постановка завдань та контроль виконання для менеджерів відділу закупівель, завідувачів секцій ТП;
- Розвиток та просування власних торгових марок (Private Label);
- Вивчення попиту, розвиток нових напрямків, підготовка пропозицій щодо власного імпорту (КНР, ЄС);
- Моніторинг, перемовини, відбір продукції у виробників (КНР, ЄС);
- Аналіз, прийняття рішення щодо закупівлі імпорту;
- Формування замовлень на імпорт, ціноутворення;

Освіта

Университет Економики и Права "Крок"

Маркетинг, Киев
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки)

НТУУ(КПІ)

РТФ, Киев
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінги, Семінари: Ефективність продажів. Мотивація команди. Аналіз та оптимізація грошових потоків. Успішні переговори.

2008-2012

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Adobe Photoshop
  • CRM
  • Битрикс24
  • Adobe
  • Qlik
  • Управлінські навички
  • Самостійне прийняття рішень
  • Пунктуальність

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Професійні навички та досягнення:

Успішний досвід запуску та управління проектами (закупівлі, виробництво, продаж);
Розробка асортиментної, цінової політики, відповідно до цілей та стратегії розвитку Компанії;
Побудова переговорного процесу, укладання контрактів, врегулювання договірних розбіжностей, вибудовування довгострокових взаємовигідних відносин із ключовими партнерами;
Вміння аналізувати ринок на експертному рівні та прогнозувати тренди;
Володіння стратегічним і критичним мисленнями;
Досвід відкриття торгових та виробничих майданчиків;
Управління командою (понад 14 осіб), навчання, впровадження KPI, створення продуктивної корпоративної атмосфери;
Знання та досвід застосування методів просування товарів та послуг, трейд маркетинг, E-commerce, SEO, SMM;
Участь у створенні та розвитку програм лояльності для кінцевого споживача, оцінка ефективності;
Робота на тендерних майданчиках;
Виведення бізнесу на новий рівень фінансової ефективності;
Досвід закордонних відряджень;

Особистісні якості:
Проактивність, високі комунікаційні та презентаційні навички; Стресостійкість; Вміння відстоювати інтереси компанії; Здатність швидко оцінювати ситуацію та приймати рішення; Навички керування персоналом; Фінансова порядність; Маю відстрочку щодо мобілізації.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: