Резюме від 20 квітня 2023 Файл

Олена

Рекрутер

Вік:
40 років
Місто проживання:
Жовква
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Алієва Олена Борисівна
Дата народження: 04.01.1984р.
Адреса проживання: Львівська обл., м.Жовква, вул. В.Стуса, 7
Телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Заміщення вакантної посади HR – менеджер
Знаю законодавчі та нормативно-правові акти; основи законодавства про працю; завдання, що стоять перед підприємством, перспективи його розвитку; принципи кадрової політики, форми та методи планування й організації роботи з персоналом; умію складати поточні та перспективні плани потреб підприємства; маю досвід використання діагностичних та прогностичних методик оцінки індивідуально-психологічних особливостей та ділових якостей особистості; умію працювати в команді; маю грамотне мовлення;
Досвід роботи

2011 – теп. час
Завідувач сектору профорієнтації
Жовківська районна філія Львівського обласного центру зайнятості
Функціональні обов’язки:
- проведення співбесіди та виявлення ділових та особистих якостей працівників;
- проведення семінарів та вебінарів з метою отримання нових знань та умінь;
- володію методами і технікою публічних виступів;
- проведення тестувань із застосуванням різноманітних методик для визначення професійної спрямованості, наявності відповідних умінь та навиків, надання консультаційних послуг;
- робота з документами, формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- умію систематизувати одержані первинні документи, переносити інформацію, відображену в цих документах, у потрібному аналітичному розрізі до відомостей, виводити підсумки цифрової інформації у цих документах за її видами, напрямками та періодами.
2007-2011рр.
Секретар-референт
ВАТ «Автомат»
Функціональні обов’язки:
- створення та ведення документації
- реєстрація вхідної та вихідної пошти
Освіта

2001 – 2006рр.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Факультет іноземних мов
Спеціальність: іспанська мова і література
Кваліфікація: викладач, філолог
Додаткова освіта

2019 рік

2013 рік
Тренінг А.Степури «Сучасна ораторська майстерність»

Львівський національний університет ім..І.Франка Інститут післядипломної освіти та до університетської підготовки
«Основи психології та психодіагностики»
Професійні навички

Впевнений користувач ПК, володію пакетом програм Microsoft Office
Вільно володію українською та російською мовами, іспанською та англійською мовами з використанням словника
Особисті якості
Гарна пам’ять, усна та письмова грамотність, уважна, аналітичний розум, відповідальна, рівне та спокійне ставлення до різних людей, толерантна, добре розвинені комунікативні навички, надійність, рішуча, стійка до стресу, працьовита; готова вчитись, розвиватись та здобувати нові навички;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

HR-менеджер
Дистанційно

HR-менеджер
Дистанційно

Рекрутер
Дистанційно

Рекрутер
Дистанційно, Тернопіль

HR-менеджер
Дистанційно, Вінниця

Фахівець з кадрового обліку, діловодства та контролю
Дистанційно, Дніпро

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: