Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Артур

Працівник складу, оператор 1С

Вік:
49 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Новіков Артур Борисович
Дата народження: 16.03.1975 г.
т: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
м. Одеса
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

РЕЗЮМЕ

Освіта:

1. 1992-1997 гг. – Донецький державний університет, Факультет - обліково-финансовий, спеціальність - економист.
2. 2000-2003 гг. - Інститут післядипломної освіти при Київському державному університеті, факультет – юридичний, спеціальність – юрист.

Опыт работы:

1. 1998-1999 р. - АБ "Ікарбанк", м. Донецьк, посада - спеціаліст кредитного відділу;
2. 1999-2000 р. - ПП "Спецпромдеталь", м. Київ, посада - комерційний директор;
3.2000-2001 р. - ДФДП "Держіинформюст", м.Донецьк, посада – адміністратор реєстру рухомого майна;
4. лютий 2001- травень 2002 р. ПП"Металокрепь", м. Донецьк, посада - фінансовий директор;
5. червень 2002 - травень 2008 гг. - ТОВ "Українська дістриб’юція", м. Київ, посада – начальник складу. Обов’язки: ведення внутрішнього управлінського обліку та складського обліку в програмі 1С, организація роботи складів, звірки з постачальниками та покупцями, керування 2-ма роздрібними магазинами (повний фінансовий облік, контроль продаж та поставок, керування персоналом);
6. травень 2009 – по теперішній час – приватний підприємаць. Сфера діяльності – видавництво. На теперішній час діяльність призупинено.
7. жовтень 2013 – січень 2015 гг. – ТОВ «Арзув», м.Київ, посада – начальник склада ЛФМ. Обов’язки: организація роботи склада, облік наявності та витрат ЛФМ, замовлення ЛФМ, проведення інвентаризацій, ведення розрахунків з постачальниками та клієнтами.
8. лютий 2015 г. – лютий 2022 г. – Компанія «ЛакоМода», м.Київ / м.Одесса. Посада – заступник керівника. Обов’язки: організація роботи склада та виробництва, ведення складського обліку, пошук постачальників та підрядників, ведення розрахунків з клієнтами, постачальниками та підрядниками. .

Навички:
Английська мова - читання та переклад із словником, російська - вільно. Офісні програми: MS Office, Internet, 1С: Бухгалтерия, 1С: Склад

Мои особисті якості:
Уважність, порядність, сумлінність,старанніть, грамотність, пунктуальність, комунікабельність, готовність працювати на результат. Відсутність шкідливих навичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: