Резюме від 2 квітня 2023 Файл

Світлана

Методист, співробітник архиву

Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

Сергеєва Світлана Петрівна
29 березня 1971 года
/050/ 448 97 10
02232 м.Київ, проспект Червоної калини, 91-В
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ціль Побудувати професійну кар’єру
методиста , адміністратора,
співробітника архіву, діловода у відомій компанії в Україні,
де я могла б застосувати свої навички,
відмінну підготовку, великий досвід та зробити ефективний внесок в
успішний розвиток організації.

Професійні навички:
• Навички ефективної координації та управління персоналом.
• Навички роботи з документами згідно стандартів вищої освіти
• Навички планування та детальної аналітики
• Навички контролю підлеглих за строками та правилами у відповідності до стандартів підготовки документів
• Навички спілкування з підлеглими
• Навички проведення переговорів
• Впевнений користувач офісних програм, «Парус», «МКР-система, модуль P-Uch»

Досвід работи
Київський Національний Торговельно-Економічний Університет
Лютий 2007 року – Грудень 2022 року (16 років)

Методист першої категорії : Травень 2010 року – Грудень 2022 року
Обов’язки:
1. Систематизація діючих планів та підтримка в належному стані усіх оригіналів навчальних планів, за якими ведеться підготовка фахівців в університеті, включаючи регіональні підрозділи (18 навчальних закладів – структурні підрозділи).
2. Перевірка навчальних планів – ІВК, підготовче відділення для іноземців та осіб без громадянства, центр підготовки до ЗНО, аспірантура.
3. Перевірка навчальних планів на відповідність освітній програмі підготовки, оформленню.
4. Внесення в установленому порядку змін до діючих навчальних планів.
5. Підготовка та передача навчальних планів базового закладу та структурних підрозділів до архіву.
6. Перевірка освітніх програм базового закладу.
7. Консультування структурних підрозділів щодо розробки навчальних планів та освітніх програм.
8. Підготовка проектів постанов вченої ради щодо навчальних планів (базовий заклад та структурні підрозділи).
9. Підготовка проектів наказів відповідно постанові Вченої ради.
10. Аналіз доповідних записок завідувачів кафедр і деканатів щодо необхідності внесення змін до діючих планів для підготовки розпорядчих документів.
11. Формування індивідуальних навчальних планів студентів.
12. Формування наказу «Про закріплення дисциплін за кафедрами».
13. Перевірка навчальних планів та освітніх програм для акредитації.

Досягнення:
• Участь у розробці та впровадження у філіалах єдиного стандарту та структурно-логічної схеми складання планів по суміжним спеціальностям (спеціалізаціях ОПП), що дозволили збільшити показники кількості спеціалізацій в регіонах на 30%.
• Підготовка методичних рекомендацій щодо розробки робочих навчальних планів, індивідуальних навчальних планів здобувачів вищої освіти університету

Лютий 2007 року – Травень 2010 року
Провідний спеціаліст центру укладання договорів Інституту молоді «Інтелект»
Київського Національного Торговельно-Економічного Університету

Основне завдання:
проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед вступників та їх батьків щодо
укладання договорів про надання платної послуги щодо підготовки фахівців і здійснення
розрахунків за ними.

Обов’язки:
1. Прийом та перевірка документів для підписання договору.
2. Організація укладання договорів про надання платної послуги щодо підготовки фахівців з фізичними та юридичними особами на всі освітні рівні та форми навчання.
3. Проведення роботи із замовниками, які уклали договір, з питань переукладання та розірвання договору.

ТОВ «Дімітріс»
Липень 2002 року - Лютий 2007 року
Бухгалтер
Об’язки:
1. Нарахування заробітної плати відповідно до вимог законодавства.
2. Ведення обліку розрахунків з покупцями та замовниками, з постачальниками та підрядниками.
3. Ведення податкового обліку, документообіг, складський облік, виробничі звіти.
4. Документальний супровід інвентаризацій.
5. Допомога у підготовці податкових, фінансових та статистичних звітів.
6. Облік Дебіторської та Кредитової заборгованості.

ТОВ «СТЕК»
Липень 2001 року - Липень 2002 року
Бухгалтер

ТОВ «АЛАБАМА»
Лютий 2000 року - Липень 2001 року
Бухгалтер

АТВТ «СТИЛЬ МОДЕРН»
Листопад 1996 року - Лютий 2000 року
Технік-технолог виробництва

Професійно-технічне училище фабрики «КІСПО»
Квітень 1991 року - Листопад 1996 року
Майстер виробничого навчання
Освіта
Основне
• 1991 — Київський Технікум легкої промисловості
Спеціальність – технологія виробів із шкіри
Кваліфікація – технік-технолог шкіргалантерейного, шорного виробництва

• 1998 – Державна Академія легкої промисловості України
Спеціалізація – менеджмент у виробничій сфері
Диплом – інженер-організатор виробництва

Підвищення кваліфікації/курси
• 1999 – 2000 рік — Професійні Курси бухгалтеров

Комп’ютерні Windows, MS Office 2000: World, Excel,
Навички Internet Explorer, E-mail

Мови Українська, Російська вільно
Німецька базова

Особисті якості
• Здорові амбіції, реальна самооцінка та філософське ставлення до життя
• Системне, аналітичне мислення
• Самостійна у прийнятті рішень
• Навчаюся, активна та дуже відповідальна
• Вмію працювати у команді
• Організаційні здібності, впевнено управляю людськими ресурсами
• Розвинені комунікативні навички та навички управління часом
• Генерую ідеї, готова до нових проектів та втілення ідей

Сімейний стан одружена

Хобі читання книг, туризм, рукоділля

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: