Резюме від 26 квітня 2024 Файл

Юлія

Проєктний менеджер (HR)

Вік:
40 років
Місто проживання:
Мукачево
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Куліченко Юлія Федорівна

Мобільний телефон[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype: ya.yuli
Дата народження: 02.04.1984
Сімейний стан: заміжня, дитина 5 років.
Місце проживання: Україна, наразі м. Мукачево (ВПО Запоріжжя)

Досвід роботи:

Лютий 2022 – підробіток: рекрутер з працевлаштування до Словаччини.

Квітень 2020 – лютий 2022
БотанікаБар
Менеджер з підбору персоналу, менеджер відділу якості (віддалено).

Обов'язки щодо підбору персоналу: Розробка та впровадження всіх стандартів підбору персоналу, пошук резюме, кадрів; розміщення вакансій на дошках; складання текстів вакансій; складання скриптів щодо співбесід; призначення, проведення співбесід телефоном.

Обов'язки з відділу якості: розробка чек-листа, інструкцій та стандартів ВЯК, прослуховування дзвінків, перегляд інформації в CRM на предмет ведення відповідно до стандартів компанії, дзвінки незадоволеним клієнтам та повернення їх до покупки, актуалізація бази клієнтів, що не відбулися, зворотний зв'язок щодо покращення роботи компанії.

Серпень 2019 - лютий 2020 Власник, керівник Дитячого клубу “Веснушки” м. Запоріжжя.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Виграш гранту від фонду Ахметова, пошук приміщення, пошук персоналу, пошук, ремонт і оренда приміщення, організація роботи клубу з 0. Заміщення педагогів, проведення майстер-класів, робота адміністратором.
Причина закриття клубу - ковід
Досягнення: був єдиний клуб, який приймав дітей з 1,5 років, єдиний міні-сад в районі, мами дзвонять до сих пір з проханням знов відкритися.

Липень 2019 - лютий 2022
Проекти на постійній основі: Школа іноземних мов «The Best», Мережа салонів підлогових покриттів, СТО Корея Сервіс та ін.
Менеджер з підбору персоналу, менеджер відділу якості, менеджер з продажу (віддалено).

Обов'язки щодо підбору персоналу: Розробка та впровадження всіх стандартів підбору персоналу, пошук резюме, кадрів; розміщення вакансій на дошках; складання текстів вакансій; складання скриптів щодо співбесід; призначення, проведення співбесід телефоном.

Обов'язки з відділу якості: розробка чек-листа, інструкцій та стандартів ВЯК, прослуховування дзвінків, перегляд інформації в CRM щодо ведення відповідно до стандартів компанії, дзвінки незадоволеним клієнтам і повернення їх до купівлі, актуалізація бази клієнтів, зворотний зв'язок щодо поліпшення роботи компанії.

Обов'язки менеджера з продажу: продаж курсів іноземних мов, запрошення на пробні уроки, зворотний зв'язок від клієнтів, актуалізація бази, продаж поїздки до міжнародного табору від школи.

Як помічник керівника: допомога у розробці всіх матеріалів для продажу франшизи компанії.

Лютий 2017 – по листопад 2019.
Міжнародна торгово-виробнича компанія НВК "Форпост" м. Харків.

Менеджер з підбору персоналу, менеджер відділу якості (віддалено).

Обов'язки з персоналу: пошук резюме, кадрів; розміщення вакансій на дошках; складання текстів вакансій; складання скриптів щодо співбесід; призначення, проведення співбесід телефоном.
Обов'язки з відділу якості: розробка чек-листа, інструкцій та стандартів ВЯК, прослуховування дзвінків, перегляд інформації в CRM на предмет ведення відповідно до стандартів компанії, дзвінки незадоволеним клієнтам та повернення їх до покупки, зворотний зв'язок щодо поліпшення роботи компанії.

Вересень 2017 – по березень 2018 (проект). менеджер з підбору персоналу.
Мережа салонів краси Моне (віддалено).
Обов'язки: пошук резюме; розміщення вакансій на дошках; складання текстів вакансій; складання скриптів щодо співбесід; призначення, проведення співбесід телефоном.

Вересень 2014 – червень 2017. дистанційний помічник керівника.
Допомога людині з обмеженими можливостями у всьому, пов'язаному з роботою на ПК

Травень 2015 – по березень 2017 (проекти) менеджер з підбору персоналу (віддалено)
Довгострокові проекти:
•Страхова компанія
• Готель «Висота»
• Центр правової допомоги «Приватне право»
Обов'язки: пошук резюме; розміщення вакансій на дошках; складання текстів вакансій; складання скриптів щодо співбесід; складання тех. завдань із пошуку кандидатів; призначення, проведення співбесід.

Серпень 2012 – серпень 2018 р.
ТОВ «Гільдія рекрутерів», надалі перехід в агентство медійних досліджень Ex Libris, мережа кав'ярень Coffee and the City, Бізнес молодість – менеджер з підбору персоналу, проектний менеджер. Віддалена робота.
Обов'язки: Побудова дистанційної роботи з 0, складання інструкцій; навчання помічників; пошук резюме, кадрів; розміщення вакансій на дошках; складання текстів вакансій; складання скриптів щодо співбесід; складання тех. завдань із пошуку кандидатів; призначення, проведення співбесід; моніторинг ринку кадрів; відповідь на телефонні дзвінки кандидатів; ведення листування з кандидатами, що цікавлять; звітність.
Закриття різних вакансій (масовий підбір, ТОП, лінійний персонал) у Москві та м.о.

2016-2017р.р. участь у проектах відділу якості (QoS) Ex Libris: прослуховування дзвінків менеджерів з продажу на відповідність скриптам, дзвінок клієнтів для отримання зворотного зв'язку за рівнем задоволеності проектів будівництва на різних етапах.

Червень 2012 - листопад 2012
ТОВ – менеджер з підбору персоналу. Віддалена робота. (Ізраїль).
Обов'язки: Закриття вакансій в Ізраїлі в телефонному режимі: вантажник, водій, пакувальник, працівник вдома. Розміщення оголошень про вакансії.

Жовтень 2006 – жовтень 2011р.
ТДВ «Страхова компанія Роксолана» Юрисконсульт, менеджер відділу кадрів, менеджер з продажу страхових продуктів.
Обов'язки:
Підтримка клієнтської бази;
Консультування клієнтів;
Упорядкування комерційних пропозицій, договорів;
Підготовка рахунків, актів;
Контроль строків погодження та підписання документів: актів,
накладних, оплати рахунків;
Представництво у судах;
Робота з врегулювання збитків, регресні позови, збирання документів, формування справи щодо страхової події;
Контролює терміни врегулювання справи, строки закінчення договорів, строки чергових платежів, ведення внутрішньої звітності.
Кадрове діло, ведення трудових книжок табелів.
Пошук, підбір персоналу.

2004-2006 р. – ПП «Теплі вікна»
Помічник юрисконсульта. Менеджер з продажу.
Обов'язки: продаж металопластикових виробів, консультування клієнтів, складання специфікацій, розрахунок вартості виробів, розвиток дилерської мережі, пошук постачальників комплектацій до м/п виробів, робота з договорами і претензіями.

Освіта:
2001-2006 р.р. – Класичний приватний університет. Спеціальність: "Правознавство".

2015, 2016р. - Участь у всеросійському марафоні рекрутерів.

З 2012 р. по сьогодні – рерайт, копірайт на будь-які теми. Також працювала редактором статей для сайтів: весільний журнал, сайт зоомагазину.

Особисті якості:
Працездатність, швидке навчання, наполегливість, стресостійкість, комунікабельність.

Знання ПК – впевнений юзер. Гуглдоки, CRM (амо, альфа, бітрікс), ворд, ексель.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: