Резюме від 21 лютого 2023 Файл

Алла

Специалист по инвентаризации

Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Бобруйко Алла Віталіївна

30 липня 1985 р.н.
Місце проживання : м. Ніжин
Сімейний стан : заміжня
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

​ Мета : отримання посади «Спеціаліст інвентаризаційної комісії».

Освіта:

2002-2007 – Чернігівський Державний Інститут Економіки та Управління, фінансово-економічний факультет, спеціальність «Банківська справа».

Досвід професійної і трудової діяльності:

2012-2016 – філія ПрАТ «АСК «ІНГО Україна» в м. Чернігів, начальник відділу операційного обліку
Функціональні обов’язки:
- організація роботи відділу та контроль виконання поставлених завдань;
- загальне управління та контроль за роботою працівників;
- залучення клієнтів та виконання планових показників;
- консультування та забезпечення якісного обслуговування клієнтів;
- здійснення фінансового моніторингу;
- оплата рахунків і отримання всіх бухгалтерських документів, збір всіх документів по проведеним оплатам;
- ведення поточних рахунків;
- супровід та обслуговування існуючих договорів;
- контроль ведення документів дня;
- укладання договорів;
- врегулювання страхових подій страхової компанії за полісами КАСКО, ЦВ, НВ в електронному вигляді та збору всіх необхідних документів – до розрахунку справ і виплати клієнтам;
- пошук нових клієнтів і каналів продажів страхових продуктів компанії;
- облік фінансових платежів;
- складання плану платежів;
- аналіз кредиторської і дебіторської заборгованості;
- облік агентської винагороди та складання документації по винагороді;
- облік БСЗ.

2011-2012 – філія ПрАТ «АСК «ІНГО Україна» в м. Чернігів, старший фахівець відділу роздрібних продажів
Функціональні обов’язки:
- вихідні дзвінки, супровід та обслуговування існуючих договорів компанії;
- пошук нових клієнтів і каналів продажів страхових продуктів компанії;
- консультування клієнтів з питань платежів;
- інформаційне супроводження клієнтів по послугах компанії;
- ведення договорів страхування: зміна умов страхування, зміна об'єктів страхування, підготовка і підписання адендумів, дострокове розірвання договорів;
- аналіз кредиторської і дебіторської заборгованості.

2004-2009 – ПП «Вимал-Агро», бухгалтер
Функціональні обов’язки:
- прийом вхідних телефонних дзвінків, їх переадресація;
- ведення переговорів з контрагентами підприємства;
- організація підготовки документів для відправки пошти;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- пошук нових замовників і робота вже з наявними;
- укладання договорів оренди земельних паїв;
- виписка та реєстрація довіреностей;
- робота з наказами (прийом на роботу, звільнення, відпустки, перехід з посади на посаду тощо);
- ведення первинної документації;
- звіт в касі, проведення замовлень;
- операції по розрахунковому рахунку;
- аналіз кредиторської і дебіторської заборгованості;
- контроль оплати рахунків і отримання всіх бухгалтерських документів, збір всіх документів по проведених оплат;
- управління і перевірка витрат на автотранспорт;
- списання паливно-мастильних матеріалів;
- ведення кадрового діловодства (розробка нормативних документів, що регламентують роботу персоналу(положень, інструкцій); оформлення трудових договорів; формування і ведення особистих справ співробітників;
- складання статистичної звітності.

Професійні навички та знання:

ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet, Lotus, Axent, AIS.)
- російська, українська – вільно.
- знання планово-облікової документації;
- методи економічного аналізу та обліку показників діяльності компанії;
- порядок і терміни складання звітності;
- знання законодавчої і нормативної бази у сфері страхування і врегулювання страхових випадків.

Особистісні якості:

Гарне аналітичне мислення, високі організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися та адаптуватися в ситуації й самостійно приймати адекватні рішення, висока комунікабельність при спілкуванні, відмінні комунікативні навички у роботі, здатність швидко навчатися, ініціативність, наполегливість, цілеспрямованість, відповідальність, активність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: