Валерия
HR-менеджер
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Біла Церква
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9394260
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження
05/05/1984
Сімейний стан
Заміжня, маю 3 дітей (16, 8, 2)
Біла Церква
[
[
Категорія: B (стаж 18 років)
Власне авто
Навички
Швидко вчусь Адаптивна
Продвинутий користувач ПК
Критичне мислення та стресостійкість
Командний гравець
Маю лідерські навички, але не переходжу рамки субординації
Мови
Українська - рідна
Англійська – С1 (жила в Великобританії 3 роки)
Російська - перша
Хобі
Малювання, спорт: кінний спорт, зал.
Профіль
Досвідчена та самовмотивована людина з більш ніж 15-річним досвідом роботи в галузі людських ресурсів, продажів та будівництва.
Обізнана із трудовим законодавством та ефективним організаційним плануванням.
Висококомпетентний інтерв’юер із навичками розробки ініціатив, які покращують прибутковість і зростання компанії.
Маю підтверджений досвід успішного управління людськими ресурсами та керівництва командами для досягнення цілей компанії.
Досконало знаю Трудове законодавство України. Постійно слідкую за змінами та вдосконалюю навички відповідно до змін.
Досвід роботи
HR менеджер, ТОВ «Антонівський м’ясокомбінат», Біла Церква
Серпень 2022 – по теперішній час
• Підбір персоналу (до 20 вакансій на місяць)
• Діагностика та подальший аналіз колективу для обґрунтування необхідності розробки багаторівневої системи мотивації
• Робота з метриками та іншими методами аналізу (мотиваційний профіль, аналіз 360 та інші)
• Розробка та впровадження системи мотивації для різних рівнів спеціалістів
• Аудит кадрової документації з подальшими рекомендаціями, щодо покращень
• Налагоджування каналів комунікації в колективі/зворотній зв’язок
• Тісна співпраця з керівниками напрямків/підрозділів
• Планування та організація навчання для співробітників
• Впровадження системи «Buddy» - система менторства для ефективної та органічної адаптації нових співробітників
Директор з управління персоналу, ТОВ «Гуматех», Біла Церква
Жовтень 2022 – травень 2023
• Розробка стратегії розвитку компанії як роботодавця – HR Branding
• Розробка та впровадження системи мотивації
• Формування плану підбору персоналу на основі стратегічного та виробничого плану виробництва
• Підбір та подальша адаптація персоналу
Начальник відділу кадрів, Plank Electrotechnic LLC, Біла Церква/Київ
Березень 2019 — Серпень 2022
• Ведення кадрового обліку компанії в повному обсязі.
• Управління командою спеціалістів відділу кадрів.
• Виявлення недоліків у процесах компанії, розробка та впровадження рішень.
• Тісна робота з колективом для забезпечення безпечної та комфортної роботи, що сприяє досягненню результатів підприємства.
• Забезпечення зворотнього зв’язку з генеральним директором та вирішення будь-яких проблем, які потребували вирішення.
• Допомога у забезпечинні потреб працівників для досягнення найкращих показників роботи.
Менеджер з впровадження інтегрованої системи менеджменту, Plank Electrotechnic LLC,
Біла Церква/Київ
Березень 2019 — Серпень 2022
• Розробка та впровадження інтегрованих систем менеджменту ISO 9001/OHSAS 18001/ISO 45001
• Проходження зовнішніх аудитів
• Проведення внутрішніх аудитів (сертифікований аудитор)
• Звітування перед сертифікаційним центром TUV (Німеччина)
Провідний менеджер з продажу, ULMA Construction , Київ
Лютий 2012 — Серпень 2018
• Розробка та впровадження планів продажів для розширення клієнтської бази та підвищення рівня утримання клієнтів.
• Презентація звітів продажів, доходів та витрат керівництву.
• Дослідження конкурентів та розробка стратегії, щоб виділитися як компанія серед конкурентів.
• розробка інженерних рішень для опалубки та риштувань.
• участь у тендерах як представник компанії
Директор з розвитку/власник, Obra Construction Group LLC, Київ
Січень 2008 — Лютий 2012
◦ Власник та директор з розвитку будівельної компанії, яка спеціалізувалася на системах гідроізоляції.
◦ Керування командою більш ніж з 120 працівників.
◦ Розробка та впровадження нових систем.
◦ Постановка короткострокових та довгострокових цілей.
◦ Підбір та адаптація працівників.
◦ Успішне завершення та введення в експлуатація будівельних об’єктів.
Менеджер з продажу, Geosintech LLC, Київ
Жовтень 2005 — Березень 2006
◦ Ведення переговорів з постачальниками та клієнтами.
◦ Співпраця з розробки та впровадження систем гідроізоляції з будівельними та проектними організаціями.
◦ Представництво компанії на тендерах..
◦ Організація та проведення авторського надзору на будівельних майданчиках.
Освіта
Бакалавр фінансів , КНЕУ ім. В. Гетьмана, Київ
Вересень 2001 — Жовтень 2005
Київський ліцей міжнародних відносин, Київ
Вересень 1991 — Липень 2001
Додаткова освіта
Особиста ефективність
Лютий 2021
Ефективне управління взаємовідносинами з клієнтом
Травень 2014
Time management
Травень 2014
Як отримати звичку
Березень 2021
Ненасильницька комунікація
Червень 2021
Перша допомога та зупинка кровотечі
Вересень 2020
Внутрішній аудит системи менеджменту, TUV
Травень 2019
Схожі кандидати
Фахівець з персоналу
Біла Церква
Юрист, кадровик
Біла Церква
Інспектор відділу кадрів
Біла Церква
Помічник керівника, рекрутер, адміністратор
Біла Церква
Рекрутер
Біла Церква
Оператор ПК, кадровик, діловод, адміністратор (охорона праці)
Біла Церква, Дистанційно